nedjelja, 11.11.2007.

Ništa...novoga...

Eto...budući da je Ron dobro...bili smo kod veterinara i istisnuli smo analke...
Inače je jako dobro malac...da...ništ ne radi po cijele dane...ljenčari i smišlja načine kako da skoći na hrčke i na koji način da ih potamani...a još je u šoku od veterinara...pa i vi bi bili da vam netko gurne prst u šupak...ili ne biste?
Pa tako malac napada sve kojimu se približe guzici...čak je i nedužnu Briju ugrizao...opaki je to mops! Haha!! Na gazdaricu, nema šta...pamti, pa vrati....
A ulaz u ordinaciju je bio spektakularan...navlačili smo se pa sam ga naposljetku digla na stol i rekla mu nek trpi...i ja sam puno puta morala trpjeti zbog njega...
I da...zbog nekolicine razloga koje možete saznati na mom drugom blogu
klikni možda neću toliko često pisati postove...mislim, kao da sam ih prije često pisala...hm?

- 14:24 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Blog koji je posvećen mom psu, mopsu Ronu! Tu se može naći svašta pomalo, od prehrane, opisa bolesti koje je moj pas prebolio do priča o Ronovom životu!

Ime psa:Ron
Spol:mužjak
Datum rođenja:27.9.2005.
Vrsta:Mops/Pug
Narav Rona:tvrdoglav,inteligentan,agresivac
Voli:jesti
Ne voli:kupanje
Uspjesi na izložbama:
2006. 2.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
2007. 1.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
3.mjesto u kategoriji "pokaži što znaš"

...još neki super blogići...i starnice...

Blog.hr
STRANICA NOINE ARKE
o pasminama

Moje životinjsko carstvo

Uz mopsa Rona, moje životinjsko carstvo čine: dvije kornjače, ribice, papigica i hrčci!thumbupcerekcerekcerekcerek

Tko voli mene, voli i mog psa!smokin
Ako prihvatiš psa i nahraniš ga, pas te neće ugristi. To je najbitnija razlika između psa i čovjeka!

TKO SAM JA?? Blog o meni

OVO JE MOJ DRUGI BLOG!!

Blog o meni
Posjetite!!
TKO SAM JA???
Cura koja živi život za životinje, osim njih volim glazbu (dokaz toga je marljiv desetogodišnji rad na klaviru i trogodišnj na gitari), treniram hip-hop. Učim engleski, francuski i španjolski jezik! Imam puno prijatelja, ali teko nekolicinu pravih iskrenih ! Najbolja frendica mi je Snježana (te Stanka) koje me uvijek oraspolože te braća "Daltoni" koji provode svaku stotinku sekunde slobodnog vremena samnom!! Pusa svima vama!