MT mafija

31.10.2006., utorak

Kratki tjedan

Iako nije moj omiljeni praznik svaki neradni dan dobro dođe. Vrijeme je za sjećanje na sve one kojih nema. Ja vam mogu samo savjetovat da ne tugujete, ne treba plakati za njima već se sjećati onih lijepih i ugodnih trenutaka koje ste proveli zajedno. A kad smo već kod nedolaska naposao Mujo to ovako rješava:

Zove Mujo šefa:
- Šefe, bolestan sam, boli me glava, boli me trbuh, boli me ruka, boli me noga...
- Joj, šteta, a baš danas te trebam. Znaš li što ja učinim kad sam bolestan? Odem se potužiti svojoj ženi, ona mi ga popuši i ja opet spreman za posao!
- Dobro, pokušat ću.
Sat vremena kasnije: - Šefe, imali ste pravo! Više me ne boli glava, ne boli trbuh, ne boli ruka, ne boli noga... i šefe, kakvu lijepu kuću imate!

- 13:04 - Ja mislim ovo... (15) - Daj mi ovo na papiru... - #

24.10.2006., utorak

Mama i tata

Ma pjevušim cijelo jutro jednu pjesmicu:
"Mama i tata ja sam vaš dijete,
i zato vas moliiim, ugasiteee cigaretee!"
To moja kćer odsluša kad se probudimo,
mislim da izvode trešnjevački mališani,
pa malo odplešemo kao jutarnji aerobik.
Dosta šale, sad ozbiljno:
Šeta zeko šumom i sretne mazgu, pa joj kaže: - Zdravo, ja sam zeko, tko si ti?
- Ja sam mazga.

- A što je to mazga?

- Mazga je kad ti je tata konj, a mama magarac.

Zeko slegne ramenima i ode dalje, pa naiđe na vučjaka: -Zdravo, ja sam zeko, a ko si ti?

- Ja sam vučjak.

- Što je to vučjak?

- To je kad ti je tata vuk, a mama pas.

Zeko slegne ramenima i ode dalje. Naiđe konjska muha: - Zdravo, ja sam zeko, a ko si ti?

- Ja sam konjska muha.

- Zeko je pogleda s lukavim smješkom, pa kaze:

- Daj me nemoj jeb.....

- 09:10 - Ja mislim ovo... (31) - Daj mi ovo na papiru... - #

19.10.2006., četvrtak

Osmijeh za ljepotu

Mislite li o sebi kako ste lijepi? Pa ako ne mislite, trebali bi. Pozitivnim mišljenjem o sebi djelujete vedrije. Vaš osmijeh vas čini ljepšim. Čak i kad imate probleme u konverzaciji vaš osmijeh će taj problem umanjiti. (NE uspijeva s luđacima, samo s normalnim ljudima). I zato vas molim, pokušajte. Nasmiješite se!
Kritizira zena muza kako previse pije pivo i da previse novaca baca na to...

Onda on pronadje racun od sminke koju si je ona kupila od preko 500 kn pokaze joj i pita:

- "A sto je ovo???"

- "Pa dobro dragi, ja sminku kupujem da izgledam ljepse za tebe... brani se ona."

- "Pa draga i ja pijem pivo da izgledas ljepse za mene..."

- 13:25 - Ja mislim ovo... (31) - Daj mi ovo na papiru... - #

16.10.2006., ponedjeljak

Prvi put

Živ sam ljudi, nije me pojela nije me pojela nijedna životinja iz zoološkog vrta iako su pokušale. Koliko sam mogao primjetiti znatno se promijenio sustav i prostor za životinje, sad je nekako prirodniji bez žičanih ograda, sa prirodnim preprekama. Moja kćerkica je prvi put bila i jako je zadovoljna posebno vidrama i risovima. A kako je vama bilo prvi put?
Vjenčalo se dvoje mladih i poslije prve noći, pita on nju:
- Draga, jesam li ti ja prvi?
- Hm, možda i jesi, nešto si mi poznat!

- 12:31 - Ja mislim ovo... (16) - Daj mi ovo na papiru... - #

13.10.2006., petak

Životinje

Moja mala kćerkica jako voli životinje, pa smo odlučili odvesti je u zoološki vrt. Nadam se da vrijeme ovaj vikend neće biti prehladno. Davno sam i ja bio, negdje prije 10 godina zadnji put. I naravno nisam platio upad nego je cijelo moje društvo uskakalo preko ograde. To su bila neka druga studentska vremena. Ne znam jesu li doveli u međuvremenu još neke zanimljive životinje. Meni su dupini najdraži, ali njih nema. A koje Fata najviše voli?
Kaže Mujo Fati: - Ako pogodiš odgovor na zagonetku, bit će seksa večeras, a ako ne, ništa do daljnjeg! Što je to malo čupavo, bijelo, ima četiri noge, dugačak rep i voli mlijeko?

Fata: - Krokodi!

A Mujo će: - Dovraga, Fato, uvijek pogodiš!

- 14:06 - Ja mislim ovo... (30) - Daj mi ovo na papiru... - #

10.10.2006., utorak

Cvijeće

Kad ste poklonili nekome cvijeće? Ja nisam već dugo, baš pomišljam kupiti ženi nekakvo. E ali tu nastaje problem. Odmah će se pitati zašto sam ja sad to kupio, da nisam nešto malo zastrano pa se sad tim cvijećem iskupljujem? I tako sam ja brzo odustao od te ideje. A treba imati i vazu...
Dobio jedan policajac vazu na poklon kao "policajac mjeseca". Dok je nosio to kući,on je okrenuo vazu naopako a da nije ni primjetio.
Stavlja on vazu pred zenu i kaze: - "Gledaj, zeno, šta ti je muz donio!"
A ona mu odgovara: - "Pa sta si mi to donio, glupane. Nema otvora, gdje da stavim cvijeće?
Ajde, sad lijepo vrati ti to komandiru i trazi drugu..."
Ode policajac kod komandira i sav tužan mu kaze:- "Zašto ste mi, komandire, dali feleričnu vazu na poklon, žena zamalo da me zatukla ova uopće nema otvora gdje se stavlja cvijeće..."
Uzme komandir vazu da se uvjeri, gleda ne može da vjeruje:- "Stvarno nema otvora!", izjavi on oštro.
Onda je pogleda odozdo i zabezeknut uzviknu: - "Pa nema ni dna, jebote!!!"

- 10:10 - Ja mislim ovo... (17) - Daj mi ovo na papiru... - #

06.10.2006., petak

Na brzinu

Poštovani, ispričavam se što nisam stigao posjetiti vaše blogove, pročitatati sve i napisati komentar. Evo i svoj blog sam preskakao ovih dana iako je bilo svakakvih dogodovština. Najsvježiji je jutrošnji masakr. Ubio sam je, krvi je bilo posvuda, a najviše po zidu spavaće sobe. Koga pitate se? Pa komaricu (ženku komarca). I to iz osvete. Moja kćerkica je zadobila tu noć 4 gadna uboda. E pa nećeš ti moju kćerkicu, sunce li ti žarko! Pretražio sam cijelu sobu i kad sam je našao iscijedio sam par litara krvi iz te komarice.Ako se pitate kako znam da je ženka; e pa samo ženke ujedaju, mužjaci komarca samo zuje...
I pošto je sve nabrzinu evo i jedan vic o brzini:
Pita učiteljica djecu što je najbrže na svijetu.
Tomo kaže:- Raketa, učiteljice!
Učiteljica:- Raketa je brza, ali ima jos bržih !
Šime:- Svjetlost
Uciteljica:- Dobro, ali ima jos bržih stvari !
Maja:- Misao !
Učiteljica:- Bravo, Majo, misao je najbrža na svijetu
Digne se Ivica iz zadnje klupe i kaže: Nije učiteljice, ima i brže, ja sam čuja sinoć svog ćaću kako je reka da je svršija prije nego je mislija.

- 14:01 - Ja mislim ovo... (14) - Daj mi ovo na papiru... - #

02.10.2006., ponedjeljak

Dragi čitatelji lijep pozdrav

Danas sam opet dobrog i vedrog raspoloženja. Iako sam ljubitelj vikenda evo ipak ovaj ponedjeljak mi se još nije zgadio, barem zasad. Nadam se da će mi cijeli tjedan tako ugodno proći, jer posao mi je bio dosta stresan u zadnje vrijeme. Za vikend ne planiram nikakve radove nego jedan izlet negdje, vidjet ćemo kakvo će biti vrijeme. Jedino loše što mogu spomenuti je sve kraći i kraći dan pa mi već nedostaje ljeto i dugi topli dani. Ne volim hladnoću maglu i led. Ispravak, led volim ali u čaši :-)
A mali Ivica jako voli kruške.
" Ja sam jednom pojeo pet-šest kilograma krušaka ", - kaže Ivica učiteljici.
" Ma daj, bit će da je ipak bilo manje ", - pokuša ga ispraviti učiteljica.
" Nije stvarno je bilo toliko, samo su bile sitne " - odvrati Ivica.

- 13:28 - Ja mislim ovo... (28) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan