Ovo je samo moj djelić prostora na mreži, ha, ha !!!

10.02.2006., petak

Godišnji... ako se to tako može nazvat...

Evo, pozavršavao sam neke poslove i mogu si uzet godišnji (maaašaaala) od 3 (slovima: tri) dana. Ostalo mi je taman ovih 10-ak minuta da napišem post i bježim doma.
Nadam se da ću sabrat misli i da ću imat malo vremena da me uhvati inspiracija za jedan normalan post. Ali sve to od četvrtka na dalje. Sad gasim kompjuter i ne zanimaju me ni mailovi, ni posao, ni postovi, ni telefoni... pa jebemu evo baš zvoni...
Ok, evo me nazad, valjda neće opet zvonit. Di sam stao ? A,da... htio sam reć da napuštam blagodati moderne tehnologije i odbacujem od sebe ova tri dana bombardiranje informacijama iz bilo kojeg izvora.
Stoga, drage moje i dragi moji do "pisanja" u četvrtak... nadam se da me neće odmah zatrpat poslom da mogu napisat bar jedan smisleni post...

Stay beautiful !!!

<< Arhiva >>