Mjeseceva djeca

22.07.2006., subota

Znak jedne Princeze...

Ovo je znak na mom butu.Ispod je natpis koji ste već pročitali.Malo je neobičan,ali značenje je sljedeće: mač predstavlja borbenost,vatra strastvenost,srce dušu i ljubav,a blago ružičaste ruže kraljevski rod.

Image Hosted by ImageShack.us

Pored tog značenja,to je ujedno moja i sudbina.Kako mi je propisano to ne znam,ali otprilike znam pročitati ovakav znak.U budućnosti moja duša će krvariti,jer ljubav i borbenost će se podudariti.Željet ću da vjerujem u svoju ljubav,ali će se događaji odviti tako da će moj ponos i borbenost biti na drugoj strani od ljubavi.Problem svega toga će biti moja plava krv,odnosno činjenica da sam kraljevske krvi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.