srijeda, 24.10.2007.

Rona boli nogica..."INTERDIGITALNE CISTE"

Dragi moji!
Eto javljam se, nakon dugo vremena. Nažalost, imala sam problema s internetom, pa nisam imala vremena za pisanje, a kao što vidim niti komentara nema baš previše, pa se prvo ovim putem zahvaljujem svima koji nas čitaju!wave
Dakle, da se ne udaljavamo s teme ovog bloga, počnimo...
Ron je neki dan dobio veliku izraslinu na prednjoj šapi. To vam izgleda poput prišta, žulja i crveno je te ispunjeno gnojem i krvlju. Kada to pukne gnoj izađe... Kopajući po netu i koristeći svoje znanje iz veterine saznala sam da su to tzv. "INTERDIGITALNE CISTE". To su "cistice" koje se javljaju izmežu prstiju šapa, najčešće prednjih i to u interdigitalnom području. Najčešća skupina koja oboljeva su mastivi (mopsi, buldozi, boston terijeri), bokseri...Najčešći uzrok su strana tijela (travke-"lastavica",kamenčići...) Češće oboljevaju psi koji su preboljeli demodikozu. Cista najčeše raste, ispunjena je gnojem i krvlju te kada pukne, zatvara se i proces ponovno počinje ako se ne pokuša spriječiti. Liječenje je dugo i mukotrpno. Može se mazati raznim mastima, kapati raznim kapima, šopati psa antibioticima ili namakati u hidrogenu. Zasada ja to riješavam tako da mažem melemom i špricam "Cothivet" sprejom, ali jedino provjerono sredstvo koje se nalazi u mojoj kućnoj apoteci i uvijek pomaže je propolis! Zasada se još nije prošlo, ali čim prođe, javim!
Pozdrav i do skorog pisanja!mahmah

- 22:55 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Blog koji je posvećen mom psu, mopsu Ronu! Tu se može naći svašta pomalo, od prehrane, opisa bolesti koje je moj pas prebolio do priča o Ronovom životu!

Ime psa:Ron
Spol:mužjak
Datum rođenja:27.9.2005.
Vrsta:Mops/Pug
Narav Rona:tvrdoglav,inteligentan,agresivac
Voli:jesti
Ne voli:kupanje
Uspjesi na izložbama:
2006. 2.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
2007. 1.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
3.mjesto u kategoriji "pokaži što znaš"

...još neki super blogići...i starnice...

Blog.hr
STRANICA NOINE ARKE
o pasminama

Moje životinjsko carstvo

Uz mopsa Rona, moje životinjsko carstvo čine: dvije kornjače, ribice, papigica i hrčci!thumbupcerekcerekcerekcerek

Tko voli mene, voli i mog psa!smokin
Ako prihvatiš psa i nahraniš ga, pas te neće ugristi. To je najbitnija razlika između psa i čovjeka!

TKO SAM JA?? Blog o meni

OVO JE MOJ DRUGI BLOG!!

Blog o meni
Posjetite!!
TKO SAM JA???
Cura koja živi život za životinje, osim njih volim glazbu (dokaz toga je marljiv desetogodišnji rad na klaviru i trogodišnj na gitari), treniram hip-hop. Učim engleski, francuski i španjolski jezik! Imam puno prijatelja, ali teko nekolicinu pravih iskrenih ! Najbolja frendica mi je Snježana (te Stanka) koje me uvijek oraspolože te braća "Daltoni" koji provode svaku stotinku sekunde slobodnog vremena samnom!! Pusa svima vama!