Mjeseceva djeca

28.07.2006., petak

"Da nikada ne zaboraviš..."

Nekoliko trenutaka smo ja i Amber samo stajale,a zatim sam progovorila:˝Najbolje da zauzmemo mjesta odmah!˝Amber je kimnula glavom i pošla za Torom koja se u međuvremenu pojavila i nije propustila priliku da me ošine pogledom punim mržnje...ali ja naprosto nisam marila.Progurala sam se u prvi red i čekala spektakl o kojem je Cedric pričao.Sve je to najavio neki maleni patuljak.Ja sam zaboravila sve što je pričao,jer mi je bila simpatična njegova pojava.Uskoro su se na vrhu pomakle sirene na polumjesecima i ustupile mjesto jednoj četvorki...Nick je sjeo za bubnjeve,Cole za klavijaturu,a Cedric i Drew su imali gitare.Cedric je istupio prema mikrofonu,namjestio ga prema svojoj veličini,a zatim prozborio:˝Ova pjesma nije naša,ali je svi vi odlično znate...Ipak,prije nego što započnemo svirku,želim da kažem da je ova pjesma posvećena najljepšoj kraljici koju je Rihanna ikada imala!˝Nakon tih riječi pogledao je značajno u mene i svi su shvatili o kome se radi:˝Pjesma se zove`Wherever you will go`...˝Počeli su svirati prelijepu melodiju,a po licu ostalih shvatila sam da je to jedna od njima odlično poznatih pjesama...Cedric se približio mikrofonu i počeo pjevati zatvorenih očiju kao da ga nose note koje dolaze iz instrumenata:
˝So lately been wondering - Tako kasno pitam se
Who will be there to take my place? - Ko će biti tamo da moje mjesto zauzme?
When I`m gone,you`ll need love - Kad ja odem,ljubav će ti trebati
To light the shadows on your face. - Da može sjene na tvom licu osvijetliti.
If a great wave shall fall - Ako će veliki val da padne
and fall upon us all. - I padne na nas sve
Than between the sand and stone - Onda između pijeska i kamena smještenim
Could you make it on your own?˝ - možeš li to učiniti svojim?˝
Lagano je otvorio oči kao da se boji da će ga svjetlost oslijepiti.Stisnuo je gitaru jače i počeo svirati brži tempo.Pogledao je prema meni kao da kaže da obratim pažnju na tekst...Nikada ga nisam takvog vidjela...
˝If I could,than I would - ˝Ako bih mogao,tada bih pošao
I`ll go wherever you will go... - Išao bih gdje god bi išla ti
Way up high or down low - Na putu prema visinama ili prema dnu
I`ll go wherever you will go...˝ - Išao bih gdje god bi išla ti...˝
Kako je tempo usporio ponovno,njegovi prsti su klizili po gitari.Pogledala sam prema osobi pored mene i ta osoba je bila Amber.Gledala me užasno ljubomorno i sa velikim prijezirom koji se mogao rezati nožem.
Možda bih se i zapitala šta sam uradila da se Cedric nije našao preda mnom.Negdje je ostavio gitaru,a sada je bio nagnut prema meni...
˝And maybe I`ll find out - ˝I možda ću shvatiti
A way to make it back someday - Na koji način jednog dana sve vratiti.
To watch you,to guide you - Da te pazim,da te čuvam
Through the darkest of your days. - Kroz najtamnije od tvojih dana.
If a great wave shall fall - Ako će veliki val da padne
and fall upon us all. - I padne na nas sve
Than I hope there`s someone out there - Onda se nadam da tamo negdje neko postoji
Who can bring me back to you...˝ - ko me može vratiti tebi...˝
Nakon refrena opet je prišao meni...
˝Run away with my heart... - ˝Pobjegni sa mojim srcem...
Run away with my hope... - Pobjegni sa mojom nadom...
Run away with my love... - Pobjegni sa mojom ljubavlju...˝
Uzeo je dah,a zatim se vratio na sredinu scene i nastavio:
˝I know now,just quite how - ˝Znam sada,smo kako otprilike
My life and love might still go on... - moj život i moja ljubav mogu ići dalje.
In your heart,in your mind - U tvom srcu,u tvojim mislima
I`ll stay with you for all of time...˝ - Ostat ću s tobom u svim vremenima....˝
Nastavak je otpjevao za nekoliko sekundi,a zatim rekao svima hvala i potom sišao sa scene.Propela sam se na prste da vidim kuda je otišao,ali nije ga bilo...˝Šteta što nije ostao da mu zahvalim!˝mislila sam.Amber je prošla pored mene i otišla u nekom pravcu za Torom.Ja se idalje nadala da ću vidjeti Cedrica.Nakon nekoliko trenutaka vidjela sam ga kako ide prema meni.˝Sviđa ti se?˝upitao je dok je bio udaljen od mene oko 2 metra...˝Da,sviđa mi se.Hvala ti!˝rekla sam kad se malo primakao.˝Hajde da se nađemo kod Vrela Mladosti za pola sata?˝Kada sam čula za taj naziv trnci su mi prošli kroz leđa...˝Bolje ne...Hajdemo kod Fontane Želja!˝Kimnuo mi glavom i prozobori nešto poput ˝pola sata˝,a zatim nestao...Nakon pola sata našli smo se na dogovorenom mjestu.Iz đepa svoje kožne jakne je izvadio prelijep lančić.Po svemu sudeći to je bio Gorski Dijamant...Zakačio mi ga je za vrat,brzo me poljubio u obraz i šapnuo na uho:˝Da nikada ne zaboraviš...˝Nakon tih riječi nestao je...

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je lančić sa Gorskim Dijamantom koji mi je poklonio Cedric...Veoma je lijep i jako mi se sviđa...

Image Hosted by ImageShack.us

A ovo je kruna koju smo svi dobili na krunidbenom balu...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.