Mjeseceva djeca

23.07.2006., nedjelja

Haljine na zabavi...

Eh ovako,ljudi,pošto sam dobila par mailova u kojem
žele da vide kako smo bili obučeni na Jesnjskoj zabavi,
ispunila sam im želju i iskreno se nadam da će im se svidjeti...
Kreacije su prikazane sa raznih strana da bi se posebnosti
mogle vidjeti...Evo ih...

Ovo je Aishina haljina.Pošto ona voli jesenjske boje,
izabrala je prelijepu bordo kreaciju.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Corinina haljina.Tamnoplava je i lijepo je strukirana.
Posuta je šljokicam za kojim Corina ludi.


Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Irisina haljina.Uistinu joj lijepo pristaje,
jer joj ističe savršenu figuru i prelijepu zlatnu kosu.

Image Hosted by ImageShack.us

Miriamina zelena haljina je ukrašena zlatnim koncem,
te se zbog toga slaže sa njezinom plavom kosom.
Ovo je prvi put da odstupa od pravila "Ledene odjeće"


Image Hosted by ImageShack.us

Blijedozelena haljina,čuvarice Tanie,ističe njenu dugu kosu i vitko skladno tijelo.

Image Hosted by ImageShack.us

Xenina strast je bijela boja i gotova čitava odjeća joj je takva,
pa je zbog toga i izabrala ovu...


Image Hosted by ImageShack.us

Nadam se da se nećete ljutiti na mene ako vam se haljina ne sviđa.Ja sam htjela obući jednu
bijelu kao znak žalovanja,ali mi nisu dozvolili.Natjerali su me da odjenem ovu sedefastoplavu
haljinu sa šljokicama.S obzirom da sam mamila uzdahe,možda to i nije bila tako loša ideja,ha?


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.