Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

srijeda, 29.02.2012.

Da sam maslina

Ja sam maslina. Ja tako volim golubove. Ja golubovima uvijek dajem svoje grančice. Moji golubovi jako vole masline. Ja izgledam zeleno, a zeleni su i moji plodovi.
Moje grane su pune mira. Ja čak imam i ljubimce.To su golubovi. Golubovi imaju svoj posao. Oni su kao poštari. Rado im dajem grančice da ih odnesu ljudima. Hajde, pogodite tko ih je naučio. Ja sam maslina koja ima tisuću grančica na sebi. Imam čak i svoje prijatelje kojih je tisuću kao i grančica.
Imam i ženu i djecu. Pa ljudi, vidite li kako sam pametan?

Kristijan Hajek


Ja sam stara mudra maslina. Imam zelene listove, ispupčenja i udubljenja. Imam svoje znanje svih dugih vjekova. Živim u prastarom masliniku sa svojim prijateljima.
Jako volim slušati glazbu prirode. Kada šumi moje lišče i njišu se ostale masline tada smo sretni. Volimo se družiti, smijati i igrati.
Maslina i golub su simboli mira i ljubavi.

Gabriela Pavunčec


Da sam maslina živio bih u Splitu.Tamo je raj za masline.Tamo su sve masline zelene,zdrave crne i lijepe.Tamo bih želio živjeti zato jer svi brinu za nas.
Tamo bih imao poštara i to brzoga goluba,a ne sporog vrapca u Zadru. Svim maslinama poželio bih sretan dan. Svim ljudima bih rekao da je bolje bez ratova i da sve bude ljepše i mirnije.
Bilo bih lijepo da se to dogodi.Da im kažem da želimo mir. Ako se to ne dogodi onda ću okrenuti štrajk.

Nikola Piper



Ja sam maslina koja je stara stoljećima. Moje staro i debelo stablo gura se između dvije kuće u gradu Splitu. Moje grane sadrže poruke dobrote i mira. Moja najdraža i najdobroćudnija poruka je da pomognem starim i bolesnim ljudima u bolnici. Svoje raskošne grane koje predstavljaju mir dajem golubovima jer znam da će oni te poruke raznijeti po cijelom svijetu. Svojoj susjedi Marici dopuštam da ona od mojih plodova napravi fino i ukusno maslinovo ulje. Možda sam izvana ružna ali iznutra nosim najlijepše poruke.

Bruno Galić


29.02.2012. u 15:40 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.