DALMACIJO RODILA SAM TI SINA

moj mejl: renataruda@yahoo.se
stari mejl mi NE radi
ADRIANO,DITE MORA, MASLINE,KAMENA I DRACE

Cili Jadran donija si u svojim ocima sine.
roden:18.8 2003
u 9 i 2 minute
4220g i 52cm
Najlipsi andeo je izabrao bas mene za svoju mamu

moj mejl: renataruda@yahoo.se



Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

Renata Dragicevic Ruda

Skapa en profillänk



















rodjen 4 220g i 52cm
izlazi sa 3 880g
14 dana 4 300g
23 dana 4 850g
4 sedmice +2 dana 5 430g
5 sedmica+2 dana 5 660g
6 sedmica+3 dana 6 170g
7 sedmica+2 dana 6 410g
2 miseca 6 770g i 63cm
3 mjeseca 7 595g i 67cm
4 miseca 8 260 i 68cm
5 miseci 8 950 i 70,8cm
6 miseci 9 470 i 73,8cm
8 miseci 10 050 i 74cm
9 ipo miseci 10 750 i 76cm
12 miseci 11 355 i 79cm
16 miseci 12,750 i 86cm
18 miseci 13,100 i 87,5cm













































































































































































































































































more~snova

ponedjeljak, 25.05.2009.

Marin rodendan i rostiljanje u vikendici

U sridu smo u 17h dosli na Marin rodendan u djecjoj igraoni.

Bilo je ludiranja, pogotovo pentranje na vulkan pa onda spustanje toboganom.

Dica su imala i pauzu u igri kad su se svi sakupili oko tete koja im je objasnjavala tajne pravljenja sladoleda.

Adrian pravi sam svoj sladoled.

Sav je ponosan.

_Upomoc!!! Izija mi je dinosaurus maloga nut


U subotu smo se druzili sa dragim prijateljima

Muski su jednoglasno prihvatili odgovornost vezanu za rostiljanje...

... dok smo mi zene dospile u "Sudoper Republici" jer netko je triba ogulit i narizat kumpire, karotu, kapulu, napravit i zacinit salatu, stavit pijate i bestek na stol, narizat kruv, napravit sok, izvadit iz frizidera pivo i vino... izmedu ostalog smijeh

Dica su gustala a bome i mi uz pecene kobasice, meso,losos,cevape, batke, krilca,rebarca...njami

Nakon obilne vecere ipak je bilo mista i za peceni marshmallows fino (ajmeeee svitu sta je to dobro)

BBQ Marshmallows

Moj neuspio pokusaj smokinda zaminim moj jedan peceni marshmallows za 4 polupecena ( ne mos vise ni dite od 5 ipo godina zafrkat headbang bang )

Moderan nacin zalivanja bakinog cvica


- 18:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
realan i objektivan pogled jedne mame na svoje dite

Plivanje u najlipsem moru snova zvanom majcinstvo

puno mog malog andela ,moje obitelja i prijatelja a najvise od svega=Ljubav
Sta je more nego ljubav, darivanje, ceznja, beskraj,toplina i nada a ja uzivam u mom
jedinom moru skrivenom u ocima moga diteta.

moj mejl: renataruda@yahoo.se
(stari mejl renataruda@gbgsd.se mi ne radi)


Ljubav je jezik koji sljepi može vidjeti, a gluhi čuti. (Twain M.)

2005
Novo jutro
Moja prijateljica-najbolje stvorenje na zemlji
Prije 2 godine
Moj sin
Sritna sam
Budi dobar i vratt ce ti se
Andeli medu nama
Ime
Moje dite u molitvi
Moje brkato dite
Hajdukovac
Pitam se
Bozicni poklon
Prvi Bozic u kravati
Blagoslovljen Bozic
Rodenje
Prvi pogled u zivot
Nova mala obitelj
Najlipsi cvitic i mama-mafija
Zapalimo svicu
Spavanje u skafetinu
u godini koja nam dolazi...





Volim te jer si mi dao ljubav.
Volim ljubav jer mi te je ona dala.

2006
Prestanak dojenja
Slicnost
Adrianova soba i prvi krevet
Prva cura Leona
Prva setnja
Prvo kupanje
Prvo zajednicko kupanje sa tatom
Prvo cjepljenje
Prva voznja hitnom
Bolje nam je
Moje dite je poklon i blagoslov od Boga
Prvi put u skolskoj klupi
Neki novi klinci
Adrian pjeva mami
Fibra i vodene kozice
Roditeljski sastanci
U marami
U Tunisu
Prvi put Dalmacija 1
Prvi put Dalmacija 2
Prva dohrana i hranjenje
Adrianova teta Daniela
Na satucitanja bajke za bebe
Midsommar-sredina lita 26.6
Sritno vam Valentinovo
Lito, srpanj,Trogir
Kako sam prohodao
More nase plavo
Adrian i dida Jan
Nasa tradicija cetvrtkom
Adrian i baka Maj Gun
Adrianovi pravi mufinse
Andeli spavaju
Kad su bebe najslade?
U tudim cipelama
U jednom cudnom restoranu
Cvit u cvicu
U setnji universeumom
Tatin mali vozac
Mamin veliki pomagac
Kakav dida takav sin i unuk
Scena iz wc-a
Dorucak je serviran
Sminka od 24 sata
Ajmo nesto popit
Prijatelj David i Adrian
Iz setnje
Buduci tata i zet za 5
Tatin izgled i mamini geni
Jasminka rodila Dinu, Sandra trudna
Ozdravija i pravi dispete materi
Adrian pravi tortu za baku
Rodila se Maria
Krstarenje do Norveske
Nasa prijateljica indijanka
Sunca nam dajte
Stiglo je proljece
U vikendici kod dida Jana
Midsommar i vjencanje
Angelina u posjeti Adrianu
Sampanjac za dorucak
Izlet do norveske granice
u kaubojskom stilu
Lito l-dio


























































































































































































http://staticblog.hi-pi.com/images/gabaris/island/mn-colone-0.gif