Ovo je samo moj djelić prostora na mreži, ha, ha !!!

27.02.2006., ponedjeljak

Snijeg...

Ponedjeljak, 27.02., 6.00h, budim se, perem se, oblačim, bacam nešto pod zub, uzimam laptop, izlazim van, pozdravim mačku...i ne kužim... . Jebote snijeg pada. Pada k'o blesav. Odmah sam se razbudio. E sad treba ić na posao...bit će avantura... Putem pada k'o da više nikad neće. Dolazim na posao 35 km od doma...tu je nekakva šugava susnježica. Zovem doma dragu... ne javlja se... spava... , a ja 'oću znat kakvo je stanje sa snijegom doma. Javlja se evo sad i govori da još pada i da je sve bijelo...yes,yes, yes... samo da ga još bude kad dođem (ako uspijem) doma.
U našem kraju rijetko pada snijeg (nije ni čudo kad smo na moru). Ali sjećam se da kad sam bio mulac bilo ga je barem jednom ili dvaput svake godine. Unazad deset godina to više nije slučaj, ako padne odmah se otopi i ništa... kurac... . Jebeno globalno zatopljenje.
A ja volim snijeg...obožavam... pogotovo kad pada doma kod mene. Snijeg i more... nema ljepše kombinacije... palme i borovi pod snijegom. U meni odmah budi romantičarsku crtu... šetnja uz more s voljenom...okolo pahulje, tišina i stope u snijegu... . Uf, a ja na jebenom poslu...
Lani je bilo snijega jedno dva dana... pao je 21.02.(slika gore). Sad opet pada... da li nam se to vraćaju zime sa snijegom ? Nadam se, jer ono dijete u meni odmah se probudi s prvim snježnim pahuljama... dobro neko ko me poznaje će reć da se i inače ponašam kao veliko dijete, ali kad padne snijeg onda skroz podjetinjim.

...mijenjam kuću kraj mora za brvnaru u planini...


<< Arhiva >>