Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (16)
Svibanj 2006 (17)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (10)
Siječanj 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Free Counter





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws







online















..slikice..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..monika u kavezu..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..zeleni(car) i begovic..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ana..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..tjelesni..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..golub i pika..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..andrea i monika..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..cure u bordeauxu..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..pika i ana..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...monika namjesta karte...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..andrea..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..golub..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..danilo..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..slaven,boki,drago,pika..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..andrea i nina..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..tena..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..tena,nina i iva..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..pika i ana..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..boki..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..razred poslije 4.d..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..luka..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..moja bilja..(ana)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..maric i slaven..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..matematicharke..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..nasa 3 komada..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..nina,tena i ana..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..tvrđava..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..đamija sv.Pavića..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..prof.vidovic i prka..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..tena..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..monika..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..janez..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..bole s kosicom..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..slaven (sesar:)..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..nina i ana..

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bear my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow

***

You can tell by the way, she walks that she's my girl,
You can tell by the way, she talks she rules the world.
You can see in her eyes that no one is her Chi,
She's my girl, my Supergirl.

And then she'd say: It's OK, I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry.
And she'd say: It's all right, I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly.

And then she'd say, that nothing can go wrong,
When you're in love, what can go wrong?
And then she'd laugh the night turns into the day,
Pushing her fears further along.

And then she'd say: It's OK, I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry.
And she'd say: It's all right, I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly.

Then she'd shout down the line, tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry.
And then she'd scream in my face, tell me to leave, leave this place
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly.

She's sowing seeds, she's burning trees,
Yes, she's a Supergirl, a Supergirl,
A Supergirl, my Supergirl.






somewhere over the rainbow, way apart, there's a land I heard of once
somewhere over the rainbow skys are blue and the dreams that you dare to dream really do come true...
someday I wish, upon a star and I wake up when the clouds are far_ behind me
where trouble melts like lemon drops away above the chimney tops, that's where you'll find me
somewhere over the rainbow, happy little bluebirds fly... oh why can't I ?...





NAĐI VREMENA DA LJUBIŠ I BUDEŠ LJUBLJEN, TO JE POVLASTICA BOGOVA !!!



© u stvarnosti je realnost skroz drugacija





gimnazijsi godisnjak--uskoro

evo necete vjerovat sta upravo radim...skeniram gimnazijske slike za godisnjak!!! onak neke su dobre, neke katastrofa(nasa, recimo), neki su super ispali, neki katastrofa(hmmm)...
pa ak neko zeli neku slikicu mogu mu poslat, ili da stavim neke na blog!??! mogla bih razrednu, ak ste za!
pozdrav andrei, nini, teni, ani, ivi, lihtici, veroniki&dunji koje su nas jucer zabavljale, drustvu s barutane i naravno nasem razredu!!!!

monika


30.06.2006. u 09:18

|Komentari(13) | | Print| <# |






..ciao...

..evo ljudovi mene...dosla ja jutros iz italije..
bilo je fenomelnalno.nadam se da cu ici i sljedece godine!!!i nadam se da ce opet ici i diana,matea i andrea..
..ovako je pocelo.cekali smo bus,i spustio se pljusak.ja sam se ovakva mala uspjela prva uvuci u bus,i zauzeti zadnja mjesta..
..dosli smo ujutro u veronu,slikali se sa kipom Julije,potpisali se(tj.sebe i svog nekog) po famoznom zidu.. zatim otisli u shoping,..nasli jednu normalnu trgovinu.. ostalo je sve uzasno skupo.jedna majica,koju ne vidis kako je mala,dode 50eura,a da i nije neka marka..strasno!!!
..u veroni smo srele jednog SAVRSENOG decka..slikala se matea s njim..
..zatim smo isli u taj kamp.gdje smo kartale bele,naravno diana i ja smo pobjedile mateu i andreu...partnerice u beli forever...jel tako diana?
..navecer smo setali sa bakljama,..prekrasno!!pjevale s puljanima,i talijanima..
iako smo setali 4 sata,nisam se umorila..proletilo je.!!
..poslije toga smo nas 4 trazile bus...naravno nismo ga nasle..setale smo po mrklom mraku izmedu kukuruza..scary!!!!
..poslije toga,neka zabava!!strasno..decki svi pederi...uske majice,(vecinom rozne),iscupane obrve,gace s roznom svinjom,..!jedan je cak roznu torbicu nosio..zamislite to!!!ali oni nemaju problema sa uletavanjem..i kada pobjegnes od njih oni se vrate.. ali bili su donekle zabavni.. bila sam s njima do 3,pa sam otisla u kamp kod mojih,jer se nisam smjela zblizavati...bila sam sa arisom i enom(2x)..oni malo plesali na cesti.....
spavala nisam..
..ujutro smo isli u gardaland..ludnica..srce mi je ostalo negdje visoko gore..
Image Hosted by ImageShack.us

..na pola sata bi se cekalo u nekom redu,ali nas 4 smo preskakale redove,i pravile se lude..
Image Hosted by ImageShack.us

..imali smo dobre ideje da nam se majice ne smoce..(jel tako cure..colorado boat..?)
Image Hosted by ImageShack.us

..kupale smo se (u robi) u fontani sa 4 zgodna talijana..pa nas je jos zgodniji cuvar istjerao van..
..na kraju smo skoro zaspale na 4 klupe..(skamenjivanje,,...hehehe)
..ranije smo otisle u bus da se presvucemo,a ovi nas ostali cekali pola sata neznajuci da smo vec u busu...
..voznja kuci..opet pjesma..ali umor nas je uspio svladati..

pozdrav svima,a poseban nasoj ''dragoj'' cojki..koja je isla u platformama u gardaland..
jedva cekam nagodinu..
detaljniji opis svega je napisala diana...

neke osobe su mi jako nedostajale....a sta ces.

------------------------------------------------------------ana


27.06.2006. u 00:51

|Komentari(7) | | Print| <# |






=)

pa dugo se nismo čuli..hrvatska naravno nije prošla pa nije bilo ni slavlja..ana i matea su otišle u italiju,a nina i ja ostale..vrijeme se krati bazenom i još nečim..mi mislile ići na kirbaj u ivankovo ali nas nitko nije zvao tako da niš od toga..ali idemo u grad i nadam se da će biti zanimljivo..toliko..pozdrav svima..

____________________tena______________


24.06.2006. u 18:36

|Komentari(4) | | Print| <# |






..::u ranim satima::..

hej....di ste?
sutra je tekma..jedva cekam,iako jos ne znam gdje cu je gledati...
...obozavam onu pjesmu SRCE VATRENO..uvijek se nekako najezim..
...nadam se da cemo proci...
..NADA UMIRE ZADNJA..

..idem u petak u italiju..idu mi i andrea,matea i dijana..i mislim da ce nam biti bas super..meni je ovo prvu put da idem,tako da bas i ne znam kako je tamo...
..po slikama mi se cini ..bas super..

ovo ljeto je bas dobro pocelo..istina,vrucine su malo nepodnosljive,ali bolje i to nego da je hladno..

Image Hosted by ImageShack.us

i tak..
pozdrav: cijelom 2.e..pogotovo zelenom koji mi se je jutros izvukao s instrukcija..
susjedi,matei,zani,curama iz zbora,b,...i tak...

------------------------------------------------------ana-----------------------


22.06.2006. u 01:16

|Komentari(5) | | Print| <# |






=)

pozz svima..upravo se vratila sa rolanja a anom..crkle..vidjele i ninu i dotičnog gospodina..u gradu sve po starom..niš se od jučer nije promijenilo tako da se i nema ništa pisati.posebni pozdrav ani koja mi duguje uslugu..pusa...

__________________tena


19.06.2006. u 23:29

|Komentari(5) | | Print| <# |






=)

opet stigla nedjelja,dosadna,vruća..svi napeto čekamo utakmicu i naravno nadamo se pobjedi.=) jučer je stvarno bilo dosta ljudi u gradu..mia se nešto naljutila,nadam se da ju je prošlo..iva je imala minicu pa je sva bila važna(i zgodna) =),nina se napokon zadovoljno smiješi,ana je bila preslatka(posebice ona zelena majica),a ni meni nije bilo loše..eto samo to...i još jedan veliki pozdrav svim matematičarima a posebice našem poglavniku zeleniki i malom borni ali i danilu koji se nadam naspavao..

____________tena___________


18.06.2006. u 13:35

|Komentari(11) | | Print| <# |






....::ljeto nam se vratilo::....

..napokon vrucine...
..ja(budala) ih dobro podnosim..cak sam danas natjerala mariju(pozdrav njoj) da se ide rolati sa mnom po najvecem suncu..presle smo cijeli grad,i onda kod njene bake na neso hladno..=)
..bila sam do grada..
..i ima ljudi,neki su na obali bosuta,neki u parku,a cak i po kaficima ima nekoliko ljudi..
.
..e,da cure,cula sam da se nastavlja turnir u nogometu u ponedjeljak!!!!!!!
...neka netko to malo istrazi..

..jos malo MORE..jedva cekam...!!!

Image Hosted by ImageShack.us

..evo jedna jako lijepa pjesma:


..::PRAVA LJUBAV::..

vezala me tuga,svojim koncima,
trazila sam ljubav na krvim mjestima,
sto samoca cini,ja najbolje znam,
covjek nije roden da bi bio sam.

zarobi me svojim usnama,
i ne daj mi da potonem do dna.

i reci da ces ovog puta biti sve sto zelim ja,
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta nema roka trajanja,
prava ljubav nije potrosna,nije potrosna!

Lomio sam grane od zivota svog,
Ko da necu umrijet,da sam iznad tog,
Bilo me je svuda,
Ali sad sam kraj tebe,

Jos vjerujem u cuda i u nas oboje.

i reci da ces ovog puta biti sve sto zelim ja,
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta nema roka trajanja,
prava ljubav nije potrosna,nije potrosna!

Zarobi me svojim usnama,
i ne daj mi da potonem do dna.

i reci da ces ovog puta biti sve sto zelim ja,
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta nema roka trajanja,
prava ljubav nije potrosna,nije potrosna..



16.06.2006. u 23:20

|Komentari(7) | | Print| <# |






=)

evo opet ja..u otoku je bilo super..prvo smo bili kod zelenog i tamo se najeli ali nismo pili =).super su mu roditelji i mali borna..onda smo gledali utakmicu koju smo naravno popratili jakom vriskom i drekom, zatim smo išli na škoru i tamo se rasplesali..bilo je super!!!poslije otišli do bordoa pa kod zelenike..i nismo dali nikom da spava..ludnica!!ugl bilo je stvarno dobro!!


15.06.2006. u 23:37

|Komentari(3) | | Print| <# |






mnostvo tuznih lica, koraka u tami i pokusaja postojanja

Image Hosted by ImageShack.us
predzadnji dan je...neki su uspili rijesiti ocjene, neki ne !! i dalje se ne zna sta ce bit s latinskim, Katarina se prebacuje, Micic prolazi ( i dalje mi je to fascinantno), Zelenika dva popravka...idemo danas u Otok na kirbaj zaboraviti sve tuzne stvari nasih zivota !!!

moja duša leži u prašini
po riječi svojoj vrati mi život...
suze roni duša moja od žalosti
po riječi svojoj ti me podigni...
u nevolji sva mi je utjeha
što mi život čuva riječ tvoja...
nauči me razumu i znanju
jer u zapovijedi tvoje vjerujem...
...::zakrili dobrotom sve koji te štuju i pravednošću svojom sve one koji su srca čestita::...


...........:::::pika::::..........


13.06.2006. u 14:15

|Komentari(6) | | Print| <# |






i to ti je gimnazija...=)

povijest...
zašto je marko antonije završio u zatvoru?
-pa proučavao je plimu i oseku...(licht)
u kojem je stoljeću živio?
-bio je znanstvenik!(licht)
po čemu je bio poznat kralj ivan(neki,6.ili 7. st.)?
-pa...otvorio je pivovaru!(licht)
kako su se zvali visoki službenici u rimu?
-predatori! (pretori) (mićić)
kako se zvala vojska matijaša korvina?
-crna legija!(crne čete)(slaven p.)

geografija...
kako se zove vjetar koji puše s mora na kopno(zmorac)?
-zamorac!(mićić)
kojim se jezikom priča u americi?!
-pa američkim!(danijela)
što proizvodi elektrotehnička industrija?
-utičnice!(andrea)

vjeronauk...
-...negdje sam procitala da je Bog napravio Evu iz Adamova rebra...(danijela)

kemija...
koji su ženini najbolji prijatelji?!
-silikoni!(dijamanti)(sesar:)

hrvatski...
sto želiš biti u budućnosti?
-faraon!(sesar:)
kako još možemo nazvati Edipa?
-motherfucker!(sesar:)

tjelesni...(preskakanje kozlića...)
prof. krešo:širi noge!
tena:mama mi ne da!
monika:ma samo se opusti i zaleti...bit će brzo i neće boljeti...

biologija...
kako se zovu biljke koje imaju cvijet?
-cvjetače!(iva)
bangbang

and,licht,iva&co. =)


09.06.2006. u 12:49

|Komentari(11) | | Print| <# |






=)

pa ovako.. bilo je prilično napeto u školi..prvo fiz, pa zatim mat, pa onda još i kem.. danas smo mi cure ponosno igrale nogomet za svoj razred dok su dečki bodrili sa tribina..
mia je zabila prvi, a andrea drugi gol..bravo za njih!! ugl puno smijeha,dobrih poteza i sjajnih asistencija ali ne sa moje str jer sam ja bila u najmanju ruku smotana.nina se ozlijedila a ana nas napustila nakon 5minizgubile od 3.e ali pobijedile 4.b..i kasnije u bordou bio neki turnir u nogometu(virtualnom) u kojem smo sudjelovale i ivana i ja,ali izgubile..
toliko..
_______________tena___________


08.06.2006. u 22:55

|Komentari(6) | | Print| <# |






srijeda zivota, smrti i nekoliko paranoicnih recenica...

jos tocno tjedan dana do kraja, a nama muke tek pocinju !! nekolicini visi padanje ili barem popravak !! a to nije dobro !! neki profesori misle da nam nekim svojim postupcima pomazu ali ustvari je ucinak potpuno suprotni !!! bez obzira na sve cetvrtak je uvijek najgori pa prema tome ljudi: DRZITE SE SUTRA I SRETNO SVIMA ( ukljucujuci mene) !!!! ako svi sve isprave i zavrse godinu onako kako smo htjeli OTOK ce biti kruna i povod za slavlje !!!! ako ne... MA MISLIMO POZITIVNO !!!

Image Hosted by ImageShack.us

voli vas ...::pika::...


07.06.2006. u 20:01

|Komentari(1) | | Print| <# |






..::di ste::..

..ovako decki su nam igrali danas nogomet..i gledala sam prvu utakmicu,i pobjedili su 5:2 4.a...a onisu prosle godine bili 1.,pa prema tome mozda ima nade da nesto nasi decki i naprave na ovom turniru..
nije igrala 100%-tna ekipa nasih deckiju,imali smo pridoslice Luku i Juraja..i dosta je ljudi to onako zlobno prokomentiralo,ali mi ih volimo kao da su nasi..hehehe..
..luka&juraj svaka cast..super ste igrali..
..boris(normalno),prka,slaven(kao i nas je posebno iznenadio svojim vratolomijama) i micic..su takoder super igrali..
Image Hosted by ImageShack.us

sorry decki sto nisam bila skroz..imala sam nekog ''posla''...hehe
neka netko napise kako su drugu tekmu odigrali..

pozz.................svima u razredu,susjedi,b,kumi,...=)

volim 2.e srce moje kuca za sve jako volim svoj 2.e


05.06.2006. u 21:12

|Komentari(8) | | Print| <# |






...kraljica izgubljenih stvari...

sinoc padala kisa, ja otisla na mjuzikl, pa kod Lamija na pizzu ! sa Monikom do grada pa krugic oko francuske !! bilo je jezivo dosadno tako da je Mia odlucila u 11 otici kuci !! to se naravno ispostavilo kao jos jedna u nizu njenih instinktivnih gresaka !!! oko pola 12 je doslo jos ljudi i to neki koje smo ocekivali, ali nema veze !!! svi koji nisu bili vani samo su si produzili zivot !!!!! danas je kirbaj u Nustru i vi koji idete pazite sta radite i pokusajte zivi doc sutra u skolu !! = )))

Image Hosted by ImageShack.us

ponekad sanjam te u snovima se gubim
ali se probudim cim krenem da te ljubim
vise se tijela tvog ne osijeca toplina
budim se u hladnim rukama zivota

jer sve sto prođe, sve sto jednom prođe
kao po kazni uvijek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dođe da prođe i opet sjecas se
svakog si jutra bolje nego sutra,
a svaka noc je uvijek presudna
jer tisucu ti stepenica fali do vrha,
a jedna jedina do dna

i bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost ti imas buducnost
snovi su između
i bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prođe i bez nas...

....:::jedna jako lijepa pjesma:::....

love .....:::pika:::......


04.06.2006. u 16:24

|Komentari(1) | | Print| <# |






..::good night::..

..evo svi su u gradu..
..ja sam kod kuce..ali nema veze,vrijeme je ionako usrano,pa vjerujem da bi mi bilo dosadno u gradu..
.kisa nije prestala padati..
Image Hosted by ImageShack.us

..pogledala sam jedan donekle dobar film,i najela se finog tatinog rostilja..
..iduci tjedan igramo mi cure napokon nogomet..a igra i druga skupina nasih deckiju(ona ne 100%-tna)..
..pod tjelesnim smo malo vjezbale lupati loptu;
pa je andrea malo natukla nogu(vjerovatno zbog prvog dodira sa nogometnom loptom..=))
iva se iskazala kao vrhunski vratar..nismo ni sumnjali u nju..
nina i tena kao nove igracice su se 100%tno unijele u tu ulogu..
..pike nam nije bilo..
..a dena,monika i ja smo se pravile pametne...hehe
Image Hosted by ImageShack.us
..uglavnom;treneri micic i ivokovic su bili zadovoljni pokazanim znanjem.. =)
--->vidjeti cemo njih dvojicu..


...................................ana.......................................


03.06.2006. u 23:14

|Komentari(6) | | Print| <# |






jedan i četrdesetdva

e tako...neki od nas su od najnovjeg "vezani"kiss, neki ce pak to tek postatinaughty, a nekima jednostavno nije suđenononougl.puno svega u zadnje vrijeme ! danas smo imali nadoknadu iz hrvludludipukli smo od osade !!bangbangheadbangdobili zadacnicewink, pravili se da ih ispravljamonaughty, pisali gluposti, osli na kavuparty, kupili vecernjak, rijesili skoro cijelu krizaljkusmijeh, procitali horoskop i osli kuci mah!!!!nut druga grupa je jos imala eng.!! burninmadburninmadnist odoh prat kosu, a znate koliko to traje !!!smijehsmijehsmijehnuthrvatska

voli vas ...::::pika::::....

Image Hosted by ImageShack.us


03.06.2006. u 13:39

|Komentari(3) | | Print| <# |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>