MT mafija

30.01.2006., ponedjeljak

Pulitika

Neću politiku u svoju butigu ! Još davno je to Meštar izjavio u nadaleko popularnoj TV seriji Velo Misto. Tako sam vam i ja apolitičan, izbace me iz takta svi oni silni govornici koji nam prodaju svoje laži. A opet postoji i izreka: "Svaki narod zaslužuje vlast koju ima". S tim se opet slažem jer ako mi nismo spremni uzeti stvar u svoje ruke nitko neće. Naravno ne pozivam sad ja svekoliko pučanstvo blogere na pobunu, štrajk, državni udar niti bilo što slično. Zadnji prosvjedi u kojima sam ja aktivno sudjelovao su studenstki prosvjedi tamo negdje devedeset i neke kad su nam bezobrazno poskupili hranu u studentskim menzama. Sjećam se dobro prosvjeda ispred studenstkog centra kad su došle specijalne postrojbe MUP-a. Pristigli oni oklopljeni džipovi i kombiji, a iz njih poiskakali policajci u kacigama, štitovima i pendrecima. Nije mi baš bilo svejedno ali ajde bilo je više nas nego njih a bio je i mirni prosvjed. Naravno na kraju smo uspjeli i vratili su cijene prehrane koja se održala do današnjih dana ! Ponosim se time :-) Malo je danas poduži post ali oprostite mi ako vam je dosadno, slobodno preskočite na vic. Isprika ide ovim putem Dirtektoru Svemira koji mi nije ocijenio blog peticom nego četvorkom jer je računao aritmetičku sredinu a nije uzeo u obzir umjetnički dojam. A baš sam se veselio toj svojoj petici pa sam čak i slikicu s njom nabacio. Oprosti mi Direktore jer ne znam što činim (kao političar sam danas...)



Mali dječak pita oca: "Tata, tata, sto je to politika?"
Otac odgovara:
- ja kući donosim novac, te sam zbog toga KAPITALIZAM
- tvoja mama upravlja tim novcem, te je ona VLADA
- djed kontrolira da se sve vrši po pravilu, on je SINDIKAT
- nasa kućna pomoćnica je RADNICKA KLASA
- svi mi se brinemo samo za tvoje dobro. Ti si NAROD.
- Tvoj mlađi brat, koji još nosi pelene, je BUDUCNOST
Jesi li shvatio, sine?
Mali dječak se misli i kaže svom ocu da želi prespavati i o svemu dobro
razmisliti.
Tokom noći, malog dječaka probudi plač mlađeg brata, koji plače jer je
zaprljao pelene.
Pošto ne zna što će, uputi se prema spavaćoj sobi svojih roditelja.
Ugleda mamu koja spava kao klada. Pokušavajući je probuditi, bez uspjeha,
uputi se prema spavaćoj sobi kućne pomoćnice. Ugleda tatu kako se s njom
hmmm…. zabavlja, dok djeda na prozoru tajno gleda što se događa.
Svi zauzeti svojim poslom, ne primjećuju malog dječaka. koji se vrati u
svoj krevet.
Sljedećeg jutra otac ga pita da li je razmislio o politici, te da mu u
kratkim crtama objasni sto je shvatio.
"DA" kaže mali dječak.
- KAPITALIZAM iskorištava RADNIČKU KLASU
- SINDIKAT sve to mirno gleda
- U međuvremenu VLADA spava tvrdim snom
- NAROD je potpuno ignoriran
- a BUDUĆNOST je u govnima
" Ovo je politika ! "

- 12:15 - Ja mislim ovo... (18) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan