MT mafija

24.04.2007., utorak

Kako vi živite?

Jeste zadovoljni svojim životom? Sigurno vas ima zadovoljnih i nezadovoljnih. Ja spadam u onu grupu zadovoljnih, jer uvijek može biti gore :-)
Nije dobro biti previše zahtjevan, ali opet treba imati nekakav poticaj i ne biti preskroman u životu. Znači zaključak je kao i u svemu ostalom u životu treba imati dobru mjeru.


Pita učiteljica djecu: "Ana kako vi živite?"
"Pa znate, moja mama je prostitutka, dobro zarađuje."
Pita učiteljica Zorana: "Kako vi živite?"
"Moj tata je policajac, donosi dosta novaca kući, lijepo nam je."
Kako vi živite Ivice?
"Paaa znaaate, moj tata je vozač kamiona i da nema Anine mame i
Zoranovog tate i mi bi lijepo živjeli!"

- 09:10 - Ja mislim ovo... (14) - Daj mi ovo na papiru... - #

13.04.2007., petak

Vratih se napunjenih baterija

Maja na moru
Evo mene nazad u Zabreg. Napunio sam baterije, a danas je i petak (iako 13...) moje raspoloženje je jaaako dobro. Sunčano vrijeme vani, baš se mislim kako ću prošetati malo po ovom lijepom proljetnom suncu. A neću vas još sad zamarati pričama kako je lijepo bilo na moru, kako je more već toplo, za desetak dana oni hrabriji mogli bi se i okupati. Ja ne spadam u te hrabrije, čekam temperaturu mora barem 23. Zato sam samo toćao noge. Jedva čekam ljeto, ostalo mi je još malo starog godišnjeg odmora a i cijeli novi pa ću uživati u dugom nadam se toplom ljetu. A sada samo jedan vic i to na muški račun, jer tko se šali mora prihvatiti i šale na svoj račun:

Ide lija šumom i plače.
Nakon nekog vremena sretne zeca koji je upita:- "Zasto plačeš lijo?"
Ona odgovori:- "Istjerao me muz od kuće i rekao da sam kurva."
Zec:- "Pa jesi li ga varala?"
Lija:- "Nisam"
Zec:- "Pa onda se udaj za mene."
Pristane lija, te nakon nekog vremana rodi svinju.
Zec poludi, otjera je od kuće sa riječima da je kurva.
Lija tako dalje luta i plače te sretne vuka.
Vuk:- "Zasto plačeš lijo?"
Lija:- "Otjerao me muž od kuće i rekao da sam kurva."
Vuk:- "Pa jesi li ga varala?"
Lija:- "Nisam."
Vuk:- "Udaj se za mene."
Lija pristala i živjeli oni neko vrijeme skupa, ali lija oped rodi svinju.
Istjera vuk liju istim riječima kao njegovi predhodnici. Luta lija tako dalje i plače.
Sretne medu, te je on upita:- "Zasto plačeš lijo?"
Lija:- "Otjerao me muž od kuće i rekao da sam kurva."
Medo:- "Pa jesi li ga varala?"
Lija:- "Nisam."
Medo:- "Udaj se onda za mene, pa ćemo vidjeti."
Lija pristane i tako živjeli oni sretno duže vrijeme, ali nakon toga lija opet rodi svinju.

KOJA JE POANTA VICA?
" NISU SVE ŽENE KURVE, NEGO SU SVI MUŠKARCI SVINJE ."

- 09:05 - Ja mislim ovo... (28) - Daj mi ovo na papiru... - #

05.04.2007., četvrtak

sve najbolje za Uskrs

Evo opet su nam stigli blagdani, ja sam par dana slobodan i vodim svoju obitelj malo na svježi morski zrak. Znam ja sad će mnogi eh blago tebi i tako to... Ma dajte ljudi živite danas, ne očekujte previše od sutra. Kao ova baba u vicu:

Došla nagluha baba doktoru i žali se:
"...boli me ovo, boli me ono, boli me vamo, boli me tamo..."
Vidi doktor da babi nije ništa pa joj kaže:
"Vama samo treba kura c vitamina."
Vrati se baba u selo i susjede je pitaju:
"Što ti je? Što je doktor rekao?"
Baba odgovara:
"A što što je rekao; rekao mi je što i sama znam - da mi treba kurac i litra vina"



- 10:28 - Ja mislim ovo... (14) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan