Knowing no more... - Morwenna --- People are fragile things... - Blog.hr
02.02.2009.
Knowing no more...

Baš kad se poveseliš da snijega više neće bit, on opet padne!

SOUNDTRACK: Joy Division --- Shadowplay

In the shadowplay acting out your own death
Knowing no more
As the assassins all grouped in four lines
Dancing on the floor


Znate, nekad si mislim da je zbilja bolje glumiti vlastitu smrt kako bi vas drugi pustili na miru.
Najgore je što uopće ne znate što ste to tako neoprostivo napravili tim osobama da ste zaslužili to od njih.
Ali, možda sam ja loša osoba. Tko zna.

Ne želim o tome.

Želim se zahvaliti svima koji ste mi rekli da se ne opterećujem snovima. Zbilja, otad sam imala snova puno gadnijih i puno uznemirujućijih od onog opisanog u prošlom postu.

No ono što sam noćas sanjala me dotuklo. Uf!

Hihi =)
Sanjala sam da sam bila sa ljudima iz svoje škole na nekom kvazimaturalcu (podsjećalo je na naš maturalac, je li?) i zbilja ne znam gdje smo bili, ali taj grad je imao špicu onak ko što je ima Zagreb i sad vidim ja tamo Fernanda Torresa da sjedi i dođem ga pozdravit i pričam s njim kao da smo stari prijatelji i poznajemo se godinama! Tada me Nando počne zajebavat nešto u vezi Xabija, kak mi se on sviđa i bla bla bla, kad ono samo najednom s Nandove desne strane Xabi Alonso počne vikat nešto u stilu 'Što ja? Što mene spominjete?!'
I sad ja izvadim mobitel i kažem Nandu da nije baš situacija, al bil se ljutili njih dva da se ja slikam s njima :)
I Nando veli sve oke i sad se ja nekako uvalim između njih dvojice (dio sna kad sam bila apsolutno gotova i dio za kojim najviše žalim što se nikad neće ostvarit!), no nastaje problem, mobitel mi se raspadne na dva dijela pa tražim frendicu iz razreda da nas slika. I to sve dok mi Nandova kosa ulazi u oči, a ja istovremeno diram Xabija po nozi. I više se ne sjećam.

Molim vas, nemojte mislit da sam neka luđakinja, ali daj poglejte slike i vidite o kakvim se to frajerima radi! Dobro, Nando je sexy na neki zbilja čudan način i nije baš moj tip, ali Xabi je zbilja ono što ja smatram muškim savršenstvom, a njih dvojica odjednom zbilja nisu tako čudna kombinacija, ako je sudeći po doživljajima iz sna :)

Sanjala sam također da sam napisala jaaaako dugi post, ali se ne mogu sjetit o čemu je sve točno bio. Hmm, tko zna?

U Importanneu su vam starke na sniženju (290kn). Ako nekog zanima.

Bila sam u shoppingu, išao je dragi sa mnom =)
Zbilja mu se divim, jer sam ja veoma izbirljiv kupac, ne kupujem bilo što. Znate, mogu ja ugledati jako puno lijepe odjeće koja mi se sviđa, ali što mi to vrijedi ako ja to ne želim nosit?
Ali dobro, nakon nekoliko sati lutanja po Zg-u pronašla sam sve što sam tražila i obukla se od glave do pete. =)

Volim shoppingirat. Ali dobro, tko to ne voli? =)


20:00 - Komentiraj { 9 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Description
* Samo razmišljanja jedne djevojke koja je protiv vlastite volje ubačena u ovaj nepravedan svijet.

Photobucket

* People are fragile things...
(Munich by Editors)

Links

What else?
*I'll never be a covergirl - just facing fact my face isn't right.*

x Morwenna - Prema Morwen Eledhwen, neopisivo jakoj ženi koja se nije pokolebala pod teretom svoje sudbine.
x Curica od 18 godina koja ne želi odrasti.
x Sanja o boljem svijetu.
x Zaljubljena. Voljena je i voli.
x Voli slušati glazbu.
x Čita, kad stigne, i nije ju to sramota.
x Piše, kad joj se da.
x Pada na romantične komedije.
x Sarkastična, ponekad čak i pretjeruje s tim.
x Voli kavu.
x Nije za neka putovanja, ali ne bi se bunila da ode u London, ili opet u Prag.
x Voli sport, a još više sportaše.
x Liverpool FC <3, Rafael Nadal, Anders Jacobsen.

*Ne živi u prošlosti, ali ne bježi od nje jer ona je dio tebe.*

...and the bits and the pieces

I mučno i tužno
I mučno, i tužno, i nema kom ruke da daš
U satima duševne sjete...
Zar želje?... Ta čemu uzalud tek željeti baš?...
A godine, najbolje godine lete!

Zar ljubit?... Al koga? Na časak - ne vrijedi taj trud,
A ne možeš ljubit trajno.
Zaviriš li u se - od prošlosti nigdje ni trun:
I radost, i muke, no sve beznačajno...

Čem strasti? - Ta prije ili poslije slatka ta bol
Pred rječju bi razuma pala...
I život, kad gledaš hladnokrvno svud uokol,
Tek neka je pusta i bezumna šala!...

- Mihail Ljermontov

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Do viđenja, dragi, do viđenja;
Ti mi, prijatelju, jednom bješe sve.
Urečen rastanak bez našeg htijenja
Obećava i sastanak, zar ne?

Do viđenja, dragi, bez ruke, bez slova
Nemoj da ti bol obrve povije –
Umrijeti nije ništa na ovom svijetu nova,
Al ni živjeti baš nije novije

- Sergej Jesenjin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kad vidje sve to uhvati ga časak sumnja je li moguće ovdje urediti novi život o kojemu je putem snatrio. Svi ti tragovi njegova života kao da su ga obuhvatili i govore mu: ''Ne, nećeš nam uteći i nećeš biti drukčiji, nego ćeš ostati kakav si bio: sa sumnjama, s vječnim nezadovoljstvom sa sobom, uzaludnim pokušavanjem popravljanja i padanja i s vječnim očekivanjem sreće koja ne dolazi i koja za tebe nije moguća.''
- L.N. Tolstoj (Ana Karenjina)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

''Hail, Nienor, daughter of Húrin. We meet again ere the end. I give thee joy that thou hast found thy brother at last. And now thou shalt know him: a stabber in the dark, treacherous to foes, faithless to friends, and a curse unto his kin, Túrin son of Húrin! But the worst of all his deeds thou shalt feel in thyself.''
J.R.R. Tolkien (The Silmarillion - The Story of Turin Turambar)

credits
duckdz. - xxx