ponedjeljak, 26.03.2007.

Jebeni dan...........

Samo da pristojno najavim da će u ovom posti bit masu "jebemu".............čisto da unaprid znate.roflsmijehzujosmokin
Da počnen....
1.Ka šta san obečala javila sam vam se nakon 4 dana..........deadEto uspila sam nać vrimena i sad ću vam ispričat kako sam i došla do togthumbupsmijehnut vrimena.
2.Da počnem:Izgubila sam jebenu pokaznu prošli tjedan na putu do škole.Otac mi je uzea šugavu potvrdu za izdavanje pokazne iskaznice ali kako je samo još 4-5 dana do kraja miseca meni je glupo opet plačat 100 kn i tako sam se odlučila strpit do sljedećeg miseca.roflDanas smo pisali zadaćnicu iz eng. i dobro sam je napisala,pošto mi je to bia zadnji sat idem ja na 11-sku i taman lipo dođem kad na drugoj stanici(ja u busu bez pokazne i pribijene lipe) ulaze dva jebena konduktera.Ja lipo objasnim situacjiu.Kažem da sam izgubila jebeni pokaz i da sam iz škole ali njima na svu sriću privuče pozornost više jedana skitalica koja isto nije imao love za kartu.Na kraju su nas ipak pustili.Sad sam se spremala za tjelesni lipo odem na stanicu kad mi jebeni peder od vozača otvori jebena prednja vrata i pita za jebenu kartu.madJa se iznervan i odglumin da mi je pokaz osta doba i izađem iz busa.On me nije ni pita ili reka nema veze vrati se natrag u bus!!!!!!!!!Toliko sam se iznervala da sam se lipo vratia doma i pisem ovaj jebeni,šugavi post.headbangpuknucuburninmad
3.Neka štafeta koju mi je prosljedila Black rose girl.........pa ka tribala bi je napisat....
PITANJA:
1.Zašto san počela pisat blog?
2.Zašto iman ovaj nadimak?
3.Zašto mi se ovako zove blog?
ODGOVORI:


1.Pale je prva počela pisat blog kad sam je bila u nje i nakon dan-dva ona je došla do mene i na odlasku ja sam nju pitala šta misli da li da počnem pisat blog.Ona je rekla da bi to bilo super tako da sam počela pisat blog malo (amo to nazvat) na nagovor Pale i zbog toga šta nisam imala šta radit taj dan.......roflsmijeh
2.Ovaj nadimak iman zato šta mi je prvi dizajn bia onaj di neka mala drži leptir (on je među onima koje odabirete kad radite blog) i svidilo mi se Divlje ali i nježno.
3.blog mi se ovako zove jer mi je mobitel (Motorola) bia ispred mene kad sam radila blog i jednostavno bez ideje sam napisala moty.blog.hr.......
Eto cila historija o mom blogu i zašto sam ga počela pisat a sad da prosljedim ovu štafetu ovim ljudima:
a)Animal lover
b)Tini iz razreda
c)Dark angel
d)Ona kaže da ne sanjamo svoje snove
e)Black RHCP girl


A sad svima jedna velika pusa........kissmahthumbupnutdeadgreedysmijeh

| 16:39 | ..pljuni... (46) | ..pa prilipi... | *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.