.nadahnut pjesmom.

TBF- lud za njom njamiheadbangthumbup

Ja san lud za njon i znam to je glupo ,al srce udara ludo kad je vidin
i zbog tog se stidin,al nema mi pomoci
lud san od nula pa sve do ponoci,tu nema spasa,tu nema kruva
iman kretenski osmijeh od uva do uva
žila mi kuca,stegne oko srca,zbog nje mmmmucam
mekan ka štruca ,ekipa me pljuca al nije me briga
ja pribajucen kanale ma neznan ko da igra
pa namistan boju,svitlo,kontrast,buljin u ekran,oči će mi otpast,dozivit cu kolaps,to je hipnoza
cekam da mi kaze koja je prognoza,postoje li sanse barem minimalne
da dodemo na iste duljine valne.

Ja lud sam za njom
priznajem too...
lud sam za njom
neznan kud sa sobom.

I pari mi se plitka ,znan sve je krinka,savrsena slika,
kut svitla i sminka i znan to je fikcija,losa joj je idikcija
al ima mot,to je divota,idila,ka neka cudna sila me tira da slinin
kad je vidin nemogu se sabrat,grizen se ka dabar
pratin svaki njen pokret,ka radar priko prike,od prike,
pa njegovog prike san nabavija neke njene privatne snimke.
A priko drugog prike san nabavija broj,sutra cu je nazvat i reci:

"Ojjojoj,ti neznas ko san ja,ja tebe znan,da li znas da mi ti krades miran san,
da li znas da te voli neko s ove strane,miluje daljinski,ljubi ekran?"

Ja lud san za njom
priznajem to,
lud san za njom
ne znan kud sa sobom...




15 • KOMENTIRAJ!!! • 09.06.2008. • 20:14 • P#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Mrzlabira i na You-tubeu zubosmijehthumbupsmokin



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Oni koji kometirisaju... yesyes

...LeiCh...wink
*TiNaMaR*rofl
...LaRa...fino
...mala... rolleyes
Unbeliever cool
Magnum smijeh
SAnjY wave
BabyVampire wink
Sister of metal blabla


Ako želite ovo ispunjavati preporučljivo je da blizu sebe imate
Mirka Miočića!
HVALA NA RAZUMJEVANJU!!!thumbup
Započni s testom...