Mjeseceva djeca

25.07.2006., utorak

Noć prije krunidbe...

Bila je već noć kada smo sletjeli do Fontane Želja...Fontana se nalazila u okviru dvorca.Victoria se ispričala i oišla na spavanje,a ja sam ostala još malo.Gledala sam mnogobrojne ljude kako prilaze sa svojim jednorozima,pegazima i konjima,zaželjeti želju,a potom piti iz fontane.Sjela sam na klupu i promatrala Fontanu Želja.Nisam mogla,a da se ne nasmiješim kada bi zaljubljeni parovi prilazili i zaželjeli da ostanu zauvijek zajedno...˝Njima je sve ravno do mora...˝mislila sam.Dugo sam sjedila tamo ne pomicavši se ni za centimetar.Već su svi odavno otišli kućama i sve je bilo potpuno mirno.Prišla sam i sjela pored Fontane.Prstima sam pravila siluete u vodi,a onda sam naposljetku i ja zaželjela želju...˝Neka budem sretna...˝rekla sam i opet osjetila onaj poznati miris Mjesečevih cvjetova niotkud.Ustala sam i pošla prema Velikim vratima.Dok sam prilazila,zamijetila sam obrise neke osobe.U tom mraku jedino sam uspjela razaznati da je visok i da ima mač koji se presijava kada ga mjesečina obasja.Nisam se mogla suzdržati i željela sam saznati ko je to.Na svojoj misiji,srela sam Iris.Samo sam joj prekrila rukom usta da ništa ne govori,a zatim povukla sa sobom prema toj nepoznatoj osobi.Išao je prema sobi carice Sunca... Svakog jutra,malo prije zore,carica Sunca sjeda u kočiju koju vuku 10 pegaza i ide prema Suncu da ga obavijesti da je vrijeme da se digne.Ritualno oblijeće sve krajeve koje Sunce tog dana treba obasjati,a zatim se vraća.Veoma je dobra i svima dozvoljava da uživaju u ljepoti te zlatne planete...I svi uživaju,osim onih u Kraljevstvu Tame...Ja i Iris,smo zastale pred ljepotom i građom te žene...Bila je vrlo malo obučena, čisto da pokrije ono što se ne treba vidjeti.Ipak,njen tron je bio izrađen od Zlata Sunca.Nisam više mogla gledati prema njoj,nego sam bacila pogled na mladića od svojih 18 godina...Znala sam dobro ko je to,ali sam se pitala kakvih problema ima njegovo tvrdokorno srce...Kleknuo je pred nju i spuštene glave počeo pričati:˝Ja ne znam šta se sa mnom dešava.Uskoro će krunidba novih kraljeva carstava,ali ja ne želim preuzeti krunu svojih roditelja i postati kralj Kraljevstva Tame.Šta god učinim,izbiće rat.Moji roditelji ne žele da dopuste kćeri Aishinoj da vodi Rihannu,jer će je voditi pošteno.Nju ne krivim ni za šta.Ona je samo djevojka.Bio sam pomalo grub kad smo se tek upoznali,ali ne razumije to niko.Reesea i mene su odmalena gnjavili sa stvarima poput moći.Ja sam se odupro,ali Reese nije.Sjećam se priprema dok je imao 4.Od tada su ga pripremali za taj zadatak...da ubije Princezu od Rihanne.Poludjeli su od ljutnje kad su shvatili da to nije uradio i njegova im je smrt dobro došla...Moj tata,on je još i slab od bolesti,ali moja majka...˝Iris i ja smo slušale pomno ove riječi.Reese me htio ubiti?Začuo se glas carice:˝Šta tačno želiš da znaš,Cedric?˝On je duboko udahnuo i nastavio:˝Želim da znam šta će mi se desiti u budćnosti...˝Carica je pogledala u dvije zlatne lepeze koje držaše u rukama.˝Tvoja budućnost je mutna...Isprepliću se ljubav i moć i još se ne zna šta će provladati.To je sve što ti mogu reći,a sada idi!˝bila je kratka i jasna.Na Cedricovom licu se vidjelo da je nezadovoljan objašnjenjem.Neobična sjaj krasio mu je oči.Neka tužna sjenka se nalazila u njima...˝Pa,je li moguće da Cedric plače?˝Pohitala sam u sobu prije njega i brzo se presvukla.Sa Iris sam se brzo oprostila.Ona je potom nestala u labirintu hodnika.Legla sam na krevet naslonivši se na jastuk leđima.Čula sam kako se otvaraju vrata.Cedric je ušao.Nije više bilo ni traga onoj toliko vidljivoj boli maloprije,ali sjenka je ostala...˝Laku noć!˝prošaptao je i krenuo uz stepenice.Naglo je zastao i okrenuo se:˝Ciara...˝Podigla sam glavu i gledala ga sa upitom u očima...˝Jesi li uistinu voljela Reesa?˝nastavio je.Kimnula sam glavom,a potom je spustila:˝Iako ne vjeruješ,jesam.Ali to je sada prošlost.Uvijek će imati posebno mjesto u mom srcu,ali sa moram osloboditi za nove ljubavi koje vjerovatno neću voljeti toliko...˝Gledao me,a smiješak mu je zatitrao na usnam.Bio je blag,ali je bio prvi smiješak koji sam vidjela upućen meni kao Princezi.Nakon nekog vremena,spustio se na stepenice odustavši od namjere da ide na sprat.Začudila sam se tom njegovom gestu,jer ipak ovo je super od koga je. ˝Znaš li da je sutra krundiba?˝upitao me prekinuvši pomalo neugodnu šutnju.Uistinu sam na to zaboravila. Imala sam toliko briga da nisam ni shvatila da zima počinje još sutra...A ono kićenje Rihanne sam shvatila da je to najvjerovatnije za neki bal.Očito je bilo za Novu godinu.˝Ne,nisam znala˝blago crvenilo mi je prekrilo obraze.˝Pa krunisaće tebe,Iris...˝na te riječi sam zastala,jer sam se sjetila Raine.Bila sam stopostotno sigurna da će postati kraljica Kraljevstva Mora....On je nastavio:˝Victoriu i Miriaminu nećakinju˝ ˝A ti?˝nastavila sam...˝Ja ne želim biti kralj,to će najvjerovatnije biti moja sestra.Ja bih rado ostao da živim u Rihanni,ako mi dozvoliš...˝rekao je neobično tiho i nježno..˝Ovdje su svi dobrodošli˝ i te moje riječi su učinile da razvuče usne u šarmantni osmijeh.Još smo malo proćaskali,a onda je on krenuo. Na ulazu u njegovu sobu je dobacio:˝Ciara...Bićeš super kraljica!˝Nasmijala sam se...˝Oh,isti je Reese!˝mislila sam,ali svoje misli nisam naglas izjavila.Nadala sam se da ćemo biti dobri prijatelji. Legla sam spavati...Sutra dobivam krunu i to nije mala stvar...Počinak nakon probdijenih noći će biti koristan. Nadam se da će sve proći baš kako treba...

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Fontana Želja...Mjsesto gdje se okupljaju ljudi da bi zaželjeli želju,a potom pili iz Fontane.Već od postanka svijeta ta Fontana ima važnu ulogu.Želje se uglavnom ispune,a ako se ne ispune onda vjerovatno ne bi bilo dobro da se to desi.Ipak,malo vjere i nade nikome ne škodi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.