MT mafija

01.10.2004., petak

Snovi

Ovaj tjedan nisam baš puno vremena posvetio uređivanju bloga moga. Nije mi žao, jednostavno postoje i važnije stvari. Ali danas ću to nadoknaditi. Skupilo se u mojoj glavi dovoljno teksta za popunit više stranica. Pokušat ću biti kratak da mi ne visite cijeli dan (ili noć) preko modema pa se pojave "kućni problemi" sa telefonskim računom. Prvo o snovima. Sanjao sam čudan san. Naravno nije noćna mora, ali mogao bih snimiti nekakav film. Ustvari prije dokumentarac. Priča prva: -Putovao sam po obali mora (vjerojatnoj našoj) i razgledavao prekrasne male gradiće sa starim kućama i zidinama. Osjećao sam se jako sretan. Sreo sam i neke svoje stare prijateljice, njih čak osam. U stvari bivše prijateljice, jer te cure nisam vidio godinama, a družili smo se još u osnovnoj školi. S njima sam se dogovorio za jedan noćni izlazak u diskoteku ili nešto slično. Još sam im obećao i ovo: cure možete piti, ja dolazim s autom i neću piti alkohol, vozim vas doma?! Svašta. Priča druga: -Ne znam ni sam kako ali negdje u nekakvom kazalištu ili velikoj kino-dvorani održavao se predizborni skup HDZ-a. Nisam inače član niti jedne stranke, ne obilazim predizborne skupove. Osim u snovima. I sjedim ja tako u zadnjem redu, na razglasu trešti neka teška domoljubna pjesma (spominju se neka imena ozloglašenih likova). Kad odjednom vidim ja idu neke cure i dijele nešto. E tu sam se već zainteresirao. Vidim ja odjednom svi su isto obučeni ?! I pazite sad, u bijele košulje sa crno sivim mrljama flekama štraftama... Onako nešto u stilu mramora. I iste takve kravate. A ja kako sam u zadnjem redu učini mi se da neće stići do mene. Ali ipak jednu mi dobace. Ja sav sretan kao malo dijete kad čokoladu dobije :-/ I onda još i stigne kravata, juhu... Sreća u toj nesreći je da sam se ubrzo probudio pa nisam morao isprobavati tu košulju. Uh ! Nadam se da nema nekakvo skriveno značenje u tom snu. Inače sad su mu mom rodnom mjestu lokalni izbori. Ja sam eto daleko pa neću glasovati, ali sumnjam da bi moj glas puno promjenio, tko god bio na vlasti neće pomisliti: idem ja sad bit pošten i pomoći malim ljudima, neću muljati i krasti... Ali dosta o kurvi (politici) puno mojih sugrađana piše o tome pa neću ja gubit vrijemena to. Jučer sam uhvatio vremena malo obilazit trgovine. Kakva gužva, koji prometni kaos. Pa zar stvarno svi moraju negdje vozikati se, zar u ovoj državi nitko ne sjedi na radnom mjestu? A tek u trgovinama, nemaju ljudi novca. Ma nemaju, a kupuje se sve što se vidi: akcija, povoljno, bla bla, i puna kolica nepotrebnih stvari. Obećao sam da neću baš previše pa se sad zaustavljam iako imam još puno toga za napisat. Bit će vremena. Još ću ja osvakoj ovoj temi posebno i dobro argumentirano pisati.
Kraj.
- 13:43 - Ja mislim ovo... (1) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan