morfinini experimenti

16.04.2007., ponedjeljak

TORTE I TAKO TO...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Nije me bilo zadnjih tjedan- dva na blogu a baš ni na netu jer sam stalno bila u nekoj gužvi koju si sama stvorim jer nisam baš vješt organizator vlastitog vremena, a nekako imam feeling da mi se baš onda kad sam u totalnom cajtnotu zalomi još nešto da malo „začini“ situaciju…nut
I tako sam ja u zadnjih desetak dana obavila preduskršnje čišćenje kod svojih, tamo proslavila i Uskrs pa malo produžila odmor za još tjedan dana jer sam u subotu išla na svadbu- prvu od 4 headbang(zasad) ove godine a među tih nekoliko spada i vlastita u 8. mjesecu i bratova u 10.- om, čisto da ne bude dosadno. greedy
Svako u svom kraju, obitelji i slično ima nekakve običaje i tradiciju koje se manje ili više pridržava. Kod mene je običaj da se na svadbu nosi torta- svaka obitelj ili par nosi svoju tortu i poslije svadbe ju vraća doma a onda se u nedjelju poslijepodne, kad se odmoriš od fešteparty skupi društvo i susjedi na tortu i neizbježnu trač partiju o prethodnom događaju. Većini ljudi kojoj to ispričam nije jasno kako to svako ima svoju tortu. E pa mladenci svoju tortu dijele samo onima koji sjede za njihovim stolom- kumovi i slično, dok konobari svakome donesu svoju i stave ispred njega na stol. Obično se pojede par komadića jer su svi siti od večerenjami, počasti nekoga kome se baš sviđa tvoja torta i onda ju na odlasku kući poneseš sa sobom i lijepo sutra guštaš na miru u kalorijama i podijeliš susjedima da te ne ćopi dijabetes ad hok. mouthwash
To je čisto nekakvo mini natjecanje, slično izboru za miss torte a pobjednik se, naravno, ne proglašava pa si svako uzme za pravo da si misli da je baš njegova torta bila najljepša i najukusnija. Tu profitiraju slastičarne ali i žene koje imaju sposobne ruke i malo talenta za rad s kolačima i smisla za estetiku. Tako se već od četvrtka u nekim kućama strujomjer okreće ko mahnit jer se radi i po 20- ak torti za svadbe kod kojih je ipak dugotrajniji i važniji sam proces ukrašavanja jer za ispeći finu tortu ne moraš baš imati diplomu nuklearnog fizičara. Kao dokaz prilažem fotku svoje torte koja je, naravno, bila među ljepšima- ako ne i najljepša,smijeh a objektivno nepce mog dragog kaže i da je (bila)kiss jako fiiiina.

- 20:35 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)