morfinini experimenti

03.03.2007., subota

GRIPOZNA JA, GRIPOZAN TI...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Do prije dva dana sam bila jako sretna jer sam mislila da ovogodišnji nalet raznoslovnih viroza mene neće posjetiti. Nekako gledam, svi koji su bili bolesni već su ozdravili (dobro, neki nikad ni neće- ali to su sad druge neke boljke…),lud proljeće nam skoro već stiglo, pa ne bi mene, sad. Kad ono, ne lezi vraže,headbang eto i mene u borbi s the virusima. Nisu baš neki opaki, više zločesti jer temperatura od cca 38 nije za umrijet ali opet ne da ni živjet normalno. Ko da sam s Mike Tysonom u ringu bila.nut
Razmišljam tako danas kako mi je mama kad sam bila mala uvijek nešto kupila kad smo išle kod doktora ... cerek Ne, nisu to bile barbike niti što ti ja znam, nego sok. I to kakav sokić- na slamčicu, u onoj srebrnoj Alu vrećici.party Ako sam bila bolesna kao sad, dobila bih ga odmah- na putu u ambulantu, i uvijek bi me čudilo zašto je onda nekako gorkast a ako je bilo u pitanju samo cijepljenje ili nešto slično onda sam ga dobila na povratku, i onda bih osjetila njegov pravi okus jer me nisu morili virusi i čudesa razno- razna. Ne bih željela da se stekne dojam da je jadno dijete samo onda pilo sok ali taj je bio poseban. Kako bih bila tužna kad bi se slamčica slomila- to bi više boljelo nego bocka. Zato sam se izvještila i rupu uvijek bušila na donjem dijelu ambalaže.thumbup
Danas mama samo telefonski provjerava moje zdravlje a dragi je glavni dostavljač- nabavljač- kuhar (to ćemo još vidjeti)… kiss I on mi je maloprije donio sok od naranče u srebrnom tetrapaku ali u skladu s godinama ovaj više nije tako pakiran niti tako sladak…

- 14:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)