morfinini experimenti

10.02.2008., nedjelja

Bodovi, pike, točkice...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Da li i vi imate pun novčanik skoro beskorisnih plastičnih kartica iz raznih trgovina na kojima skupljate bodove, bonuse, točke i ostale mission imposibile (bar za mene) pogodnosti- koje po pravilu nikad ne skupim dovoljno da bih od toga profitirala? Mislim da je uzrok i u tome što nisam lojalna jednom trgovačkom lancu nego kupujem u onom u kojem se zateknem u trenutku kad frižider zjapi prazan a i ostale kućne potrepštine su na izmaku. I same trgovine imaju neke čudne kriterije pa dok je kod nekih broj „nagradnih“ bodova proporcionalan potrošenom iznosu, kod nekih vrijede pravila da određeni proizvodi (samo njima znani) nose pogodnosti. Zakoniti se čudi kako baratam cijenama u pojedinim trgovinama ali poučena iskustvom račune uvijek provjerim- na moju žalost kad dođem doma, jer su mi ne jedanput neki artikl „slučajno“ dvaput otipkali pa čak i one koje nisam ni kupila. puknucu Na taj način memoriram i neke cijene a pratim i letke kojima mi ionako zatrpavaju poštanski sandučić mad - pa da od toga ima bar neke koristi. I tako ja svugdje, na pitanje- imate li karticu za bodove, spremno vadim istu iako sam svjesna da na kraju nagradnog razdoblja na moju adresu neće stići knjižica s nagradnim kuponima, hm… nagradnim- debelo plaćenim u tim istim trgovinama gdje često i sami trgovci „zaborave“ dati nagradne naljepnice ili provući karticu- naravno ne onu gdje vam se skida s računa ili dodaje na isti. Kad sam već toliko slova potrošila na ovaj post moram napomenuti da sam (smo) skupili dovoljno naljepnica da u jednom centru kupimo torbu s „extra“ popustom- koju naravno ne bih kupila po toj kao regularnoj cijeni taman da je puna čokolade naughty No, pošto smo prethodno, kroz parmjesečni rok, tamo ostavili minimalno 2500 kn potrebnih za te naljepnice, da ne spominjem nekoliko „zaboravnih“ kasirki koje nam nisu dale iste, smatram da su mi tu torbu trebali pokloniti a ne da za nju još moram dati SAMO 100 kn. nut Čovjek ipak računa bolje išta nego ništa pa kad je bal nek je maskenbal- torba će se već iskoristiti, tj. već ima namjenu za bočice , dudice i ostalo a kad je u pitanju prinova sentimentalnosti na pretek kiss- tako je valjda kod svih, a to se poprilično osjeti na računu. Glede bebe- javlja se mami cerek ali tata je još uskraćen za to zadovoljstvo pa mora pričekati još neko kratko vrijeme da nasljednik/ca dobije još koji gram a i još par dana ( nadam se da će biti raspoložena/a ) pokazati nam spolovilo na ultrazvuku pa će mama (baka i uža rodbina) znati na koju boju da se baci pri shoppingu, jer dosad nekako oklijeva s neutralnim bojama. Kad već ne mogu za sebe- em nema brojeva, nono em estetski baš nije privlačna, iako je nužna, trudnička garderoba ne pruža nikakvo zadovoljstvo u odnosu na one male, mekane stvarčice. fino Poslije će mi opet đavo biti kriv… ili trgovine.
- 20:58 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)