moralne dileme

utorak, 19.02.2008.

Takve stvari se događaju drugima

Da, takve stvari koje se inače događaju drugima, meni su se počele događati sve češće. Misteriozno?!?!?!?!rolleyes
Na svadbi, između ostalog, nisam bila. Smiješno?!?!?!?!sretan

Dakle, sažetak: Prije otprilike mjesec dana, vratila sam se doma nakon nekih obavljenih obaveza i usisavala...
... slijedeće čega se sjećam je HITNI PRIJEM u bolnici, igle, infuzije, bolnčari, sestre, liječnici i slične stvari za koje baš ne osjećamo potrebu da ih često viđamo (osim ako nam liječnik dečko, naravnozujo )
Nakon toga sve se odigralo kao u nekom snu. Osjećala sam se
ko da sebe i svoj život promatram s nekog udaljenog mjesta. Prvo boravak u bolnici u mom gradu, pa premještaj u metropolu, pa operacija glave , pa oporavak u bolnici a sad se polako oporavljam doma i tek sad počinjem shvaćati da sam JA ta kojoj se sve to dogodilo.Nevjerojatno...
Tek u takvim situacijama ti postane jasno da je potrebna samo jedna sekunda da ti okrene život naopačke i da ti život visi na vrlo tankoj niti.
Umjesto da iskoristiš taj svoj život i živiš ga što intenzivnije , ti se fokusiraš na nekolicinu ljudi koji to nisu nimalo zavrijedili i pustiš da upravo oni budu mjerilo tvoje sreće.
Još gore od toga je svoj život dati u ruke jednoj osobi koja to nije nikako zavrijedila i koja to ne zna cijeniti.
Najžalosnije od svega je činjenica da ti se upravo da osoba u cijeloj toj krizi i razdoblju neizvjesnosti nije javila ni jednom riječi...
Valjda se nešto takvo jednostavno mora dogoditi da te opet vrati u život i da se iskristaliziraju ljudi koji te vole i kojima stvarno nešto značiš u životu.


- 23:07 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • moj život i moje moralne dileme

  • Za sve one koji imaju potrebu mi napisati koliko sam glupa a ne žele to reči javno iz ne znam kojeg razloga ludyes, ali i za one koje to ne želenono

    moralnedileme@gmail.com

  • "Nema tog vjetra koji bi bio naklonjen onome tko ne zna kamo plovi!"