Robert Andrija Skejić Motorom po Africi
motorobi.blog.hr

 

28.01.2010., četvrtak - Tučnjava bajkera i drajvera


Danas na poslu bilo je zanimljivije nego inače. Da to tako bude pobrinila su se neka dva tipa koja su se potukla pa smo ih Željo i ja morali rastavljati. Evo kako je to bilo. Kao i svako radno jutro natovarili smo kamion u firmi i krenuli razvoziti pivo. Današnja ruta je bila po Splitu i Omišu. U jednom momentu kad sam naiša na križanje kraj prve stanice policije vidimo mi zaustavljeno neko auto talijanskih tablica i nekakav crveni skuter bez tablica. Ispred tog auta i skutera stoje dva tipa i naguravaju se.

Čim smo Željo i ja to vidili odmah smo zakljućili da treba pričekati kako će se odvijati daljni tok situacije. Mi smo se nadali da će to sve završiti na naguravanju i da će svak otići svojim poslom i da ćemo i mi tako moći proći. Međutim ne da se situacija nije primirila nego se još zaoštrila. To naguravanje je preraslo prvo u šaketanje a onda u rvanje.

Po mom mišljenju glavni razlog zašto su sa šaketanja prešli na rvanje je to što je vozač skutera ima kacigu na glavi pa je borba po meni bila nepravedna jer ga ovi drugi borac nikako nije moga zapucati šakom u glavu stoga se prešlo na rvanje. Nakon što su se porvali vozač auta uspio je nekakvom pretpostavljam istočnjačkom tehnikom zapeti nogu baikeru i srušio ga na pod u zahvat takozvani "kravata".

Nakon što ga je srušio Željo i ja odlučili smo izaći iz kamiona i rastavit ih. Tako dođemo mi do njih kad imaš šta i viditi moj čovik. Ovaj vozač auta tako je dobro uhvatio u "kravatu" baikera da je baiker već dobro pocrvenio i pomalo je ta crvena boja lica već poćela prelaziti u plavo. Da stvar bude luđa već je počeo oči okrićati.

Sva srića da smo mi došli da ih rastavimo, bija bi ga vozač auta zadavija ko zeca. Zanimljivo je i to dok je trajala ta cijela komedija tih nekoliko minuta skupilo se već nekih desetak auta koji također nisu mogli proć kao ni mi. Međutim nikoga nije bilo briga što se oni tuču, svi sjede u autu i samo čekaju da prođe sranje pa da mogu dalje. Kakva su to vremen došla više se nikoga ništa netiče. Da iskreno kažem i Želji i meni je kasnije bilo malo žao što smo se i mi petljali u tu tučnjavu.

Evo zašto to kažem. Nakon što smo ih rastavili baikeru koji je u tučnjavi izgubio jednu patiku trebalo je nekih minut dva da dođe sebi i uhvati zraka. Vozač auta koji inače nije bio Talijan nego Hrvat nam je reka da ga je baiker napa iz čista mira odnosno da je vozio uredno svojom trakom i da nikako nije ugrozio nikoga u prometu. Po baikerovoj verziji on je iša preteć auto ali mu je vozač slučajno presijekao put pa je moglo doći do nesreće.

Po mom mišljenu ja bi se kladija 99% da je vozač auta govori istinu. Naime vozač auta je izgleda skroz ok tip dok je baiker meni osobno odavao dojam klošara a tome je išlo i u prilog to što je vozio skuter bez tablica. Razlog zašto nam je žao što nismo pustili da vozač dobro izdeveta baikera je totalno klošarsko i bezobrazno baikerovo ponašanje nakon što je tučnjava završila. Jer, kad je vozač auta već sjeo u auto i zatvorio vrata u namjeri da pođe ća baiker je sjeo na skuter i razbio čoviku retrovizor na autu a cura od baikera koja je inače cijelo vrijeme dok je trajala tučnjava sijedila na skuteru i bodrila svoga konja slomila je čoviku antenu na autu.

Nakon što su se na taj način osvetili vozaču nabili su gas i utekli bestraga na skuteru. Može ih biti sramota i zato nam je žao što nismo pustili vozača da ga dobro nabaketa. Evo po mom nekom mišljenju kako je to sve započelo. Naime najvjerovatija verzija tog nemilog događaja je takva da je baiker koji po mojoj procijeni nema više od 25 godina iša skuterom prijeći na totalno nepropisan način auto. Pošto mu to nije pošlo za rukom i još je uletio u delikatnu situacije da padne sa motora zbog svoje nesposobne i nepropisne vožnje on se iša napraviti pametan ispred svoje cure.

Vjerojatno je baiker kad je vidio da je auto talijanskih tablica pretpostavio da će on stati čoviku kraj prozora i izjebat mu sve na gomilu a Talijan će se usrati od straha i pokriti ušima. Tako bi baiker ispa prava faca ispred svoje cure i njegova bi cura stekla dojam kako je njezin momak mačo men i kako sa njim nema zajebancije. Međutim nije sve ispalo onako kako je baiker zamislio. Prvo iznenađenje je doživio kad je vidio da u autu ne sjedi pedesetogodišnji Talijan nego Hrvat.

Drugo iznenađenje je doživio kad je vidio da ga se vozač uopće neplaši nego je izašao iz auta i pita baikera što hoće i što mu nije pravo. To je baikera sigurno pomalo iznenadilo pošto on vjerovatno niblizu nije računa da će cijela situacija krenuti tim tokom. Pošto je baiker već zagazio pomalo ugovna više nije moga se povući onako da samo sijedne na skuter i ode jer bi u tom slučaju ispa šupak ispred cure a to mu nikako nije bio cilj.

Stoga je baiker siša sa skutera i odlučio se fizički obračunati sa vozačem i u svrhu ostvarivanja pobijede za svaki slučaj zadržao kacigu na svojoj glavi da ga vozač nemože nokautirat. Zanimljivo je reći i to da je baikerova cura dok baiker nije popušio "kravatu" cilo vrime bodrila svog konja a kad je došla "kravata" onda je počela zapomagati da će joj istući momka itd.

Najkomičniji detalj u cijeloj tučnjavi desio se kad smo ih rastavili. Cura je baikera pitala zašto nije istuka vozača a baiker joj je reka da nije moga. I tako je baiker od nekih 25 godina popušio batine od duplo starijeg čovika i to ispred svoje cure. Što je tražio to je i dobio.

vidi motorobi.com

- 10:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

25.01.2010., ponedjeljak - Postoji li cjepivo protiv recesije?

Evo taman je ponoć i ja nešto petljam po facebooku. Ima već dosta vrimene kako mi je Ante iz Primorca i još nekolicina osoba mozak popila o toj web stranici. Uvijek neke priče kako na facebooku ovo kako ono pa eto odlučio i ja da se uključim. Računam nesmijem dozvoliti da me vrijeme pregazi, moram ići u korak sa vremenom. Tako sam se lipo ja logira i uhvatio se surfati po facebooku.

Pošto sam tek početnik na facebooku tako još sve nerazumim dobro pa stiskam sve i svašta pa se dešava i ovo i ono i prebaciva tamo i onamo. Za sada uglavnom petljam i istraživam ženske profile i već imam nekoliko "frendica", naravno uletio je i pokoji "frend".

I tako dok ja taman čitam jednu poruku i gledam slike što mi je jedna prijateljica iz Sirije poslala čujem ja na televiziji da je jedna belgijska pivovara prnila u čabar odnosno da se počela raspadati. Izgleda da je obolila od recesije a pošto cijepivo od recesije još nisu izmislili tako su je spojili na respirator i sad se jadni belgiski radnici mole dragom Bogu da preživi. Da stvar bude interesantnija do nekidan je navodno zagrebačka pivovara bila u vlasništvu te belgijske firme.

Hvala dragom Bogu da su nas na vrime prodali jer da nisu onda bi i nas vjerovatno zarazili recesijom pa bi i zagrebačku pivovaru spojili na respirator a mi radnici bi se kao i naše belgiske kolege počeli pojačano moliti dragom bogu. Ko bi to moj čovik reka, do nekidan od sile puca a danas se od rđe zavaljiva. Da je meni znati šta su oni radili sa novcima sve ove godine dok su imali posla i dobro zarađivali kad su uspili propasti zbog nekakve godine dana recesije. Pa to je isto da mene potiraju iz Zagrebačke pivovare i da ja za pet dana umrem od gladi. To je katastrofa!

vidi motorobi.com

- 10:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>