M¤y ߣ¤g... Izgladnjavanje,hrana i ostalo...

ponedjeljak, 28.08.2006.

Moram ovo razjasnit i ostalo

Da nešto razjasnimo.........Ja sam pod no. 1 napala Debelu i tužnu ( http://debelaituzna.blog.hr ) jer su mene osobe usmjerile na njen blog s razlogom kaj ona potiće druge na anu,miu,izgladnjavanje itd.,to sam upočetku i ja mislila, a onda sam shvatila da ona nikog ne potiće neg nadahnjuje možda, a tko krene s ikojom od tih bolesti sam je kriv........Poslje sam joj napisala to na blogu i da se ne želim više svađat..............tako da molim sve ostale da se ne mješaju u nešto kaj nije njihov problem................A za onaj moj drgi blog http://sveoanoreksiji.blogl.hr , njega sam otvorilla da mi nekim djelom pomogla i upoznala ostale o anoreksiji tako da ne krenu s time,ni s mijom, izgladnjavanjem i ostalim, kao sto mi to radimo.........to kaj se ja izgladnjavam ne mora značit da nisam protiv toga.........nadam se da sam to nekako razjasnila.........ako imate neka pitanja ili komentar vezan za ovo šaljite mi na e-mail (u boxu), a ne pišite u komentare...................................


...............a sad kako to ide...................

.................prekjucer.....................znate kaj sam jela (prošli post) i poslje sam se vozila na role 2 i pol sata,prošla sam puno kilometara............možda oko 6-8 km........ne znam............

-Jučer sam se najela: -3 sladoleda (jafu,onaj veliki kornet i njofru)
-tanjur crne riže s plodovima mora
-jogurt sa žitaricama u „čaši“ (Jogsy)
............nisam ništa vježbala...................

............danas............
..........nisam ništa jela dosad..........pojest ću sladoled poslje i vidjet ću kaj još...........
............vježbat ću puno............napravit ću najmanje 200 trbušnjaka,100 čučnjeva, sklekove ne znam radit dobro......morat ću uvježbat..........i skakat ću............


..................eto.......čujemo se sutra-preksutra............sad idem malo obilazit vaše blogove...........pozzzzzzzzzzzzzzzzzz & kisssssssssss...............

- 13:55 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 26.08.2006.

I ja počinjem...

Ovako, odnedavno sam se i ja počela izgladnjavat. Prije svega NIKOME NE PREPORUČAM DA TO RADI! Na ovom blogu ću pisat o tome što jedem, kako mi uspijeva i o sličnim stvarima. U linkove ću stavit sve one ane,mije i sl. koji me budu čitali, komentirali i savjetovali...

Danas (do sada):

-pojela sam jednu jabuku, onu manju
-nisam još, al ću pojest jedan teleći šnicel
-mislim da će to bit sve od hrane koju danas pojedem

___________________

Visoka sam 168 cm, još se moram izvagat (imam negdje oko 55 kg) i imam više od 15,a manje od 18 godina ( smijeh ). I imam par pitanja za vas: Ima netko onu listu kalorija da mi je pošalje na mail (u boxu je)?
Vi koji ste iskusni u izgladnjavanju i sl. možete mi dati neke savjete?
Volila bi se dopisivat s vama preko maila, pa tko hoće nek mi piše.

...Do idućeg posta wave & kiss ...

- 14:54 - Komentari (33) - Isprintaj - #

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Shvatit će te nakon pročitanog samo jednog posta...


Visina: 168 cm
Težina: oko 55 kg,moram se izvagat
Mjere: 83 (grudi)-73 (stomak,poslje nešto malo pojedenog,jese to mjeri preko pupka?)-93 (guze heh)
Konfekcijski broj: 38-40 (a želim 36)

Željena težina: 48-50 kg

-Ciljevi: (nije precizno jer ne znam točnu kilažu)
Cilj 1: 53 kg do 01.09.
Cilj 2: 50 kg do 07. ili 08. 09.
Cilj 3: 48 kg do 18.09.

...od ostalih ciljeva...
...smanjit stražnjicu yes...
...lijepo izravnat trbuh naughty...
...ne smanjivat grudi nono (može jedino povećat smijeh =)...

Moj e-mail: moyemail@net.hr