petak, 05.01.2007.

.,.oLd songs.,.

sama* (18.10.2006)

Opet sjedim tako sama,
okružena gLasovima..
Sjedim sama u mraku
s jednom mišLju...
MišLju na tebe.

ProkLinjem tvoje ime,
jer ono je krivo za sve moje nesreće
Za moje suze...
za ovu boL koja prožima moje tijeLo

Opet sjedim tako sama,
s osjećajem ispraznosti...
u meni bukti ta Ljubav,
ta ljubav koja nije moguća,
koja me razara...
ubija svakim danom sve jače..

...jer,
VoLim svim srcem nekog,
tko tu Ljubav ne zasLužuje,
nekog tko se poigrava njome...
nekog tko ju odbacuje i
uzima natrag kad poželi...

Opet sjedim tako sama,
okružena gLasovima...
Sjedim sama u mraku
s jednom mišlju...
MišLju na tebe.

Image Hosted by ImageShack.us

...iza mene...
(19.10.2006)

krenuLa sam daLje..
biLo je teško,
teže no što sam misLiLa da će biti.
Previše sam suza ispLakaLa,
previše je boLjeLo...
aL to je sad iza mene.

Ostao si daLeko
daLeko od mene.
Ne žeLim se sjećati,
jer još uvijek boLi..
aL zaboravit ću ja to,
jer je to sad dio prošLosti...
ostao si daLeko,
daLeko od mene.

KrenuLa sam daLje
teško je bez tebe,
faLiš mi...
više no što sam misLiLa...
Al moram pobjeći od prošLosti,
jer ti si dio nje..
a moj je probLem što još živim u njoj.

Ostao si daLeko,
daLeko od mene.
Bar se nadam da je tako

- 13:43 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

opis bLoga*

samo neke moje riječi,
koje sam odLučiLa podijeLit s vama.,.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Designed by In Obscuro