morfinini experimenti

04.12.2007., utorak

TU SAM A K´O DA I NISAM

Da, da... Redovito ja vas čitam ali mi je tjedan dana bila mama u posjeti ( ili mužiću punica pjeva ) pa nisam baš imala vremena komentirati i pisati postove uz raznorazne aktivnosti koje smo imali. U međuvremenu ni dragog nije bilo 2 dana zbog službenog puta pa nam se pridružio taman kad su nam se najavili gosti- obiteljski prijatelji mojih roditelja koji su došli na liječnički simpozij u Sheraton pa je i njima trebalo posvetiti vremena. Mama je s njima otišla u nedjelju doma a mi smo se vratili uobičajenim aktivnostima. Odmah u ponedjeljak smo bili zakazani na ultrazvuk ali je bebi 8 ujutro bilo prerano pa nikako nije htjela mahati mami ni rukicama ni nogicama iako je mama ( a i doktor ) pribjegavala raznim trikovima. Sad je samo pitanje na koga je zubo s obzirom da ni mami a ni tati jutro baš nije najmiliji dio dana.zijev U međvremenu od prošlog posta nisu me pustili na jedne laboratorijske vježbe pa sam u dogovoru s njima to prebacila kad se bebe rodi, ostale su bezopasne za nju pa ćemo to odraditi skupa.zujo S obzirom da za 2 dana ulazim u 14.-i tjedan znam da će neke iznenaditi da sam "samo" 2 puta povraćala do sad ali sam ja to povezala sa danima emotivne napetosti i doručkom baziranom na kruhu s pekmezom koji očito paše samo za večeru ( a inače ga jaako volim njami ) pa se toga sad klonim ujutro. Nisu čak ta 2 puta bila toliko ni strašna koliko moj izgled poslije toga- mislim da me se i ogledalo 2 dana poslije toga bojalo.lud Krenula je eliminacija robe koju do sljedeće zime mogu spremiti na sigurno da ne bih došla u napast da ju obučem puknucu. Dotad mi pune uši raznoraznim "savjetima" pa ću se orijentirati na knjigu jer tako imam alibi za smanjeni broj boravaka u zadimljenim prostorima ( kaže pušačica do trudnoće smokin ) i društvu koje mi je nekad prebučno- nisam znala da poslije ( i za vrijeme ) trudnoće odmah postaješ i baba rofl Mislim da ću evo ubrzo malo odspavati pa je vrijeme da završim...
Još jednom vam svima puno HVALA na upućenim čestitkama! kiss
Zadnja bebina slika u crno bijeloj tehnici- uhvaćena na spavanju.cerek


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com
- 20:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)