subota, 29.09.2007.

Ronov ročkas

Ronček je proslavio 27.9.2007. svoj drugi (odnosno četrnaesti) ročkas!
[img width=500 height=392]http://www.jpergrafando.it/Immagini/Jpeg/torta.jpg[/img]
Tortu će dobiti u nedjelju,a idući tjedan slavimo u Maksimiru i svi ste pozvani!

Ron je sada stariji, iskusniji u mnogim stvarima (pa se tako na sam svoj rođendan popiškio u frendičinoj zgradi,a tamo mu inače žici cura, biglica Rea). Puno je mirniji, ali opet kao da je znao da mu je jučer rođendan te njegovoj igri i sreći s drugim psima nije bilo kraja(inače je on uvijek flegma, uvijek solira po parku(čak i kada se neke kujice tjeraju)). Što se tiće hranjenja, tu se nije ništa promijenilo. I dalje ima 2 obroka i papa ko veliki! I dalje papa samo kuhano. Za ročkas je dobio puno čokoladica psećih pa je to značilo i puno užine i međuobroka! lmao Spava kao i inače na mom krevetu;ali moram ga pohvaliti ide i na svoj jastuk kada treba! Na ulici me sluša, naučio je čekati ispred dućana, iako ga nerado ostavljam tamo i biti dobar kada je sam u kući.(još nismo imali dojavu od susjeda da je imao tulum=))
Puno je proputovao u svojih dve godine, a još nas barem toliko putovanje čeka,v ozio se u tramvaju,autobusu,autu,avionu...
...I tako moj mali Ronček postaje veliki Ronček,sve ružno je iza nas,sve bolesti,a ono najljepše nas tek čeka! heart lgh

- 11:20 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Blog koji je posvećen mom psu, mopsu Ronu! Tu se može naći svašta pomalo, od prehrane, opisa bolesti koje je moj pas prebolio do priča o Ronovom životu!

Ime psa:Ron
Spol:mužjak
Datum rođenja:27.9.2005.
Vrsta:Mops/Pug
Narav Rona:tvrdoglav,inteligentan,agresivac
Voli:jesti
Ne voli:kupanje
Uspjesi na izložbama:
2006. 2.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
2007. 1.mjesto u kategoriji "patuljasti pas"
3.mjesto u kategoriji "pokaži što znaš"

...još neki super blogići...i starnice...

Blog.hr
STRANICA NOINE ARKE
o pasminama

Moje životinjsko carstvo

Uz mopsa Rona, moje životinjsko carstvo čine: dvije kornjače, ribice, papigica i hrčci!thumbupcerekcerekcerekcerek

Tko voli mene, voli i mog psa!smokin
Ako prihvatiš psa i nahraniš ga, pas te neće ugristi. To je najbitnija razlika između psa i čovjeka!

TKO SAM JA?? Blog o meni

OVO JE MOJ DRUGI BLOG!!

Blog o meni
Posjetite!!
TKO SAM JA???
Cura koja živi život za životinje, osim njih volim glazbu (dokaz toga je marljiv desetogodišnji rad na klaviru i trogodišnj na gitari), treniram hip-hop. Učim engleski, francuski i španjolski jezik! Imam puno prijatelja, ali teko nekolicinu pravih iskrenih ! Najbolja frendica mi je Snježana (te Stanka) koje me uvijek oraspolože te braća "Daltoni" koji provode svaku stotinku sekunde slobodnog vremena samnom!! Pusa svima vama!