MT mafija

22.12.2006., petak

Sretan Božić i Nova 2007. godina

Dragi moji čitatelji, evo bliži nam se Božić. Zanm da ste svi već ludi od trke i strke, iako tako ne bi trebalo biti ali što se može. Vjerojatno ste manje više smislili i nekakve poklone. Ako niste, evo vam ideja u obliku vica. SVE NAJBOLJE !!!!!

Gledao mali Perica krišom svoju stariju sestru kako se tušira i vidi kako se mazi po tijelu i stenje:
Hoću muškarca, hoću muškarca !.
Drugog dana opet Perica gleda sestru kako se tušira i opet ona:
Hoću muškarca, hoću muškarca ...!.
Treći dan stvarno sa njom pod tušem neki frajer i radi posao.
Četvrti dan se mali Perica tušira i mazi po tijelu i vice : Hoću bicikl, hoću bicikl...

- 09:13 - Ja mislim ovo... (36) - Daj mi ovo na papiru... - #

19.12.2006., utorak

ja Tarzan a ti Jane

Jedan bezvezan vic, narušava mi standard ali možda ipak nekoga i nasmije...

Pao avion u dzunglu.
Poginuli svi putnici osim, jasno, Jane.
I tako ona tetura kroz dzunglu, kad je, uz obalu obliznje rijeke ugleda, te
napadne krokodil. Prestrasena, samo se sledi iscekujuci kraj u
celjustima krokodilovim. No, u zadnji tren, od nekud doleti Tarzan i
teatralno ubije krokodila (ono, kad mu rasteze usta), te time spasi Jane.

Zahvalna Jane se odmah zaljubi u Tarzana i krene razgovarati s njim.
Nakon par uvodnih recenica gdje je ona shvatila da je on lord,
odgojile ga zivotinje itd, itd, Jane upita:

- Tarzane... sta ti jedes.
- Tarzan ulovi, Tarzan zakolje, Tarzan pojede.
- A, Tarzane, kako se oblacis?
- Tarzan ulovi, zakolje, oguli... Tarzan napravi gace.

- A Tarzane, kako ti s... khm, khm... onim stvarima... znas...
- Tarzan nadje drvo s rupom, Tarzan obavi.
- Pa, gledaj Tarzane, ja sam zena...
te ona na to zadigne suknju, pregne se i okrene mu straznjicu.
Tarzan, ni pet, ni sest, odvali jedan pristojni volej nogom u
gore spomenutu guzicu.

- HEJ! STA JE TEBI??! Upita ona!
- Tarzan provjerava da nema vjeverice.

- 09:53 - Ja mislim ovo... (9) - Daj mi ovo na papiru... - #

14.12.2006., četvrtak

Slijepci

Čitam u novinama kako je otvorena čitaonica za slijepe osobe. Ali nisam ovo napisao kao šalu, pa imaju oni Braillevo pismo.
Na blagdan Svete Lucije, zaštitnice slijepih, jučer je u zgradi Hrvatskog saveza slijepih u Šenoinoj ulici 34 otvorena obnovljena knjižnica za ljude koji ne vide. U obnovu knjižnice ministarstvo je uložilo milijun i 250 tisuća kuna te još 200 tisuća za njezino opremanje. Knjižnica se sastoji od tri dijela: posudbenog, dva studija za snimanje zvučnih knjiga s kopirnicom i tiskare za knjige na Brailleovu pismu, u kojoj će se organizirati i promocije knjiga, tribine i radionice.
Ja bih pohvalio ovu akciju jer napokon se malo mislilo i na ljude koji nemaju sreće biti zdravi kao mi koji ovo možemo čitati. Ali ne mogu odoliti i ne napisati i jedan kratki vic, nadam se da mi slabovidni i slijepi ne zamjeraju :-)
...dolazi slijepac u samoposlugu, uhvati psa-vodiča za rep i počne ga vrtjeti po zraku
...dotrči prodavač "gospodine, što to radite"... "ništa, samo razgledavam"...

- 13:00 - Ja mislim ovo... (16) - Daj mi ovo na papiru... - #

12.12.2006., utorak

kratko i jasno

Znati li cijeniti usluge? Zahvalite li se? Ili barem nasmiješite onako srdačno? Ne?!?
Došao Bračanin u konobu i pita čovjeka za stolom:
- Jesi li ti spasija mog malog jučer iz mora?
- ... jesam...
- A di mu je kapa?!

- 10:32 - Ja mislim ovo... (8) - Daj mi ovo na papiru... - #

04.12.2006., ponedjeljak

Nije zlato sve što sija

Evo nastavlja se toplo vrijeme. Ja se ne žalim, ionako sam toplokrvan, meni ne smeta toplina, puno lakše podnosim one ljetne vrućine i žegu nego smrzavanje sa temperaturama ispod nule. Ovaj mi je vikend bio poprilično aktivan, družio sam se sa Sv.Nikolom, Djedom Mrazom, zagrebačkim mališanima i još svašta nešto. Zato nema vremena za velike misli, nego samo jedan vic nabrzinu:
Uhvati Mujo zlatnog slona, a slon mu kaže:
"Mujo, pusti me, ispunit ću ti tri želje!"
Mujo: "Ma kakve tri želje, ideš ti meni kod zlatara!"

- 14:29 - Ja mislim ovo... (22) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan