...bAsKeTbALL iS mY LiFe...

Image Hosted by ImageShack.us

"...sve što vidiš je obruč i koliko je velik.
Sve je u glavi. Koncentriran si samo na jedno i to ponavljaš.
Jednostavno trebaš nastaviti šutirati ako ti je tako krenulo.
Isti šut, ista tehnika i lopta ulazi jedna za drugom.
U tom je trenutku sve ispravno tvoj šut, stil, forma.Sve..."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"...there's gonna be a million people that love Allen Iverson.
There's gonna be a billion people that hate Allen Iverson.
Concentrate on the ones that care about you keep steppin..."

-Allen Iverson-

HiM.....=]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
THE FUNERAL OF HEARTS.....

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating
me from you

She was the sun
Shining upon
The tomb of your hopes and dreams so frail
He was the moon
Painting you
With it's glow so vulnerable and pale

Love's the fu
neral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the wind, carrying in

All the troubles and fears you've for years tried to forget
He was the fire, restless and wild
And you were like a moth to that flame

The heretic seal beyond divine
A prayer to a god who's deaf and blind
The last rites for souls
on fire
Three little words and a question why

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry
blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy

When love is a gun
Separating me from you


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BASKETBALL...=)...
"...to je iskustvo kao da se upoće na nalazš u svom tjelu,
kao da gledaš sebe.Čini ti se kao da nevidiš obranu.
Nakon svakog pokreta kojeg napraviš pomisliš:'Bože, kako je samo ovaj igrač spor'.
Prolaziš kraj protivnika i uopće ne čuješ buku u dvorani.
Sve je prigušeno.Sljedeći dan odeš na trening i pitaš se:'Bože zašto tako nemogu svaku večer?'
Svi bi smo taj osjećaj htjeli zatvoriti u bocu i koristiti po potrebi..."


"...zapravo ništa ne osjećaš dok ubacuješ lopte u koš.
Tek kad navijači počnu cjeniti ono što radiš na terenu, shvatiš što znači naježiti se..."

Image Hosted by ImageShack.us

-dražen petrović

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Free Site Counters
Free Site Counters

Vermilion Video
Vermilion lyrics - Slipknot lyrics








pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.videocure.com/music-video-code/s/5a3d28e98a86e8953d3af008839e8bd5.asx'>

Slipknot Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com


Plizić stisni ovo:
nije opasno;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naj naj naj BLogiCHi kOJe ČItaM=), oBAvEzNO iH PoSJeTi:


*Mely.....wink
*(s)jena....wink
*mesko....wink
*franz....franjo....wink
*pLaVoOkA......wink
*bob smrad-nina....wink
*n3yo_th3_z6unj3n4_....wink
*maya..."toja slatkica"..wink
*NiNeK....wink
*nOmBbBy....wink
*bebacha moja...shasha.....wink
*Sux-legenda......wink
*who knew...zaljubljeni dečko.....wink
* °lil electroO°....wink
*Kiki.....wink
*maja zaljubljena.....wink
*Mala Helena.....wink
*Šeba iliti AiChA.....wink
*moja seka....wink
*mEgLiCh....wink
*nivblf.....wink
*Škec.....wink
*žUćO....wink
*rise....wink
*tome....wink
*Natalie.....wink
*Dino.....wink
*rAdAk.....wink


...to su jedni od boljih....
[/B]Image Hosted by ImageShack.us

-ja sam Lelaaaaaa*
-imam 15.god(uskoro 16..heh jedva čekam)
-idem 1.razred srednje medicinske škole
-igram košarku već duže vrijeme
-slušam ugl sve(cajke ne) al najviše punk/rock....
-najfrendice:mELL, kEEty, sandrich moj:), sAnY, dAria,mArinA, tEa....=0)...
-najfrendovi:tRapS:),rAdAk,bRkY,mAte rofl,i ekipa s prozora....roflwinksmijeh
my icq: 345-031-781
my email: lelaaaa@net.hr
my space: http//:www.myspace.com/bitiilinebiti....
..ostalo vam piše dolje...



VOLIM:)
*košarku
*zelenu boju:)
*svoje frendove u školi i zvan nje...
*daču- najboljeg trenera na svijetu
*"njega"
*veliki odmor
*axla rosea
*papati kokice....=0)...
*gledati filmove(posebno mjuzikle....=0)...)
*završetak škole
*svoj blogich
*svoj broj na dresu #9(sad je 14)
*more

...


NE VOLIM:(
*Adrijanu(svoju sestru)....šala.....:)
*školu
*kad neko ima loše mišljenje o meni(kad ni sam nezna zašto ga ima...)
*preseravanje
*zimu i snjeg
*tvrdoglavost(jer sam i sama tvrdoglava)
*ljenost
*dvoličnost
*prepotentnost


...""

...=)...=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love
you without being told
Somebody
tell me why I'm on my own
If there's a soul
mate for everyone....

*he is everything to me
The unrequited
dream
A song that no one
sings
The unattainable, he's a myth that
I have to believe in
All I need to make it real is one more reason
I don't know what t
o do,
I don't know what to do when he makes me sad.


*Umorna sam...od čekanja, traženja i nadanja,
od želje i htjenja i vremena,
pustite me bar da mir nađem
u pjesmama namjenjenim njemu!!! [/B]

nedjelja, 27.08.2006.

ej ljudići.......heheheeh

ovako samo da znate sad neću pisat post, jer mi se neda........napišem ga za par dana.......ukratko bila sam na pripremama za repku u poreču, u splitu na sportskim igrama mladih.....i tako.......uglavnom upoznala sam stvrano super ljudi.......kao što rekoh post stiže za koji dan, pa strpite se malo........pusaaaaaaaa najveća.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| KoMeNtIrAj (62) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>