Image Hosted by ImageShack.us Ima jedan razlog koji nije bez razloga - just mojca - Blog.hr

just mojca

21.04.2008., ponedjeljak

Ima jedan razlog koji nije bez razloga

Afkors da naslov neće imati apsolutno nikakve veze s postom, doduše još ni ne znam o čemu ću točno pisati al eto tako, sad imam uvod. Jeah!

Upravo se dogodila stanka od 10min. O čem god bi pisala ili je dosadno, ili je vec 500 puta spomenuto ovdje, ili je kao osobno a ja sam ipak kul pa ne pišem o sebi ovdje.

Al dobro.

Ja sam dete kreten. To nije osobno jel? :> Nego, možda čak nisam ni spomenula dosad al već jedno pola godine ja grem na vozački. I sve bilo divno zabavno bajno do negdje prije mjesec i kusur dana kad sam prvi put roknula. Ajd, prvo pa muško ni bed. Kažu ljudi ko bar jednom ne padne nije pravi vozač (aha :>). I čekaš novi termin 3 tjedna ono e. I izađeš iz štosa i sad više nije tako divno zabavno bajno, sve to mi već postaje tlaka. No ajd, eto ispit, danas ćeš položit zicer. Ali ne. Ta super flegmatičnost koju posjedujem cijeli život u jednom trenu se pretvori u takav kaos i nervozu da je to za nepovjerovat. Ona filmska trese-mi-se-noga scena, više ne znaš jel stišćeš kuplung il kočnicu....ma kaos. I tako sad kreće maja vs. vozacki episode III. Muka mi je danas opet nakon 3 tjedna sjest u auto. A tako sam se veselila svemu tome. A doista ne želim biti jedan od onih ljudova koji dobiju vozačku i više se ne približe autu. Ma znam da ću sve ovo zaboraviti čim vozačka bude u đepu al ono....E da, u silnom kukanju zaboravih spomenuti da mi je i liječnički istekao. Da. Sad je priča potpuna :>

U proteklih mjesec dana kupaona i kenjara su dobile extreme makeover. Eh da sam pisala post u vrijeme radova to bi tek bilo kukanje ak sad kad je gotovo vidim da se isplatilo. Al to su isto smjehovi....tuširanje kod susjeda, điberenje za wc gdje god se stigne.....spavanje uz bušilice, čekiće.....onak probudim se polumamurna a majstor mi štok brusi.....okret prema zidu i nastavak spavanja....Prag tolerancije mi se nevjerojatno podigao.

Oće padat kiša danas? Svečano sam danas oprala veš prvi put u novoj svemirskoj mašini i ne znam dal da ga idem objesiti sad. Hm hm. Ma riskirat ćemo! Ah, living on the edge :>

Grem na vožnju. Valjd bu dobro. Ma bude. Pozdraf!

mojca

<< Arhiva >>