petak, 28.09.2007. ♥

eto me opet, nejavlja se V. jedva čekam da se vrati. ajme kako se nadam da će mi se javit. želim ga, ma kvragu želim da on želi mene, kao i obično.
šta se tiče mog faksa, sve sam sredila. idem vanredno, neka samo da ja to završim. da i prva sam godina.
opet jedem i izbacujem iz sebe. stvarno sam luda,bolesno luda. bila sam maloprije na piću sa svojom prijom. isčakulale smo se i tako. čekam momka da mi donese nešta za jest. topli sendvić, yummi. bojim se da nebi nabacila koji kil pa zato rigam. moram se izvagati i viditi koliko pizam. i nakon toga paziti na prehranu, bez da rigam. jooj

♥ 22:39 ♥ komentari (0) ♥ print

četvrtak, 27.09.2007. ♥

♥ eh, moj život


pozdrav svima koji čitaju moj prvi post!!!!!! nadam se komentarima, ma biločemu. da počnem, imam 19 godina, živim na moru u jednom jeli Velom mistu. neradim više, prošla sezona i pare sa njom. imam momka skoro 2 godine ali pošto je cilo lito bio odsutan sam ga 2 puta prevarila sa starijim muškarcem i sa nekim dečkom ´iz susjedstva´, no sam je kriv. nije me smatrao lijepom i zgodnom, mislim nije mi govorio to- tako da sam se osijećala ružno, jako ružno. rigam, svaki dan, sve što pojedem, iskompleksirana sam totalno. vjerujem da ću jednog dana otić zbog toga u bolnicu... mislim da si dobro ćinim, ali znam i sama kao i svi Vi da je to loše. nemogu si pomoći, a još kad vidim Nicole Richie, (moj idol, na zaslonu mog mobitela, nad krevetom, u mislima, na kompiću...). sličim joj (ne po mršavosti-dobro ne sad kad je trudna) već po crtama lica, stil odijevanja... ma nebitno-ona je moj idol.
šta se tiče mog momka, neznam zašto sam snjim, ma zbog para koje treba dobiti, velike su to pare a ja dok bi išla na faks bi ih trošila, jet-set (haha)!!! jebi ga. traži u zadnje vrijeme seks ali meni se neda, mislim na svog dragog V (nazvala sam ga tako po jer mu ime počinje sa V pa ću ga spomenuti negdje V for Vendetta), moj stariji ljubavnik. da, oženjen je ima dice, ima nešto tako lijepo u njemu, a nešto tako ružno. dopisujemo se (nasmije se on i kaže -Kad bi mi prekinuli ovo što imamo, ovu vezu, trebali bi samo isključiti mobitel!!!- , istina,ali ja se nisam nasmijala tome, jer stvarno osjećam nešto prema njemu, ma kao da ga volim, moj V- zabranjeno voće!!!! zadnju poruku sam mu poslala na to -kad bi isključili mob..- da ne sere, na što mi je odgovorio A SAD LIJEPO ODJEBI i nije mi se više javio (to je bilo jučer), nadam se da će se javit kad se vrati od svoje ženice. ševili smo se, ljubili, mazili, dodirivali, gledali... joj kako mi fali. mrzio je sjediti pokraj mene, gledati me, nešto mi reći ali nije me smio taknuti, ja mu nisam dala jer je sve u tajnosti. još najbolje da se pročuje to ode u malom Velom mistu. lipo bi mi bilo. glavna tema godine. a tek kad bi moji saznali, a tek ovaj moj momak... bolje da nemislim o tome. živim za tu njegovu poruku, za njegov povratak...
znam, to će se prekinut, možda i sada ali tako mi je napeto, i on i ja u ovoj ciloj situaciji. ajme čini mi se da mi momak dolazi, nastavit ću.....

♥ 20:06 ♥ komentari (0) ♥ printeh, moj život

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.