ponedjeljak, 30.04.2007.

...dugi,dugi post....Please read it...

Evo me nakon 5 dugih dana....Pomalo se i ne sićam šta se sve podogađalo.rolleyesU svakom slučaju uobičajena zezancija i izlasci.U tom djelu mog života ništa novo.U subotu je Paula prispavala u mene.Tribala je doć u nedilju pa do ponediljka ali eto došla je dan prije.smijehBilo je super..Gledali smo Kad jaganjci utihnu i kasnije oko 1 ipo igrali na karte...roflLegli smo tek oko dva ipo.Ali njajače je bilo.MI u wcu peremo zube i ona nešto je čula u kuhinji da se maklo,čim mi je to rekla iza mene se nešto srušilo u wcu..eekPotrčale smo u sobu i tamo u 2 ipo počele zvat mog brata na mobitel i njegovog prijatelja..nutludsmijehkasnije smo se počele smijat i išle se šuljat mi po stanu da vidimo ima li koga...A Bože dragi mi smo bolesne..Ali je činjenica da se nešto maklo u kuhinji,a minutu kasnije iza mene je nešto palo u wcu..eek
Inače ja vam iman nekad neke bolesne fix ideje koje mi padnu na pamet taman prije nego šta zaspen.I naravno onda ne mogu spavat jer me ta misao progoni...ludzujosmijehrofl
U jednom trenutku mi se učinilo da je paula opsjednuta onom malom iz kruga i počela sam se odmicat od nje na krevetu dok smo igrali karte...
Najbolje su mi misli posli horora...Ono ka nije bia strašan i sve je O.K. dok je neko društvo sa menom,a kad ostanem doma sama (iman jedan peh da sam skoro uvik sama kad pogledam neki horor) e ona gledam i virkam u svaki kutak da vidim ima li koga...Najbolje mi je bilo kad sam pogledala Dark water-japanska verzija(japanske verzije su obično originali i punoo bolesnije)...Japanske verzije su puno bolje jer su nekako hladnije u više su creepy...Anyway,ima jedna scena kad djevojčica se napokon pojavi i uopće nema lica..Cilo je lice blatnjavo..Ma nemogu vam ja sad to opisat...To je tako bolesno...
Image Hosted by ImageShack.us
Pokušala sam nać trailer,ali sam se us***...roflrofl
Još mi je bolesniji Ju-on: The Grudge..To vam je japanski grudge...E to vam ako volite bolesne i uvrnute horore di kad pogledate film 5 puta i dalje se pitate koji ku*** onda vam ga preporujem...

Mali trailer od tog filma...smijeh
aj nezna šta da vam još pišem jer mi je brat doša....
e da iman napisat neku štafetu...pa da počenem...
Prvo predajem je Newi,Tinći iz razreda i Devil girl....
E sad MOJA ABECEDA:
A-ajjajajajaj...smijeh
B-beštime...nešto bez čega mi dan ne prođe...cerek
C-cajke...uf..uf..mrzin ih..ja nekužin kako ih neko može slušat...headbangburninmad
D-duvan...odvratan okus i užasno smrdi..jednina sam koja u familiji ne puši..heheheh.....roflsmokin
E-ekologija...stalo mi je do nje..ja ne mogu bacit bocu ili papir,kesu ono posrid ulice..ja to držim u ruci dok ne nađem neki koš...a šta će te pristojno dite...thumbup
F-Fanika..meni preprepredobra prija...totalno je luda kad je pukne neki vrag...wave
G-gaće...uvik se istraumatiziram kad ih idem probavat...
H-horori...jedina,prava i vječna moja ljubav....cerek
I-izlasci...e bez njih brate ne mogu...moran izać..pa bar vikendom..
J-jeb****...e bez toga ne bi postojali...
K-kile...ne volim ih..svaka nova kila je loše prihvaćena kod mene...nonono
L-ležanje...e to vam je moja specialnost...yes
LJ-ljenost..ah svak je pomalo lin..bar većina...to vam je moja najveća mana..
M-mudrovanje...obožavam mudrovat i pravit se pametna...smijehcool
N-nada..e nje uvik triba imat..
Nj-nježnost...ne znam šta da napišem..
O-osnovna...još samo dva miseca i napokon odlazim...wave
P-Paula..najbolja prija..je da se svađamo oko muzike i da je izluđujem kad se počnem pravit,ali unatoč tome i dalje volim...mislim prijateljski...roflrofl
R-rizik....spremna sam riskirat neke stvari..hehehe....jer ipak ko ne riskira taj ne profitira..
S-snovi...ne sanjam ih često,a kad ih i sanjam obićno su toliko bolesni da mi je draže ne sanjat...
Š-šest...omiljeni broj....
T-tigar...ajme to mi je najlipša životinja...
U-ulizivanje....kako me to nervira..kad ti se neko ulizuje jer si popularan ili pak nešto želi od tebe...nono
V-vino...meni osobno najbolji alkohol....
Z-zašto ja...meni često pitanje...
Ž-žvaka...uvik ih žicam okolo...blablaNeda mi ih se kupovat...nut

Eto sad imate šta čitat...E dovoljno sam potrošila na post vrimena...Čujemo se...Kisskisskisskiss

| 15:34 | ..pljuni... (165) | ..pa prilipi... | *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.