MT mafija

25.09.2005., nedjelja

Otišo sam, sarmu probo nisam

Dragi moji čitatelji, nema me tjedan dana. Idem na službeni put u BIH (znam, znam nije nešto). Ali bit će svježih viceva o Suji i Muji kad se vratim :-)

- 14:45 - Ja mislim ovo... (20) - Daj mi ovo na papiru... - #

23.09.2005., petak

Dođi mi dođi ali me se prođi

Vozim se ja tako na posao kad odjednom ispred mene izleti jedan auto s parkinga, jedva sam stigao zakočiti. Vozim ja iza njega do semafora i onda se prebacim u drugu traku pored njega. Kad ono neka starija dama, plavuša. Otvorim ja prozor i kažem da je mogla malo pažljivije izlaziti s parkinga. A ona se nasmije i na dalmatinskom naglasku odgovori: "Oprostite, ali ja sam eto malo luda na sina."
?????

Danas sam ovo čuo na radiju pa cijeli dan pjevušim, hahaha:

Dabogda se i ti udala.
Ne za mene već za drugoga.
Nek ti dragi bude drugi netko.
Samo budi od mene daleko.

I jedan vic, nije baš za svakoga ali...



Išla dva momka preko livade i nasred nje naišli na govno.
A kilometrima nigdje nikoga. Nikakvih kuća. Misle si oni otkud sad to
govno?
I vide neka bakica ide im u susret pa odluce nju zapitati.
-Dobar dan baba!
-Dobar dan momci.
-Baba nešto nas zanima, otkud ovdje na sred livade govno?

-E sinko moj. Živjeli su jednom dva brata u dvorcu na brijegu. Stariji
se zaljubio u princezu iz susjednog dvora. Na dan kad su ovi imali svatove
pojavi se odnekud zmaj i zgrabi princezu i odnese je u svoj brlog.
Mladoženja je totalno poludio od tuge te uze mač i krenu na zmaja.
Sedmi dan se pojavi ispred zmajeve pecine te ga izazva na dvoboj.
Zma j izade i pusti vatru na jadnog mladića. I on skonča u vatri.

Odtugovaše ga i novo se slavlje već spremalo jer mladi sin je pronašao
odabranicu svog srca.

I opet na dan svatova dođe zmaj i otme princezu. Mladoženja popizdi, ali
se sjeti kako je njegov brat prošao pa se obuće u oklop i uze veliki
arsenal
oružja.
Dojaše do zmaja i izazva ga na dvoboj.
Zmaj izađe i poče vatru rigati.
Ali oklop to spriječi. Sedam dana i sedam noći su se tukli dok konačno zmaj
nije pregrizao mladića na pola.

-Pa dobro baba, al otkud ovo govno ovdje?

-Aaa govno?! Dobro, pa nećemo sad valjda o govnu... . . . . . . . . . . . . .evo dispet jel sad dobro?

- 15:39 - Ja mislim ovo... (15) - Daj mi ovo na papiru... - #

22.09.2005., četvrtak

Tango

Prošla je sezona kupanja, nažalost gotovo je ljeto. A upravo sam primio vijest o najnovijoj modi muških tangi. Nema veze, zato ih nabavljam za iduće ljeto. A nosite li vi tange?
- 11:11 - Ja mislim ovo... (24) - Daj mi ovo na papiru... - #

21.09.2005., srijeda

još samo jedan

Nisam mogao izdržati, ovaj mi je baš dobar.



Stoji crnogorski vrapčić na grani, ispod stabla mali crnogorski crvić.
Crvić se javi vrapčiću: "Đe si sokole!", a vrapčić odgovori crviću: "Đe si, gujo ljuta!".

- 15:35 - Ja mislim ovo... (9) - Daj mi ovo na papiru... - #

crnogorski

Opet su naši košarkaši pobijedili na Europskom prvenstvu, ovaj put Italiju. A drago mi je i što je domaćin SCG izgubio. Kakav sam ja to, volim tuđe poraze, a takav sam kakav sam. Sigurno ima i vas takvih. Naši više neće igrati u Podgorici pa još dva crnogorska vica:



Našao crnogorac malu žlicu na putu i budući da nije znao šta je to ode kod vladike koji je bio najpametniji u selu pa ga pita: 'Vladiko , što je ovo' (Vladika pazljivo gleda i pocne se trest)
Vladika : 'A de jado , ma baci ti to sto dalje , ovo ti je izgleda sjeme od lopate'



Dva djetica gledaju Olimpijadu. Prate jednog takmicara koji
ocigledno zaostaje za drugim takmicarima.
-Vidje onu babetinu sto se vuce?
-Cuti bre, to je nas!
-Aaaaaa. Vidje djetica kako tjera sve pred sobom.

- 09:11 - Ja mislim ovo... (23) - Daj mi ovo na papiru... - #

19.09.2005., ponedjeljak

Dobro jutro

Uvijek mi je naporan ovaj ponedjeljak. Teško mi se probuditi ujutro, pa još moram ići na posao. A baš je bio lijep kišni vikend, cijeli dan sam sjedio na trosjedu i gledao sportove raznorazne. Prvo su odbojkašice pobijedile srbocrnogorke, to su mi najdraže pobjede kad pobijedimo favorite pogotovo naše istočne susjede koji su nam slali svoje tenkove i avione da nas pobiju, a potom su naši košarkaši u Podgorici pobijedili osmanlije. Naši novinari su se oduševili gostoprimstvom u Crnoj Gori, ali bilo je i smiješnih situacija:



Odsjeo novinar u hotelu u Crnoj Gori i naručio buđenje u 7.30 ujutro.
Zvoni telefon ujutro i govori glas sa recepcije:
Recepcija: - "Halo, jel ste vi naručili buđenje u 7.30?"
Gost: - "Jesam."
Recepcija: - "A što ne ustaješ jado, već je deset sati!"

- 14:56 - Ja mislim ovo... (16) - Daj mi ovo na papiru... - #

14.09.2005., srijeda

Ćevapi

Danas je opet okupljanje blogera na ćevapima. A baš znam jedan kratki vic o tome (ne o blogerima nego o ćevapima)...



Mujo i Haso, bez novčića, okušavaju sreću u ćevabdžinici. Ušao prvi Mujo, najeo se, pa kad je trebao platiti, priznao je da je bez para, a glad ga natjerala... Dobio je jednu vruću šamarčinu i gazda ga je izbacio na ulicu. Uđe Haso, najede se besplatno, i opet ista priča, te dobije vrući šamar i nogu u guzicu.
Okrene se i priupita konobara: - "Kad je bolan poskupilo?"

- 15:54 - Ja mislim ovo... (35) - Daj mi ovo na papiru... - #

09.09.2005., petak

Gužva

Svakodnevne gužve na cestama su sve veće i veće. Zato je naš premijer rekao da se vozimo javnim prijevozom ili više nas u jednom autu. Baš se pitam kad se on zadnji put vozio autobusom. Ili je možda u službeni Mercedes ukrcao nekog autostopera?! Ako još i imam koliko toliko love za gorivo još me onda i policajci pokušavaju osiromašiti raznoraznim kaznama. A kako to rješavaju crnogorci, oni su poznati kao škrtice?!




Vozi se crnogorac magistralom malo brže od dozvoljenog, kad odjednom policijska patrola sa radarom i zaustave ga.

Policajac: "Vozačku i prometnu molim"

Ovaj mu da, a u prometnoj plastična žličica.

Pita policajac: "Šta je ovo?"

Crnogorac: "...to vam je za kavicu."

- 12:41 - Ja mislim ovo... (22) - Daj mi ovo na papiru... - #

08.09.2005., četvrtak

Putovanje

Proputovao sam ja skoro cijelu Europu. Ali nisam bio na Malti, niti neću jer me sramota pojaviti se tamo... Nažalost nisam bio niti u Španjolskoj, to planiram još odraditi, čak sam malo učio i španjolski jezik.



Doktor obilazi ludnicu i vidi da se par pacijenata ponaša poprilično čudno. Prvi
sjedi na krevetu, stišće zamišljeni gas i okreće zamišljeni volan te mrmlja:

-Vrrroooooooooomm, vrrrooooooomm, vrrrroooommmmm !!!!

-Što radiš??, upita ga doktor.

-Vozim ovaj kamion u Barcelonu

Doktor odlazi do drugog kreveta. Na njemu je pod dekom potpuno gol pacijent, leži
na trbuhu i miče se gore-dolje.

-A što ti radiš ?? - upita doktor začuđeno.

-Eee, dok je ovaj na putu za Barcelonu ja mu jebem ženu!!!

- 09:51 - Ja mislim ovo... (40) - Daj mi ovo na papiru... - #

07.09.2005., srijeda

Utakmica

Danas je opet nogometna utakmica, Hrvatska - Malta. Mnogi od vas možda i ne vole gledati nogomet, ali ako se uspijemo kvalificirati na svjetsko nogometno prvenstvo siguran sam da će uspjeh naše nogometne reprezentacije proslaviti Hrvatsku, postat ćemo poznatiji i turistički uspješniji, bolje će se popuniti proračun pa će bolje biti svima nama, zato navijajmo za Hrvatsku ! A sad kratki vic...



Igrala se utakmica BiH-Brazil. I slobodnjak na nekih 20-ak metara od gola za Brazil. I posložio se živi zid. I svi se okrenuli prema golu umjesto prema igraču koji izvodi slobodnjak.
Dere se trener Muji koji je u živom zidu: " Mujo okrenite se prema igraču"
Kad Mujo: - "Hoću kurac, pa da ne vidim Ronaldov gol! "

- 12:13 - Ja mislim ovo... (18) - Daj mi ovo na papiru... - #

02.09.2005., petak

Metković

Ja sam u svom rodnom gradu. Zato nema svježih postova. Svaki dan sam na kupanju, more je toplo, vrijeme je prva liga. Samo da još gorivo nije tako skupo, jer ipak Metković je 20 kilometara od mora. Ima Mujo lijek i za to...



Došli Mujo i Haso u Frankfurt i zaustave se na benzinskoj pumpi, radnik pita: "Super?"
Mujo odgovara: "Jok, vodu, do vrha!".
Fritz se čudi, ne vjeruje i toči vodu u rezervoar stojadina, i kad završi, izađe Mujo, ubaci u rezervoar tabletu, stavi poklopac i odveze se.
Drugi dan tako, treći također, i onda Fritz o tome obavijesti svog direktora Dietricha.
Dođe Mujo opet slijedećeg dana, isti postupak, ali direktor dođe i kaže:
"Hoćete li mi, gospodine, prodati te vaše tablete za 1 milijun maraka?".
"Neću, hoću najmanje 2 milijuna", odgovara Mujo.
Direktor kaže da je OK, donese lovu i uzme tablete.
Muji napune vodu, on ode, a Haso ga pita: "Bolan Mujo, a na što ćemo se od sada voziti, kad ti prodao one tablete?"
- "Pa na plin, kao i dosada, a na što bi ?"
- 14:07 - Ja mislim ovo... (20) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan