Mjeseceva djeca

11.07.2006., utorak

Tanka je linija između ljubavi i mržnje...

Nisam gledala šta ono dvoje rade samo sam se koncentrisala na narednu vježbu.Drew nam je ukratko objasnio šta trebamo uraditi,a zatim je nestao sa Iris.Ja i Reese smo imali čitavu šumu na raspolaganju koja je bila osigurana.Miriam se za to pobrinula.Morala sam priznati da iako je bila prava krava,super je sve organizirala.Reese nakon dugo vremena šutnje upita:˝Zašto si htjela da zajedno vježbamo?˝ Gledala sam ga začuđeno,a zatim srezah:˝Zbog tebe sigurno nisam...˝Reese se ljutnu i poče dodavati oštrije primjedbe:˝Lijepo te dočekao onaj tvoj dečko...˝Mačevali smo se usput.Ja mu nehajno dobacih:˝On mi nije dečko...˝Prepirali smo se i dok smo se mačevali,ulazili smo sve dublje i dublje u šumu.˝Taj tvoj dečko baš misli da je cool,ha?˝rekao je odbranivši moj napad mačem.˝Kao prvo ne diraj ga,a kao drugo,on mi nije dečko!˝rekoh.Mačevi su nam se ukrstili i bili smo užasno blizu jedno drugom.Reese me gledao ravno u oči,ali nisam primjetila nikakvu mržnju.Gledao me pogledom koji me plašio,kao što vampir gleda vrelu krv.Ostali smo tako nekoliko minuta,a zatim me Reese poljubi.Mačevi su nam se opustili,a moje tijelo je bilo prepuno žmaraca.Nisam imala snage da mu se oduprem,ali nisam ni željela to.U meni je opet proradio ponos i ja sam ga odgurnula.Bio je potpuno izgubljen.Trčala sam prema dvorcu.Vidjela sam Iris i Drewa kako vježbaju.˝Iris...˝zovnula sam je.Ona se okrenula i prišla.˝Nećeš vjerovati šta mi se desilo...˝ započela sam i ispričala događaj koji se maloprije odvio u šumi.Iris me je gledala raširnih očiju,a zatim je dobila napad smijanja kako samo ona to zna.˝Ne mogu vjerovati,gospodin Ja Sam Najbolji se zaljubio!˝ Stavila sam joj prst na usta kao znak da priča tiše i da nikome ne priča ovo što je vidjela.Udaljila se smijući se,a ja sam ušla kroz Velika vrata i pošla uz stepenice.Nisam uopšte znala kako da koračam.Sirra mi je potrčao u susret.Bezvoljno sam ga pomilovala i nastavila hodati prema sobi.Ušla sam u sobu i bacila se na krevet od perja.U glavi mi se vrtila Reesova slika...Pa je li moguće da sam se zaljubila?Ma ne...Odmah sam odbacila tu misao.Ili možda jesam...Nisam znala šta da radim...Gledala sam u Sirru.Nije me osuđivao,ali mu nije bilo ni drago.Kao da je bio ljubomoran što će me dijeliti sa Reesom.Iris je mogla proći,pa i Drew,ali Reese?Nikada...Znala sam da su preda mnom teške odluke i što se prije naviknem na to,to bolje.Nakon par minuta,neko je zakucao na vrata.˝Naprijed˝rekla sam kroz jastuke ni ne maknuvši se sa kreveta.U sobu je ušao Drew:˝Šta tebi bi pa se onako izgubi sa treninga...To je veoma važno za tebe!˝Htjela sam ga zamoliti da i ja treniram sa njim,ali to naprosto nisam mogla učiniti Iris,a ni Drewu.Podigla sam se i naslonila na jastuk,a zatim mu ispirčala šta se desilo u šumi.Ispričala sam mu sve moje strahov i sumnje.Bilo kao nekad...Ja bih mu se jadala zbog nekog dečka,a on je po potrebi savjetovao ili sam intervenisao.Ipak,ovaj put je dao samo savjet:˝Znam da će ti ovo zvučati ofucano,ali šta god radila u životu,slušaj svoje srce“ To mi i nije puno pomoglo:˝Ali,Drew,šta ako se moje srce dvoumi?˝Drew me gledao sam osmijehom:˝Ono se ne može dvoumiti.Ti moraš sama zaključiti šta se dešava i šta ti govori srce,a šta razum˝ ˝Ali šta ako ne odlučim ispravno?˝Drewu je bilo sve ravno do mora još od jutros,te on reče:˝Ne postoje krive i dobre odluke!Svaka odluka je izabrana,jer misliš da je ona pravilna˝Ustao je sa kreveta i krenuo prema izlazu... ˝Drew...˝On se okrenu...˝Gdje ideš?˝upitala sam..˝Recimo da imam spoj...˝nasmijao se na to...˝Ej,filozofe, nemoj je ubiti spikom˝rekoh mu kroz smijeh,a zatim ga pogodih jastukom,koji sam sve vrijeme držala u rukama.On mi ga je vratio,a zatim nestao u drugoj prostoriji.Legla sam i mislila kako su Drew i Iris baš cool par...˝Mrzim ove osjećaje...Mrzim sve što ne može biti objašnjeno,a mrzim Reesa što je to sve još više iskomplikovao...˝Tada sam izrekla najveću laž na svijetu...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.