< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

sve i svašta.. =D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Fora ljudi (ljudi koje znam):
Tina
Teich
Petra, moja vampiruša wink
Žana
Barbara-vrlo koristan blog :D
Dora
Štrudla


Moj dečko je gej...

utorak, 31.07.2007.

Noch am Meer...

I'm still alive...


" - Zaista, Bennete - reče ona - vrlo mi je teško kad pomislim da će Charlotte Lucas jednog dana biti gospodarica ove kuće, da ću ja morati otići zbog nje i da ću doživjeti da je vidim kako zauzima moje mjesto ovdje!
- Draga moja, nemoj se predavati tako tužnim mislima. Nadajmo se nečemu boljem. Osokolimo se pomišlju da ću, možda, ja nadživjeti tebe."
Pride & Prejudice





Kad tuga polomi, pisanje stiha je rutinska stvar.
I nisu pesnici bili bogovi vec samo tuge robovi, znam.

I ne po prvi put, sad sam ostao sam,
kako da prevarim sebe, da ne razmisljam.
Moram da priznam ovaj slucaj me razbio skroz.
Sipaj jos jednu da ti odpevam...

Sedim do sanse, da dobijem sansu,
mali oglas "menjam ljubav za jeftinu romansu" me izludjuje...

PO Box - Six Pack





Can you miss someone you have never met?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.