Ovo je samo moj djelić prostora na mreži, ha, ha !!!

14.04.2006., petak

Jebemu... opet...

Evo nije prošlo ni šest mjeseci i opet sam razbio autonamcor . I to radi čega ? Taman sam krenuo doma iz lokalne kafane kad zove stari i kaže da je zaboravio kupit noni kocku svježeg kvasca. Dobro, kažem ja, okrenem se i trk u market da ne zatvore, a i volim pizzu koju radi nona smijeh (za to joj je trebao kvasac). Kupim ja lijepo kocku jebenog kvasca (ja mislim da košta oko 1 kn) i sebi par pivica (malenih) i krenem ja doma. Počela je taman neka šugava kišica i pomislim jebena je cesta pa ću pomalo. Nisam prošao 500 m kad sam došao do najvećeg zavoja na mojoj "seoskoj" cesti, kad izlazeći iz njega vidim tip koči... i klizi... pokušava kočiti...klizi... prelazi na moju stranu ceste... meni pada mrak na oči, jedna misao - "ne opet" i buuuuuum. Službeni Punto opet dobio među rogove, a ovaj put i ja jer nisam bio vezan pa sam lusterom zveknuo šofer šajbu headbang.
Punto se opet jadan zgužvao i to puno više nego prošli put. Ovaj put me zveknula Lada Samara (a ne Clio). Jebote, ta Lada je k'o tenk, njoj ništa, a ovaj moj "talijan" ostao bez pol prednjeg dijela.
Najviše se opet "obradovao" moj brat jer je opet ostao bez auta mad (vozi mojeg). Jebi ga, morat će na bus. blabla

Eto sad kad sam se izjadao, preostaje mi da Vam poželim Sretan Uskrs !!!

P.S. Pazite na liniju njamismijeh

<< Arhiva >>