subota, 26.01.2008.

Imamoooooooooo IT-centar!

Uff! Trud se isplatio!
Imamo pravi- pravcati IT-centar!
Ljepšeg informatičkog centra u životu nisam vidjela. Učionica već sada, dok još edukacija nije počela, odiše toplinom i ugodnošću.
Nisam sigurna što je to što toj učionici daje toliku draž:
možda visokokvalitetna oprema?!!!!
možda ukusno uređen interijer i ukrašeni zidovi unikatnim slikama člana UTI-Zadar
g-dina Rade Nekića?!!!
možda sama činjenica da će u tom prostoru edukaciju pohađati jedna posebna (ali nikako manje vrijedna) skupina Zadrana?!!!!
a možda sam i previše subjektivna i ponosna na moju UTI-Zadar i ljude koji su sve ove mjesece nesebično radili da bi danas imali IT-centar?!!!
Ne znam!
Samo znam da sam nakon što je ekipa iz Projekt-a d.o.o. montirala kompjutere (Dalibore, hvala Tithumbup), sama sjedila u učionici gotovo puni sat vremena i divila se: NAŠEM IT-centru!


IMAMOOOOOOOOOOOOOOOO IT-CENTAR!!!!!!!pjevapjevapjeva

- 12:03 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Bonton u svakodnevnoj komunikaciji s osobama s invaliditetom

1.Prepoznate li potrebu za pružanjem pomoći osobi s invaliditetom, pitajte ju kako joj najbolje možete pomoći.

2.Prigodom upoznavanja ne izbjegavajte rukovanje s osobom koja ima umjetnu ili amputiranu ruku. Rukujte se lijevom rukom ili dodirom kako to najbolje odgovara osobi s invaliditetom.

3.Obraćajte se neposredno osobi s invaliditetom, a ne roditelju, partneru, pratitelju ili prevoditelju.

4.Razgovarajte normalno, služeći se svakodnevnim izrazima poput: "Vidimo se", "Pozdravljam, trčim dalje", "Čujemo se" - bez obzira o kakvom invaliditetu se radi kod osobe s kojom razgovarate. Nemojte se bojati krivih riječi.

5.Ako s osobom u invalidskim kolicima dulje razgovarate, nastojte sjesti kako biste se gledali u oči.

6.Usredotočite se na osobu koja ima neki poremećaj govora. Ako niste razumjeli što je rekla, zamolite je da ponovi. Nemojte glumiti da razumijete.

7.Govorite polako i direktno prema osobi oštecena sluha. Ne vičite, ne govorite joj u uho. Vaši izrazi lica i pokreti usana pomažu joj da vas razumije. Ako, ipak, niste sigurni da vas je razumjela - napišite poruku.

8.Pozdravljajući slijepu ili slabovidnu osobu kažite joj i svoje ime. Ako nudite pomoć u hodanju, ponudite joj da se osloni na vašu ruku.

9.Gluhoslijepe osobe vas mogu razumijeti jedino dodirom. Ako se nađete u situaciji da komunicirate s takvom osobom, uspostavite kontakt ispisivanjem velikih pisanih slova na njenom dlanu.

10.Osobna pitanja o invaliditetu ili njegovim uzrocima nemojte postavljati osobi s invaliditetom ako s njom niste bliski.

11.Budite obazrivi i strpljivi, osobama s invaliditetom može trebati više vremena da nešto ucine.

12.Ne hvalite pretjerano osobu s invaliditetom zbog obavljanja normalnih životnih zadaća.

13.Čekajuci u redu ustupite svoje mjesto ili se zauzmite da teško pokretna osoba odmah dođe na red.

14.Prigodom vožnje u javnim prijevoznim sredstvima ponudite svoje sjedalo osobama s invaliditetom. Pomozite im pri ulasku i izlasku iz autobusa, tramvaja, aviona...,

15.Pomagala (štake, štap, kolica) osobe s invaliditetom dirajte samo ako ste to bili zamoljeni. Ne naslanjajte se na invalidska kolica, ona su dio osobnog prostora osobe koja ih koristi.

16.Nemojte milovati psa vodiča dok "radi". Pitajte vlasnika za dozvolu.

17.Poštujte vozače s invaliditetom. Kada u prometu susretnete vozilo označeno znakom invalida, povećajte razmak, smanjite brzinu vožnje i povećajte oprez. Uvažite njihovu sporost u obavljanju radnji.

18.Od vas se ne očekuje da pokazujete sažaljenje prema osobama s invaliditetom. Prema njima se ponašajte kao prema jednakima, jer one to i jesu.