Mjeseceva djeca

23.07.2006., nedjelja

"Nikada nećeš biti kao Reese!"...

Dugo sam spavala,kada su me Iris i Tania probudile.˝Hajde,curo,dernek!Budi se!˝vikala je Iris,dok je Tania razmicala zastore i puštala svjetlost baklji i mjeseca u sobu.Jedva sam se pridigla.Iako sam bila slaba,jezik mi je još bio dug:˝Ne idem ja nigdje!Pogotovu ne na doček nekog kretena koji je jedva dočekao da zauzme bratovo mjesto!˝Tania i Iris su me ošinule prijekornim pogledom...˝Ne lupaj!Tipa ni ne poznaješ,pa kako se onda ti usuđuješ da govoriš tako o njemu?Osim toga,on je izgubio brata i sigurno su bili bliskiji nego ti i Reese!Zato prestani glumiti paćenicu i izvuci najljepšu haljinu i uredi se najbolje što možeš,a onda ćemo se zabavljati˝srezala me Iris.Moram priznati da je bila upravu.Vjerovatno su bili bliskiji.Ipak rod su,a ja sam bila samo Reesova djevojka.Otvorila sam prozor i pomislila na Reesa...Šta bi on sada na ovo rekao?Odjednom je vjetar niotkuda donio latice Mjesečevih cvjetova.˝To je znak!˝ prošaptala je Tania.Osmijeh mi se razvukao.Opet sam se počela ponašati kao trinaestogodišnjakinja koja čeka na prvu zabavu.S obzirom da sam ja princeza i da mi je ovo bila prva zabava ovdje,pozvale smo Xenu da nam pomogne oko izbora odjeće za mene.Izabrale smo predivne haljine.Čak su nam se i Miriam i Aisha pridružile.Aisha je izabrala predivnu bordo toaletu,Miriam zelenu sa zlatnim koncem,a Xena bijelu sa srebrenim rubovima.Mi smo odlučile probrati malo više maladalačke stvari.Iris je izabrača tamnoplavu toaletu sa svijetloplavim,sedefastim rubovima,a Tania blijedozelenu haljinu sa dva srebrena pojasa,a ja... Na njihovo insistiranje,izabrala sam sedefastoplavu haljinu sa srebrenim šljokicama naprijed i na leđima, na rubovima.Moram priznati izgledale smo prelijepo.Prozivali su nas po imenima da izlazimo,ali bilo je tu problema.Svako je trebao imati para.I svi su ga imali...osim mene.Tania je bila sa Coleom,Iris sa Drewom, Corina sa Eliahom,Miriam i Xena sa neka dva vilenjaka,a Aisha sa nekim prelijepim i otmjenim gospodinom.Tamam što sam htjela odustati,prišao mi je neki mladić.˝Nadam se da ovo neće izgledati neučtivo sa moje strane,jer Vas pozivam da zajedno izađemo.Tek sam došao i nisam baš najbolje obavješten!˝naklonio mi se i ja nisam mogla odbiti.Gledao me svojim zelenim očima i smiješio se šarmantno.Uhvatila sam ga pod ruku.Čitali su redom i ja i on smo ostali zadnji na spisku,jer sam ja princeza.To je poput jagode na vrhu šlaga...Čuo se glas jednog od sluga:˝A sada,molim vas,obratite pozornost,jer će se pred vama naći sadašnja princeza i buduća kraljica od Rihanne,Ciara...˝Momak koji mi je bio pratnja se našao u šoku,ali ne u tolikom u kolikom sam ja bila narednih nekoliko trenutaka....˝Osoba sa njene lijeve strane je novi čuvar,brat mladog Reesa kojeg smo nedavno izgubili,Cedric...˝I ja i on smo se samo usiljeno smiješili,jer smo bili u šoku.Jedva smo čekali da zabava službeno počne da se možemo razdvojiti.Ubrzo sam pobjegla nezapažena do Iris i Tanie,te moje braće.Iris me zadirkivala:˝Gle,ti nje! Ovamo priča kako joj se povraća od Cedrica,a ovamo flertuje sa njim!˝Bijesno joj srezah znajući da je to istina:˝Ne pričaj gluposti!˝Okrenula sam se i vidjela Cedrica kako korača prema meni.Željela sam da pobjegnem,ali se on prebrzo stvorio ispred mene...˝Dakle,ti si Princezica od Rihanne...˝rekao je sa podsmijehom.˝Kako si ti pametno djetešce!˝odgovorila sam mu jednakim tonom.˝Ja ne bih bio tako samouvjeren da sam na tvom mjestu,s obzirom da...˝tu je napravio stanku...˝S obzirom na šta?˝upitah, ˝S obzirom da si mi ubila brata!¨završio je.Stajala sam kao ukopana.Nisam mogla vjerovati šta čujem.On da mene optuži za ubistvo osobe koju sam voljela?Svi su gledali u nas,a ostali su se zabavljali uz muziku. ˝Teške riječi...˝javio se Drew.˝Zaveži!Šta ti znaš o svemu ovome?˝odgovorio je drsko.Cole,koji je inače smiren,mu se unio u lice:˝Samo se još jednom obrati mojoj sestri i ja ću...˝Jednako drsko ga prekinu:˝Šta ćeš?Dovršiti rečenicu?˝Cole je izgubio živce i odvukao ga je do ugla.Mi smo išli za njim da to niko ne bi primjetio.Odmaknula sam Colea od Cedrica.˝Nemoj očekivati zahvalu od mene!˝rekao je tresući prašinu sa svog odijela.Bila sam bijesna:˝Od takvih kao ti to i ne očekujem!˝Pogledao me izazovno:˝Kakvih?Isti sam kao moj buraz!˝Ne mogavši se više kontrolirati unijela sam mu se u lice i procijedila kroz zube sa glasom i pogledom punim prezira:˝Ti nikad nećeš biti kao Reese!˝Onda sam se odmakla i krenula svojim putem.Jedna suza mi se slila niz lice.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.