MT mafija

13.06.2006., utorak

Nema vica

Evo u naslovu vam lijepo piše, ovaj put bez vica. U pravilu uvijek napišem nekakav vic, ali pravila su zato da se krše. ma htjedoh vam samo reći kako je vani lijepo toplo, sunce prži. Ja sam odlučio ne ostaviti svom poslodavcu moj stari godišnji odmor (ni mrvice neprijatelju) pa eto odoh ja malo na sunčane jadranske otoke. Puno pozdrava svim mojim čitateljima od moje kćerkice. Nadam se da će naši nogometaši danas a i kasnije u Njemačkoj osvjetlati obraz. Pozdrav !
- 11:04 - Ja mislim ovo... (32) - Daj mi ovo na papiru... - #

09.06.2006., petak

Pomagajte u nevolji

Jučer eto napokon prvi lijepi dan u lipnju mjesecu, pa se moja mala obitelj uputila na izložbu cvijeća Floraart. Prekrasno su uredili okoliš, jer sjećam se još dok sam živio u blizini kako je tamo u toj bivšoj džungli bilo skupljalište narkomana i komaraca. Nismo puno kupovali na štandovima, samo smo lijepo šetali i igrali se s bebom na zanimljivom dječjem igralištu punom pijeska (koji se tako lako zavuče u cipele...) Ali jednu majcu smo kupili, i to samo zato što smo time pomogli edukaciju za pse vodiče slijepima. Nadam se da će taj novac završiti u pravim rukama za tako humane svrhe. A jeste li vi moji dragi čitatelji tako humani, pomažete li svojim susjedima, prijeteljima, obitelji bližoj i daljoj? Fata je pravi humanitarac :-)




Fata i Mujo se bude u sred olujne noci, u tri ujutru, zbog zestokog lupanja na vrata njihove kuce. Pitajuci se ko bi to mogao biti u ta gluha doba, jos po takvom kijametu, Mujo otvara vrata da bi pred njima nasao pijanca kako se klati, u sred kise koja ga siba sa svih strana, i moli ga da ga malo - pogura.
"Nema teorije", odjebe ga Mujo s vrata, "tri je ujutru, covjece!" i zalupi mu vrata pred nosom, vrativsi se u krevet.
"Ko je bio?" pita Fata.
"Ma neki pjano, koji trazi da ga poguram" odgovori Mujo.
"Jesi mu pomogao?" opet pita Fata.
"Nisam, nisam lud, tri je ujutru i napolju lije k'o iz kabla!"
"Sram te bilo", naljepi ga Fata. "Zar se ne sjecas, kad smo prije jedno dva mjeseca bili kod Sulje, kad smo se vracali i kad su ti kola crkla po onoj kisurini i u onoj zabiti, da se ona dvojica frajera nisu zaustavili da te poguraju, nikad se mi ne bi odande izvukli. Sad kad nekom treba pomoc, ti okrenes leda!"
Zamisli se tu Mujo, pa i malo postidi, i na kraju se obuce, obuje, i pode dole, te se prodere u mrak i kisu: "Halo, jesi li jos uvijek dole?"
"Jesam", dolazi odgovor natrag.
"Treba li te jos pogurati?" pita Mujo u mrak.
"Treba, hvala lijepo!" dolazi nazad odgovor.
"A gdje si?" pita opet brizni Mujo.

"Evo me na ljuljačci" odgovara pijanac...


- 12:30 - Ja mislim ovo... (9) - Daj mi ovo na papiru... - #

07.06.2006., srijeda

Kako platiti račune

Vjerujete li u čaroliju, čarobnjake i vještice? Evo jučer je kao terbao biti poseban dan sa tri šestice pa ništa, jedino što i dalje pada ova dosadna kiša pa ne mogu odvesti ženu na FLoraart na Bundeku. Kad bi postojala nekakva čarobna naprava koja bi mijenjala vrijeme po želji. Ali kakvi smo mi ljudi to bi se pretvorilo u katastrofu; poljoprivrednici žele malo kiše, ugostitelji sunce, skijaši snijeg, daskaši vjetar... Pa tko bi svima ugodio?!? Tako se čovjek iz ove priče malo zaletio...



Jednog dana čovjek uđe u restoran u pratnji ogromnog noja. Konobarica ih upita što žele naručiti.
Tip reče:"Bečki, pomrit i juice.", a onda se okrenu prema noju"..a ti ?"
"Ja ću isto !"-odgovori noj.
Nakon nekog vremena, konobarica se vrati sa narudžbom. "To bi bilo 56 kuna." reče.
Tip posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos.
Naredni dan tip opet uđe u restoran sa nojem i ponovno naruči:" Bečki, pomrit i juice.", a onda se okrenu prema noju "..a ti?"
"Ja ću isto !" - odgovori noj. Nakon nekog vremena, konobarica se vrati sa narudžbom.
" To bi bilo 56 kuna " reče. Tip opet posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos.
I tako je sve preraslo u rutinu.
Nakon dva tjedna, oni ponovno dođoše u restoran. "Uobičajeno ?" - upita konobarica.
"Ne,danas je petak! Uzet ću ribice, salatu i pivo , reče tip. "Ja ću isto !" - odgovori noj.
Ubrzo ,konobarica se vrati sa narudžbom. "To bi bilo 48 kuna" reče. Tip posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos. Ovaj put konobarica nije mogla odoljeti radoznalosti.
"Oprostite..ali kako uvijek imate u džepu točno toliko novca koliko iznosi račun?
"Pa,..prije nekoliko godina čistio sam podrum i našao staru lampu. Protrljao sam je i iz nje je izišao duh i rekao da će mi ispuniti dvije želje. Moja prva želja je bila da u džepu uvijek imam točno toliko novca koliko mi treba da bih platio račun. I želja se ostvarila.. Svaki put kad kupujem nešto u džepu se pojavi točno toliko novca koliko mi treba."
"Pa to je izvanredno!" reče konobarica. Većina ljudi bi tražila milijune, ali vi ćete ovako biti bogati zauvijek".
"Upravo tako !...tražim li litar mlijeka ili najskuplju jahtu, uvijek ću ih moći platiti !"
"..a zašto vas uvijek prati noj ?"
Čovjek uzdahnu i reče: "E tu je kvaka......
"....moja druga želja je bila da uz mene do kraja života bude pilence dugih nogu i velike guzice koje će se uvijek složiti sa svim što ja kažem!"


- 13:17 - Ja mislim ovo... (15) - Daj mi ovo na papiru... - #

06.06.2006., utorak

Jer majmun radi što majmun vidi

U naslovu je refren jedne stare pjesme, malo stariji blogeri će je se sjetiti. Oni mlađi neće, jer koliko sam imao prilike vidjeti slušaju samo narodnjake, i to one prekodrinske... Oprosti im Blože, jer ne znaju što čine. Iako postoji izreke: "sto ljudi sto ćudi", " o ukusima se ne raspravlja " mislim da ipak postoji granica dobrog ukusa, općenito nije dobro pretjerivati. Isad je vrijeme da otkrijem nešto i o sebi. Moja omiljena strana grupa bijaše Dire Straits. Od domaćih autora trenutno mi najbolji dojam ostavlja Toni Cetinski. Osobno sam ga i upoznao, imam čak i sliku s njim ali neću je objaviti jer to sad nije važno, odmah bi me stavili u cool listu i na naslovnicu bloga a to ne želim, bolje mi je biti ovako necool i pisati samo za par stotina blogera koji su slučajno naletili na ove stranice nono Dugo nisam ništa pisao a niti posjećivao blog pa mi je onako dosta veliko iznenađenje ove promjene sa kategorijama, slikama u komentaru i slično. Postaje mi to sve nekako prešareno, meni osobno uvijek je bio važniji sadržaj nego izgled nečijeg bloga. A znam i da nemaju svi prebrze veze prema internetu pa zato nemam niti velike slike. Uh dovoljno je za danas, umorio sam se tipkajući. I na kraju vic vezan za naslov bloga:



Počni s kavezom u koji strpaš 5 majmuna. U kavezu, na sredini, objesi bananu na špagu i ispod postavi ljestve. Nedugo nakon toga 1 majmun će krenuti po ljestvama po bananu. Čim dotakne ljestve, sve ostale majmune polij mlazom ledene vode.
Ubrzo nakon nemilog događaja, sljedeći majmun će krenuti po bananu. Čim dotakne ljestve, polij sve ostale mlazom ledene vode.
Ubrzo nakon toga, kada sljedeći majmun krene po bananu, ostali će ga spriječiti u nakani. Sad možeš spremiti crijevo za ledenu vodu.
Makni jednog majmuna iz kaveza i stavi novog. Čim vidi bananu pridošlica će krenuti prema ljestvama. Na njegovo iznenađenje, sav prestravljen, shvatit će da ga ostali napadaju čim dotakne ljestve.
Odustaje od banane jer shvaća da će pobrati batine ako krene prema banani.
Sljedeće, makni još jednog majmuna iz originalne postave i zamjeni ga s novim naivcem. Novajlija će krenuti na ljestve i bit će napadnut. Prethodni pridošlica će se s oduševljenjem pridružiti kažnjavanju !
Ponovi postupak s još jednim majmunom iz originalne postave, gurni u kavez novog. Zatim i zadnjeg, petog iz originalne vrste, zamjeni s novim majmunom. Kada su svi originalni majmuni zamijenjeni, nijedan od 5 prisutnih u kavezu, nikada nije bio poliven hladnom vodom.
Bez obzira na to, nijedan od majmuna nikada neće pokušati doći do banane. Ako i pokuša, ostali će mu razbit nos.
Zašto?
Zato jer koliko oni znaju, tako se to ovdje oduvijek radi.


- 12:42 - Ja mislim ovo... (10) - Daj mi ovo na papiru... - #

05.06.2006., ponedjeljak

schprehen sie english?

Evo nam još malo pa svjetsko prvenstvo, tko ide u Njemačku sretan mu put. Morao bi znati i malo stranih jezika, ako ne njemački onda barem engleski. Evo jedan malo na engleskom za vježbu:



Old Sean lived alone in Ireland. He wanted to dig over his potato garden, but it was very hard work. His only son, Mick, who used to help him, was in an English prison. The old man wrote a letter to his son and described his predicament:

Dear Mick,

I am feeling a mite down because it looks like I won't be able to plant me potato garden this year. I'm just getting too old to be digging up a garden plot. If you were here, all my troubles would be over. I know you would dig the plot for me.

Love, Dad.


A few days later he received a letter from his son:


Dear Father,

For CHRIST'S SAKE, don't dig up the garden! That's where I buried all them feckin' BODIES!

Love, Mick.


At 4 am the next morning, a dozen agents from Scotland Yard, and local police officers showed up and dug up the entire garden down to a depth of about 6'.

That evening, not finding any bodies, they apologized to the old man and left. The next day the old man received another letter from his son:

Dear Father,

You can go ahead and plant yer spuds now. It's the best I could do under the circumstances.

Love, Mick.


- 15:49 - Ja mislim ovo... (6) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan