utorak, 01.01.2008.

Novogodišnje odluke!

PSEĆE ODLUKE U NOVOJ GODINI:

1. Smetlari NE KRADU naše smeće.
2. Ako odlučim leći ispod stolića za kavu neću se poslije naglo dizati.
3. Svoje igračke neću skrivati iza frižidera.
4. Moram se otresti od kiše PRIJE nego uđem u kuću.
5. Neću jesti mačju hranu ni prije ni NAKON što je mačka jede.
6. Neću tražiti čisti dio tepiha kad trebam povraćati.
7. Neću povraćati u autu.
8. Neću se valjati po mrtvim pticama, ribama i drugom.
9. Neću žvakati četkicu za zube u kupaonici bez dozvole.
10. Neću buditi 'mamu' tako da zabijem svoj vlažni nos u njezino lice.
11. Neću žvakati olovke, pogotovo ne one crvene, kako moji ne bi mislili da krvarim.
12. Mi NEMAMO zvonce. Neću lajati svaki put kad čujem kako zvoni na televiziji.
13. Mojoj glavi nije mjesto u frižideru.
14. Trosjed u dnevnom boravku nije ubrus za njušku.
15. Neću krasti donje rublje i trčati s njim po dvorištu.
16. Pustit ću poštara da dostavi poštu, pa ću ga tek onda najuriti.
17. Neću krasti hranu iz susjedove kante za smeće (naše je puno ukusnije).
18. Neću gurati glavu curama pod suknju na ulici, osim ako mi gazda ne naredi.
19. Neću 'provjetravati' guzu baš kad gazdi dođe cura prvi put u stan.
20. Neću se gurati između gazde i njegove prijateljice kad se počnu maziti.


ODLUKE VLASNIKA PSA U NOVOJ GODINI (što mu preporučuje njegov pas)

1. Neću kupati svojeg psa nakon što se već okupao u blatnoj lokvi.
2. Neću se skrivati pred svojim psom kad se želi pomaziti nakon igre u blatnom dvorištu.
3. Neću se žaliti kako me boli ruka nakon što sam lopticu bacio SAMO 20 puta.
4. Neću odvlačiti svog psa od mjesta koje mu je zanimljivo za njuškanje.
5. Kad god moj pas zatraži, ostavit ću koji god posao radio i izvesti ga van.
6. Neću požurivati svog psa kad traži 'pravo' mjesto za svoju toaletu.
7. Neću nikada hraniti mačku PRIJE psa.
8. Neću se nikada zamaskirati u nešto čudno kako bih testirao pozornost psa.
9. Neću nikada rezati nokte mojem psu.
10. Riješit ću se mačke i neću donositi kući nove.
11. Neću nikada jesti ako moj pas prethodno ne proba i odobri jelo.
12. Sve što jedem podijelit ću sa psom.
13. Moj pas će uvijek smjeti na kauč.
14. Neću psu oduzimati uništene, vlažne i SOČNE tenis loptice.
15. Kuća neće nikad ostati bez psećih poslastica.
16. Loše vrijeme nije izgovor za odustajanje od šetnje.
17. Neću doći kući s posla i probati je li novi trosjed još topao jer je pas na njemu 'ilegalno' spavao.
18. Neću se smijati ako pas pokušava zakopati sladoled.
19. Neću tjerati psa da se slika sa čudnovatim bradatim debeljkom u crvenoj odjeći.
20. Neću preostale ukrasne trake za Božić vezati po psu, niti ga oblačiti u šarenu odjeću za maškare.

(Dio preuzet iz Naši psi bez granica, br. 55)

- 18:11 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Blog koji je posvećen mom psu, mopsu Ronu! Tu se može naći svašta pomalo, od prehrane, opisa bolesti koje je moj pas prebolio do priča o Ronovom životu!

Ime psa:Ron
Spol:mužjak
Datum rođenja:27.9.2005.
Vrsta:Mops/Pug
Narav Rona:tvrdoglav,inteligentan,agresivac
Voli:jesti
Ne voli:kupanje
Uspjesi na izložbama:
2006. 2.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
2007. 1.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
3.mjesto u kategoriji "pokaži što znaš"

...još neki super blogići...i starnice...

Blog.hr
STRANICA NOINE ARKE
o pasminama

Moje životinjsko carstvo

Uz mopsa Rona, moje životinjsko carstvo čine: dvije kornjače, ribice, papigica i hrčci!thumbupcerekcerekcerekcerek

Tko voli mene, voli i mog psa!smokin
Ako prihvatiš psa i nahraniš ga, pas te neće ugristi. To je najbitnija razlika između psa i čovjeka!

TKO SAM JA?? Blog o meni

OVO JE MOJ DRUGI BLOG!!

Blog o meni
Posjetite!!
TKO SAM JA???
Cura koja živi život za životinje, osim njih volim glazbu (dokaz toga je marljiv desetogodišnji rad na klaviru i trogodišnj na gitari), treniram hip-hop. Učim engleski, francuski i španjolski jezik! Imam puno prijatelja, ali teko nekolicinu pravih iskrenih ! Najbolja frendica mi je Snježana (te Stanka) koje me uvijek oraspolože te braća "Daltoni" koji provode svaku stotinku sekunde slobodnog vremena samnom!! Pusa svima vama!