morfinini experimenti

18.06.2008., srijeda

Dolazak željno očekivanog

Unatoč najsretnijem ( i najbolnijem ) događaju u životu muči me kronični nedostatak vremena, i sna, da prenesem svoju sreću na tipkovnicu i blog a usput i zahvalim Snoopyshist-ici kiss što je obavijestila širu javnost o dolasku nasljednika na svijet. Trenutno sam ugrabila par minuta jer spava na tati- inače to radi na meni kad tate nema doma, pa mi je obavljanje i najjednostavnije radnje s njim u naručju prilično otežano. nut Tješim se da je to prolazno i da će UBRZO zavoljeti svoj krasno uređeni krevetić…zujo Život mi se svodi na hranjenje, točnije dojenje maloga po x puta dnevno (mislim da me izrabljuje fino ) uljuljkavanje istoga, mijenjanje pelena i u rijetkim slobodnim trenucima između toga, trčanju da obavim sve ostalo- osobnu higijenu mouthwash i usputno ubacivanje par zalogaja u usta i spavanje- kunjanje na luftiću ( da, da, nažalost još uvijek sjedim na njemu jer moja gospođa stražnjica još ne podnosi mekoću kreveta, stolica, fotelja i ostalih predmeta namijenjenih sjedenju! puknucu ).
Do sljedećeg javljanja, nadam se prije njegovog punoljetstva- kad će biti samostalniji a ja moći čak i normalno sjesti moram staviti fotku meni najslađeg muškarca na svijetu- a i šire…cerek

Image and video hosting by TinyPic
- 15:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)