morfinini experimenti

10.05.2008., subota

KAKO SE POSTAJE BALON

Image and video hosting by TinyPic
Svaki dan je sve toplije, ja sve šira- ako je to više moguće, i eto nama već 9.-og mjeseca trudnoće a kad smo saznali za to malo stvorenje mislila sam da to nikad neće proći. Što se trenutak susreta face- to- face više bliži ja sve manje spavam, iako mi svi kažu „naspavaj se sad, poslije zaboravi na san“ ne vidim kako je to izvedivo uz svakosatno pražnjenje mjehura i premještanje s boka na bok nebrojeno puta u par sati spavanja. lud Nisam se dosađivala proteklih mjeseci nego sam položila 2 ispita, od kojih je jedan diplome vrijedan smokin i dala nekoliko kolokvija. Spremam se na još dva kolokvija krajem mjeseca- ako budem u jednom komadu. Doktor mi ionako naredio, točnije zamolio me smijeh da mirujem, ako ne bih bebu mjesec dana ranije u krilu, tj. sad. Nije da ne bih ali zna se red pa bi bilo lijepo da ga se i beban pridržava. fino Jučer su mi rekli na ultrazvuku da ima oko 2750 grama pa s obzirom na to da mu kod mame očito ništa ne fali molim ga za strpljenje- bar dok ne razmjestimo potreban mu namještaj u sobi u kojoj više ne stane ništa. puknucu Ipak moramo smjestiti još kinderbet i komodu za prematanje a dio namješataja od prije će morati na balkon. Čini mi se da će kolateralna žrtva biti i kompjuter koji će dobiti zamjenu u vidu lap-topa pa će i kuhinja ili kupaona moći poslužiti kao cyber prostor.
Bar dok nam gospođa (od milja Tropulić) skupa sa svojim pametnim savjetnicima ne smisli još nebulozniji zakon o građenju pa da par godina čekamo na dozvolu headbang da bismo se upustili u avanturu poznatu i kao građenje kuće. Trenutno smo u fazi idejnog rješenja i nekako me strah da ćemo se duže nego li je planirano zadržati na toj točki, pogotovo ako se nešto bitno ne popravi u resoru gore spomenute ministrice. Najesen se ionako selimo svekru i svekrvi- ako ništa drugo uštedjet ćemo si koju kunu od stanarine greedy - dok se kuća ne realizira, a imat ćemo i manje problema s rasporedom namještaja. Ako kliknete na link dolje vidjet ćete kako bi to trebalo izgledati- in the future…
http://www.badongo.com/pic/3539100
Čeka me još gomila veša za peglati- dok „mirujem“ pa se bacam na društveno korisni rad umjesto da se živciram oko zakona i pravila. Nasljednik je zbrinut (ako se požuri) da mu tata ne mora peglati benkice i bodiće a ostalo rješavam u hodu (mirujem, nemojte misliti da ne…pjeva) Zahvaljujem vam svima na dobrim željama i ,ako ne prije, javim vam friški izvještaj kad naš sin odluči da hoće na zrak i da mu je dosta gužvanja. Svima velike puse od nas dvoje u jednom! kiss

- 21:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)