Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

30.01.2005.

MALI KAKOTIGAKAŽU REZIME

26.12 Kocka, Split - Leut Magnetik

Odličan poslijebožićni koncert. Leuti su zvučali bolje nego ikad, a odlično raspoloženje se izmjenjivalo između punog rasplesanog Doma i ekipe na stageu.

pa onda opet:

21.01 Pauk (SKUC), Zagreb - TBF, Leut Magnetik i st!llness

Nikako raspoložena za koncert i pospana, nekako sam preživjela još jedan u nizu koncerata TBFa u svom životu :). Leuti malo manje dobri nego u Splitu, st!lness okay, ali me ostavio potpuno nezainteresiranom (rap stvarno ne pušim), a TBF su zadovoljili sve ukuse izvodeći skoro tri četvrtine materijala i mene pomalo ubivši u pojam. Ali, zvuče odlično i svježe, novi aranžmani starih stvari, sve pet i tako to.

i na kraju:

29.01. KSET, Zagreb - Demode feat. Bilk

Ja, stvarno, ali stvarno, nemam ništa protiv regea. ali ga ne mogu organski podnijeti u 99,9% slučajeva. Bilk bi bili sasvim solidan bend da se ne okreću jamajičanskoj narodnoj. I da VJ nije pustio naj-gay natpis iza njih za vrijeme zadnje stvari - "AR JU FUL OF ENERĐI". Ujo. Demode ko' demode... naplesala se i bi super.

I nisam glasala.
- 19:41 - Neka se i tvoj glas čuje (6) - Upapiri - Ulinkaj

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišem o...

glazbi u mom mikrosvijetu.

Moj crtaći projekt
Moj Last.fm

Linkovi

Pišite mi, ja volim kad mi pišu.

Još neki blogovi...