morfinini experimenti

22.01.2007., ponedjeljak

TIKA- TAKA...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Da li i vi nekad imate osjećaj da vrijeme leti?
Kao klinka sam to uvijek slušala od starijih i bilo mi je to pomalo čudno. Ma kako leti…?rolleyes Meni su onda dani bili aman- taman da odradim školske obaveze, malo zujim okolo, nađem se s prijateljima i laganini navečer na spavanje. A bilo je dana koji su tako spoooro prolazili. Nikako taj vikend da mogu van, pa niko dočekat nečiji rođendan na kojem će se pojaviti i onaj preslatki frajer iz 7.b, pa to ljeto- ma nikako da stigne a kupaći već spreman, losion za sunčanje još od proljeća kupljen- maltene i torba spakirana za more…mouthwash
E sad su se vremena promijenila (ili sam ja ostarila?! ), iako u se u svojoj 30. oj godini osjećam puna života ali vrijeme mi baš i nije prijatelj, što biološki što fizički. Obično se ljudima predstavljam kao osoba koja uživa u čitanju, kao netko ko voli otići u kino, naći se s prijateljima… Iako sam i sam svjesna da u zadnje vrijeme to baš i nije tako. Ne sjećam se kad sam pročitala knjigu- da, sram me je, osim one obimne stručne literature koju moram pročitati pa i naučiti za ispit i slične prigode.headbang Onda se tješim- ma zato i ne stižem. Ali nije tako, ranije sam imala vremena i za to i za film i za druženje.party Sad i kad ga nađem uvijek imam osjećaj krivnje- kao da sama sebi uskraćujem nešto bitnije od puke razonode. Jednostavno su mi dani prekratki!mad Uhvatim sebe u razmišljanju kako ću ja napraviti sve zadatke i odraditi sve obaveze kad budem imala dijete? Uf… eto stvarno leti kad se ja već o tome brinem…
Sad razumijem starije (koji su to nekad za mene bili) samo mi nije jasno da li je to osjećaj koji dođe s određenim godinama i odgovornostima ili je to nešto subjektivno ili jednostavno stvar loše organizacije
?

- 17:00 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)