četvrtak, 22.03.2007.

bez naslova

Pa ljudi moji,evo me.....nakon nešto manje od tjedan dana...našla sam vrimena i za vas...coolroflsmijehOnda da počnem i obečavam da ovaj post neće bit dug ka onaj prošli ali svi koji su odvajili malo vrimena za onaj post mislim i nadam se da nisu požalili.thumbupMeni neki u školi govore da je dobra priča i kad im ja kažem da je ta ženska postojala oni ostanu paf.eeknono
E sad da pređem malo na ono šta mi se podogađalo.Dobila sa 4 iz matiše..Jeeeeeeeeee,napokon......eeksmijehpartynaughtynutI danas sam dobila 5,5 iz glazbenog...Malo manji Jeeeeeeee!!!!!!!!!1.Hahahahahaha....Danas na glazbenom je još i ispitivala sviranje one glupe pisme Jalta,jalta.Ja sam po obićaju zaboravila ponit sintić,a o učenju te pisme....moš mislit..Na satu sam se stvarno brinila koliko i kako ću svirat.rolleyeszalivenNa svu sriću prijatelj iz razreda je isprid nastavnice dojavia bombu priko mob.ludnutA budale....Mislim sutra imamo kontrolni iz zem.,zadaćnicu iz hrv.,ispituje pov. i eng.....umisto da sutra dojavi bombu on je danas i još to zadnji sat....Nekih 20-ak minuta prije kraja škole...Mislim meni je super jer je zabavno kad svi u "panici" izlazimo iz škole.Mislim toliko je bilo lažnih dojava bombi da se svi i nastavnici i učenici smiju kad dolaze policajci jer je bomba u školi...smijehroflA u policiji bić svi kolutaju očima kad dobilju takvu dojavu.rolleyeswinkAj moran ić sredit sobu i učit eng. jer se planiram javit.E da i držite mi fige jer mi je sutra stvarno naporan dan......Aj kissam i pišem vam za dan-dva..Obećajem......kisswavethumbuphrvatska

| 21:22 | ..pljuni... (27) | ..pa prilipi... | *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.