< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

sve i svašta.. =D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Fora ljudi (ljudi koje znam):
Tina
Teich
Petra, moja vampiruša wink
Žana
Barbara-vrlo koristan blog :D
Dora
Štrudla


Moj dečko je gej...

ponedjeljak, 29.10.2007.

Drop dead

Ak mi ovim postom blog ne oživi....brišem ga...



Prof: Zašto ti imaš po dogovoru?
Učenica: Idem u još jednu školu.
Prof: A koju?
Uč: Plesnu.
Prof: Ideš u petu gimnaziju?!


Dupetom za kruhom.


Prof: Ti ideš na instrukcije, ti si sad velika cura.


Učenica: Ja sam odgovarala prošli put.
Prof: A što?
Uč: Ništa jer nisam bila spremna.


Prof: Tko je izumio radioaktivnost?


Nepoznat junak: Dante je prošao pakao, ali ne i IV. gimnaziju!


Trebalo mi je 5 min da mi to dođe do uha...


Prof iz matematike ide pitati i kaže:
"Držte gaće, idemo!"


Prof: Ne očekujem ja sad čuda i doline.


Marija: Profesore, imate novu frizuru.
Prof: Da, jučer sam ju kupio.


Prof: Možemo to uzeti novo za gotovo.


Prof: Ja sve što pričam to i govorim.


Prof: Ponesite džepno računalo. Znate, ono s tipkama.


Imam tablete za pamćenje, al ih zaboravim popit.


Uč: Jel trebam ja sutra doći pisati ispravak?
Prof: Ti, ako sutra dobiješ pozitivno, dođi.


Kapelan: Ma svaka ti dala... vode iz bokala!


I kao začin na kraju...


- Može dva srednja shakea od vanilije?
- Mali ili veliki?
- Srednji.
- Mali ili veliki, pokušaj opet.


zuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijeh


Ima sve više provala s profesorima...hehe...

zuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijehzuboroflsmijeh

|Komentiraj 12| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.