More-moje-plavo

četvrtak, 26.02.2009.

Procvitala mi mala trišnja,prvi put,malim nježnoružičastim pupoljcima

Idem otirati oni snig i idem zaboraviti onu uganutu nogu ,jer miriše mi proliće .A mošte mislit kako me moja mala trišnjica obradovala ,ma da će ona procvitat,to niko ne bi virova ,a ima male dvi grančice ma ne može donit roda još dvi godine bar ,ma ona da će procvitat, ka ja tamo a ona puna Eto kako malo triba da zaboraviš na recesiju na probleme sve ,i čuda sto .Za koji dan ću slikat to malo čudo od voćke ,zato što san ovaj vikend u našem jedinom velegradu pa ću bit vikend velegrađanka .I za kraj ,sitite se one što je svak zna ..voćke poslje kiše.. puna je kapi pa ih njiše ..i blješti suncem obasjana..čudesna raskoš njenih grana...i da čarolija ne nestane ,voli vas jako more moje plavowave

- 21:34 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 18.02.2009.

Snježni međupost

Ovaj mi je snig dobro doša.Prvi i prvo ne ide mi se večeras u grad.Svako veče po običaju pa i redu moran obići svoj posa ,tila ili netila ipak oden skoro pa bez izuzetka.rolleyesKad kažen u grad to ne znači da sam iz prigrada prikrajka ili nešto slično, to samo znači da se iz kuće triba spremit za grad- eto to znači u grad .Nemoš izač u šlafroku jel tako cerek?Moraš se malo upriličit,stavit ređipete,rečine i brančulete,neš virovat kolko čega i tako sa još malo šminkeraja moš poč.
E večeras neću .Prvo i prvo ,da se vratin na prvo ,pa pobogu triba maknit onaj bivši tužni post,a nikako uvatit vrimena,ma nećeš virovat,niti ne stignen pročitat onih petšestpametnih straničica koje inače povirinzijev. zato se snigu radujen)I eto ti ga i pišen zato ,a drugo- ma prošlu šetemanu san uganila nogu cry.Mogla san se poštedit samo jedan dan,drugi san već šepajuči morala radinutt.I eto kako san ja kao prava plavuša unaprid uganula nogu ,zato san jutros bila sigurna da neću past čin vidin snig, večeras san za nagradu ostala u toploj kućici u šlafroku,bez riđipeta rečina i brančuleta sa krastavcima na očima rofl(pa ako ima koja greška znaj da pišen bez gledanja)pa i zašto izazivati sudbinu,sve dok mi je druga noga zdrava inam šanse da je razbijenthumbup vau valjda će se do sura otopiti ovaj snigzujowavelazemahI da ne zaboravin na kraju voli vas jako more moje kissplavokiss

- 18:32 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Opis bloga

  • moje jutro moj dan moja noć moje more

    Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Iz drage nam bodulske balade

  • more naše plavo
    sve nam želje znaš
    ti si snaga sriča
    cili život naš

    i tukudu nas nevere i kiše
    i svaki dan smo zgrbljeni sve više
    ipak više od sveg i svih lipota
    cilega života
    mi volimo more