<body> ...when love is dead I'm loving angels instead... <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

design: miss poem.
kostur: *choco [dz] picture:*


...a little locket of fantasy that we belive in...


Image and video hosting by TinyPic


...music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music...*

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



...svet je lep kada sanjamo...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



...enough for forever...
četvrtak, 19.03.2009.

Image and video hosting by TinyPic


-"And so the lion fell in love with the lamb..."

-"What a stupid lamb..."

-"What a sick, masochistic lion."



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ahahaa, ja sam prsla totalno zubo
Kasija nije smela da mi daje da čitam ovu knjigu, u svaku se unesem, potpuno yesdeadzubo


Uglavnom, danas nije tako loš dan bio, iako je četvrtak :)
Nemam ništa posebno za napisati, eto jednostavno mi došlo da podelim ove ikonice sa nekim smokin

Odoh malo sa Anom da se dopisujem, pa da spavam....
Sutra je petak, opušteno :)

wavemahludludludludludzujopjeva


| komentari [1] da/ne |


...godine prolaze...proklete..neka idu bez mene...
utorak, 10.03.2009.

Image and video hosting by TinyPic
Gledam stare slike... (Nickelback-Photograph...)
Prvi, drugi razred...
8 godina...
8, faking, godina prošlo je kao 8 minuta...

Toliko stvari se desilo, da nisam stigla ni pošteno da ih pogledam, zapamtim...


Sve je nekako.. drugačije nego pre...
Nemam pojma....

Vreme....
kome uopšte treba :P

Image and video hosting by TinyPic

Stvari koje su se desile pre par meseci, kao da su bile pre sto godina...
Stvari koje su se desile pre par godina, kao da se nisu ni desile...


I onda razmišljam...Zašto ja radim sve što radim?

Zašto smeh i čemu suze? Zašto se trudimo?

Hvata me panika od prijemnog, ali onda shvatim da nemam razloga za to...
Da upišem najgoru moguću školu ili da upišem neku strašno dobru-isto je!
Ionako se toga niko neće sećati kasnije...


I nije mi poenta da budem probisvet i dripac, naravno da ću se truditi, ali neću se previše brinuti, uostalom, treba da uživam u svemu što radim...Trebam da uživam u svakom danu, svakom minutu, svakoj sekundi svog života...

"..nisam dripac ni probisvet, i ni zbog čega nije me stid...imam svoj mali svet i oko njega kineski zid...."


Image and video hosting by TinyPic

Dalje, ovaj virtuelni svet...au...
Često se zapitam dal sam ja normalna...
ali toliko dobrih ljudi, toliko pozitive, toliko smeha na jednom mestu...
Pa kako da ih ne volim?!

Dugo ću se sećati burnih noći na em es enu :D
izvala i odvala mojih najdražih Najgorih Ljudi :)
boodaletine moje oMbožavam vas!



nama je štikla osla,vama cipela
ima da bosna posalje japanke slijedece godine

Image and video hosting by TinyPic

odoh sad...valja učiti, jel? :P

Ne bih vas više zadržavala....

Image and video hosting by TinyPic




| komentari [1] da/ne |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.