ponedjeljak, 19.08.2013.

Betonaža

Najbolje je kad ne radiš jer te onda niko ne treba.

Oznake: betonaža, rad, građevina

| 10:56 | Komentari (2) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 12.08.2013.

Zmijsko obnaženo telo

Instalirana folija na prozor kupatila. Više ne možete gledati moje nago telo dok se kupam. Hteli vi to ili ne hteli. Plati pa se klati!

Oznake: prozor, voajer, kupanje, golotinja

| 19:19 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Beast master - king of the hill

Ujak otišao sa svojima na more, a ja čuvam kuću i brinem se o njegovim životinjama. Pa da, ja ne znam da idem na more i umačem dupe u slanu vodu, sunčam se i gledam gole žene, ispijam koktele i mrštim se na sirotinju koja nije bila na moru. Mrmlj!

Oznake: more, čuvanje, ujak

| 01:39 | Komentari (0) | Isprintaj | #

petak, 09.08.2013.

Srećan mi rođendan 500

Srećan mi rođendan i 500. post! Nisam mislio da ću dogurati ovoliko dugo sa ovim blogom

Oznake: rođendan, blog

| 14:20 | Komentari (2) | Isprintaj | #

četvrtak, 08.08.2013.

Sataraš carcass

Uz novi Carcass pravim satarš. Vrlo zaniimljiv pristup papriki i paradajzu s nožem u ruci

Oznake: sataraš, carcass, metal

| 12:40 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 07.08.2013.

Vrućina i zdravlje

Kad sam imao 13, doktori su upozoravali da se ne izlazi od 12 - 15h zbog sunca. Sa 20 su upozoravali od 11 - 16h. Sada, upozoravaju od 10 - 17h. Za koju godinu nećemo ni smeti izlaziti iz kuće.

Oznake: Sunce, vrućine

| 11:25 | Komentari (0) | Isprintaj | #

četvrtak, 01.08.2013.

RTL Kockica

Do 1.11. RTL mora da pokrene svoju dečiju televiziju! Pffff, ako ne uspem kao bibliotekar, znam gde ću! Ne grmite, isto je ! Bilo u biblioteci ili na televiziji!

Oznake: RTL, tv, tv shows, RTL Kockica

| 11:34 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.