MT mafija

31.03.2005., četvrtak

Kinezi

Jučer sam prolazio kroz zagrebačko naselje Kajzerica. Ma kakvo zagrebačko, pa to je kineska četvrt. Posvuda okolo kineski dućani. A valjda im je bolje ovdje nego u Kini. Mi uvijek mislimo kako je nama loše, a ne pomislimo da ima mjesta gdje je puno gore i da je za njih ovo kod nas kao nama nekad prije otić u Njemačku... Kad smo već kod Kineza evo vic:



Došo mali Kinez u osnovnu školu u Zagorju te ga učiteljica pita kako se zove, a mali kinez veli: Li Young Rong.
Pita učiteljica da li njegovo ime ima neko značenje, a mali odgovara da znači Dijete Sedam Očeva.
Na to se javlja mali Ivica: Ja sam odmah videl da nemre bit tak žut samo od dva jajca!

- 15:45 - Ja mislim ovo... (9) - Daj mi ovo na papiru... - #

30.03.2005., srijeda

Biokemičar


Zatraži policajac dokumente od prolaznika na ulici.
Kad ih je pregledao, upita ga što je po zanimanju, a prolaznik kaže: - "Ja sam biokemičar!"
"Ne pitam što si bio, nego što si sad!"


- 12:56 - Ja mislim ovo... (5) - Daj mi ovo na papiru... - #

29.03.2005., utorak

Banka

I tako nam prošao još jedan blagdan. Mojoj kćeri u posjeti bile bake pa je dobila puno poklona. Ja naravno nisam ništa, više nikoga ne zanima kako sam ja, svi pitaju kako je mala beba... Moram sam sebi kupit nešto, ali prvo na bankomat. Sreća ne moram u banku, joj kad se samo sjetim kakve su tamo gužve. A kad smo već kod banke evo jedan vic:



Ulazi maskirani razbojnik u banku i zapovijeda gospođi na šalteru:
-Pare na sunce ili pucam.
-Ali gospodine pa...
-Ma pare na sunce kad ti kažem.
-Ali gospodine pa mi nemamo novca ovdje.
-KAKO NEMATE NOVCA...
-Pa gospodine ovo vam je banka sperme, zar niste vidjeli?!
-Otvaraj sef...ODMAH.
Žena otvori sef, a u sefu same epruvete.
-E, sad lijepo uzmi jednu i popij.
Žena sva u strahu otvori epruvetu i popije sadržaj, a razbojnik skine masku i kaže:
-Jel vidiš Ružo da možeš, vidiš da nije problem.

- 10:19 - Ja mislim ovo... (19) - Daj mi ovo na papiru... - #

25.03.2005., petak

Sve najbolje

Ništa danas nema novog vica. U gužvi sam i žurbi, samo vas ovako sve pozdravljam. I želim vam sretan Uskrs. Puno pozdrava, u utorak opet u revijalnom tonu; vicevi šale i pošalice...
- 10:07 - Ja mislim ovo... (19) - Daj mi ovo na papiru... - #

22.03.2005., utorak

Stjuardesa

Dugo se nisam vozio zrakoplovom. A i onda kad sam se vozio čini mi se da nisam vidio životinje u odjeljku za putnike. Mislim da se one voze posebno u donjem dijelu s prtljagom. Ali iako ovaj vic nije istinit eto možda vas uspijem barem malo nasmijati. Opet naglašavam ako ste već negdje čuli ili pročitali slobodno odblogajte dalje... Daklem ovako:



Vozio se medvjed avionom i ogladnio.
Premali mu oni avionski obroci.
Što će, ode u pilotsku kabinu i tamo zateče pilota i kopilota.
"Poješću te" - reče medvjed pilotu.
Pilota obuze strah i počne se braniti kako je on pilot i ako njega pojede nema tko upravljati avionom, i da će se avion srušiti a svi će poginuti.
Medvjed pogleda kopilota i reče njemu:
"Onda ću tebe pojesti!"
Sad kopilot počne objašnjavati kako je on tu u slučaju da se pilotu nesto dogodi i da isto tako mogu svi poginuti ako ga pojede.
"Nego, znas što Medo? " - reče pilot medvjedu - "pojedi ti stjuardesu, lijepo ćeš se nahraniti a sigurnost aviona neće doći u pitanje.
Medvjed posluša pilota i ode u zadnji dio gdje je bila stjuardesa, razmijeni s njom nekoliko riječi i vrati se na svoje mjesto. Ubrzo pilot odluči prošetati i vidi medvjeda i stjuardesu pa se iznenadi:
"Je li kako to da nisi pojeo stjuardesu a bio si toliko gladan?"
"Je, pa ćete poslije mene jebati!"


- 15:27 - Ja mislim ovo... (23) - Daj mi ovo na papiru... - #

17.03.2005., četvrtak

Luster za jelo

Evo mene opet nakratko, nemam puno vremena, samo jedan vic nabrzinu. I naravno, opet dječja tema. A sav sam u tome ovih dana.

P.S. Danas je tako lijep dan, moram ranije pobjeći s posla!



Pita učiteljica djecu u maloj školi: - "Znate li neku stvar koja služi da se stavlja u usta?"
Marica: - "Duda!".
Učiteljica će: - "Bravo Marice".
Janica: "Žlica!".
- "Bravo Janice".
Ivica:"Luster!"
- "Kakav luster, kako on ide u usta, zaboga Ivice?"
- "Pa šta ja znam kako. Ja samo čujem svaku večer kako
tata kaže mami: - Daj ugasi luster da ti ga stavim u usta."

- 17:01 - Ja mislim ovo... (25) - Daj mi ovo na papiru... - #

14.03.2005., ponedjeljak

Mala djeca

Lako je s djecom kad su mala. Ona moja mala štruca kruva samo malo plače kad je gladna i to je to. Ali kad djeca malo narastu, e to su već problemi...



Teta u vrtiću pomaže obuti čizme djetetu, koje je pitalo za pomoć. On je gurao, ona vukla, a čizme nikako na noge. Kad su obje čizme bile navučene na jedvite jade, teta je bila sva u znoju.
Skoro se onesvijestila, kad mali reče: - "Teta, čizme su na krivim nogama".
I stvarno, bilo je tako. Nije bilo lako ni skinuti čizme, a kamoli ponovno ih navući. No, na koncu čizme su bile svaka na pravoj nozi.
Mali tada objavi: - "To nisu moje čizme".
Teta se ugrize za jezik da ne bi zavrištala. - "Zašto mi to nisi prije rek'o?????!!!!"
I uz napor mu ponovno izuje čizme. Tada mali nastavi: - "Čizme su od mog brata. Mama ih je dala meni."
Teta nije znala da li da plače ili da se smije... Nakon novog navlačenja čizme su ponovno bile na nogama.
Teta tada upita: - "A gdje su ti rukavice?"
Dječak odgovori: - "Pa, ugurao sam ih u čizme ..."
- 10:15 - Ja mislim ovo... (17) - Daj mi ovo na papiru... - #

05.03.2005., subota

Oduzimanje nije lako

Vidjeli smo da Ivica zna biologiju bolje nego Marica. Samo kako mu ide matematika? Isto tako dobro, ako ne i bolje...



Mali Ivica na satu matematike. Pita ga učiteljica:
- "Ivice, koliko je dva manje dva?"
Ivica naravo ne zna.
- "Pa kako ti to Ivice nije jasno", reče učiteljica ogorčeno:
- "Evo naprimjer imaš dva jaja, jedno daš Katici, drugo daš Marici i šta ti ostane?"
Ivica: - "Ostane mi kurac!!"

- 00:02 - Ja mislim ovo... (15) - Daj mi ovo na papiru... - #

04.03.2005., petak

Maja

Ne mogu izdržati. Jednostavno moram još jednu sliku objaviti. Ovo je stvarno najljepša curica (ne zato što je moja kćer, potpuno sam objektivan)!
- 10:06 - Ja mislim ovo... (16) - Daj mi ovo na papiru... - #

03.03.2005., četvrtak

O sramote

Jeste se ikad u životu osramotili? Ono u stilu bubnuli i ostali živi? Marica je...



Pita učiteljica: "Djeco, znate li koji se dio tijela može uvećati do 7 puta pri velikim uzbuđenjima?"
Marica se sva zacrveni u licu, a Ivica se ustane i odgovori: "Zjenica oka!"
Učiteljica će: "Bravo Ivice, a ti ćeš se Marice u životu jako razočarati..."

- 10:53 - Ja mislim ovo... (10) - Daj mi ovo na papiru... - #

02.03.2005., srijeda

Dobrodošla

Znam da objavljujem post unazad jedan dan. Nisam nikad niti jednu sliku objavio na ovom blogu. Ova prekrasna djevojčica stvarno je zaslužila objavu slike. Zar nije? Eto svijete, stigla mala Maja. Dobrodošla, želimo ti puno sreće i zdravlja.
- 16:47 - Ja mislim ovo... (5) - Daj mi ovo na papiru... - #

01.03.2005., utorak

Radnička prava

Vezano uz ječerašnji post evo razmišljanje nakon prespavane noći. Ne mogu oni mene tako malo platiti koliko ja mogu malo raditi. To je stara balkanska poslovica, jedan od razloga zašto su mnoge tvrtke postale gubitaši. Ali moram priznati da mi je jasno, pa mi radnici i nemamo baš nekakvu motivaciju; radio, ne radio svira ti radio... Ima i ona dobra priča iz prošlog tisučljeća i onih prošlih vremena. Oni stariji je sigurno znaju, a oni mlađi su je možda čuli a možda i nisu. Pa za one koji nisu evo ta istinita priča:



Kupio čovjek novog novcatog stojadina. I doveo on njega ispred kuće, došla cijela ulica divit se njegovom novom ljepotanu. Pokazuje on njima svu dodatnu opremu: brisači, truba, rezervna guma, retrovizor... Ali kad je stigao do prozora pokuša on spustit staklo na vozačkim vratima kad ono ne ide, ručka se vrti u prazno. Kakva sramota. Ništa na brzinu on skine tapecirung sa vrata kad ima šta i vidit: staklo je podbočeno drvenom letvom, nigdje mehanizma za spuštanje stakla. I još on vidi jedan papir zaljepljen na letvu. Skine on papir i pročita: Kakva plata takva vrata

- 10:30 - Ja mislim ovo... (13) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan